کولر آبی فن آکسیال روبروزن سلولزی انرژی 3500

فروش کولر انرژِی با قیمت عمده

فروش آنلاین کولر آبی 3500 سلولزی فن آکسیال روبروزن انرژی با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی آبسال، برفاب، لورچ، پلار، امید، سپهرالکتریک و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

نوع پوشال

سلولزی

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع کولر آبی سلولزی انرژی با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی انرژی در اصفهان بدلیل خاصیت جذب بیشتر آب در پد سلولزی بجای پوشال و همچنین قرارگیری لایه های منظم، موج دار و یکنواخت سلولز در کنار هم، توزیع یکنواخت آب بر روی پد سلولزی و در نتیجه وجود بیشترین سطح تماس موثر بین هوای عبوری و سطح مرطوب پد سلولزی، باعث ایجاد خنکی بیشتر ( حدود 2 تا 3 درجه سانتیگراد بیشتر از کولرهای با پوشال) و عدم انتقال ذرات معلق هوا و باکتری ها به داخل کانال کولر می شود و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 25000 سلولزی صنعتی روبروزن ، 18000 سلولزی صنعتی روبروزن، برای فضاهای تجاری، صنعتی، بانکها و دانشگاهها میباشد 11000 اینورتر سلولزی تکفاز صنعتی روبروزن، 11000 سلولزی تکفاز صنعتی روبروزن،  11000 سلولزی سه فاز صنعتی روبروزن مناسب برای مکانها، سالنهای بزرگ و ادارات، 7500 سلولزی مدل پالا روبروزن، 7000 سلولزی روبروزن، 7000 سلولزی اکونومیک روبروزن، مخصوص ساختمانها و آپرتمانها 6000 سلولزی مدل پالا روبروزن، 5500 سلولزی روبروزن، 5500 سلولزی اکونومیک روبروزن، مخصوص منازل و دفترفنی های کوچک 3500 سلولزی روبروزن، مناسب برای مغازه ها و اتاق ها، کولر آبی سلولزی پنجره ای، سیستم خنک کنندگی تبخیری بوسیله پد سلولزی و در تیپ بالازن در ظرفیت های 6000 سلولزی بالازن ، 5500 سلولزی بالازن و 3800 سلولزی بالازن مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبی آبسال، کولرآبـی لــورچ، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی سپهرالکتریک، کولر آبی برفــاب، کولر آبی پــلار، کولرآبی امیــد، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

مقایسه قطعات کولر آبی سلولزی انرژی

کولرهای آبی فن آکسیال انرژی که در واقع کولر آبی با یکطرف پد سلولزی ولی دارای فن آکسیال می باشند ،با ویژگی های منحصر بفردی مانند سادگی در طراحی ، بازده انرژی بالا (رده A) ، مصرف برق اندک ، قابل استفاده در کمترین فضای مناسب نصب ، هزینه راه اندازی کم , سهولت در تعمیر و نگهداری و …. برای استفاده در کارگاهها ، انبارها ، کارخانه ها ، سالنهای پرورش گل و گیاه ، سالنهای نگهداری از حیوانات و … بسیار مفید و کارآمد می باشند.کولر آبی فن آکسیال انرژی قابلیت تبدیل هوای گرم و خشک را به هوای خنک و مرطوب  با استفاده از سیستم سرمایش تبخیری دارا می باشد

.

دارای پد سلولزی

واسطه تبخیر که سطح تماس بسیار زیاد و منظم بین آب و هوا را ایجاد میکند. با توجه به خاصیت جذب بالای آب در پد سلولزی ، هوای خنک و پاک تامین گردیده و در عین حال ماندگاری آن بیشتر از پوشال میباشد . علاوه بر این بازده سرمایش پد سلولزی در مقایسه با پوشال معمولی بیشتر است و این بازده سرمایش در مدت زمان کارکرد ثابت می ماند .در حالیکه بازده سرمایش پوشال پس از یک مدت کاری کوتاه کاهش میابد . افزایش بازده سرمایش ، کاهش برق مصرفی ، ثبات در بازده سرمایش با توجه به مدت زمان کارکرد و عمر مفید بیشتر از مهمترین مزایای بارز پد سلولزی میباشد. لازم بذکر است عدم انتقال گرد و غبار به داخل فضا و تامین هوای پاک از دیگر مزیتهای بارز این واسطه تبخیری میباشد.

.

.

.

پد سلولزینسل جدید توزیع کننده آب

نسل جدید توزیع کننده آب بر روی پد سلولزی بوده و این نوع توزیع کننده آب با طراحی خاصی که دارد تمام سطوح پد را به صورت یکنواخت کاملا خیس می نماید که این امر باعث افزایش چشمگیر بازده سرمایش کولر خواهد شد . علاوه بر این امکان گرفتگی یا انسداد در مقایسه با نمونه های قدیمی وجود نخواهد داشت .

.

.

.

.

پانل پلاستیکی

 پانل پلاستیکی با طراحی جدید که روی آن صورت گرفته است وظیفه نگهداری پد سلولزی را به عهده دارد و علاوه بر وزن سبک دارای استحکام بسیار عالی می باشد که کاملا در برابر شرایط مختلف جوی مقاوم است . این پانل مشکلات نمونه های قبلی اعم از تغییر شکل ظاهری و زنگ زدگی را ندارد . با ایجاد جریان منظم هوا بر روی پد سلولزی و میزان سرمایش موثر افزایش یافته است.

.

دارای فن آکسیال

فن آکسیال با طراحی خاص پره های آن هوادهی مناسب را به همراه مصرف برق و میزان صدای کمتر در مقایسه با فن سانتریفیوژ را به همراه دارد . این امر باعث شده است که رتبه مصرف انرژی در این محصول بالاتر از نمونه های دیگر کولر آبی باشد.درانتخاب الکتروموتور این فن که بصورت یکپارچه با هم میباشند تمامی موارد در خصوص کلاس حرارتی الکتروموتور و اندیس حفاظت برای این نوع کاربری لحاظ شده است . نوع اتصال الکتروموتور و فن بدون تسمه و پولی بوده که از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد.

.

.

.

ساختار فن آکسیالساختار ظاهری متفاوت

طراحی بدنه کولر آبی فن آکسیال انرژی به گونه ای می باشد که امکان نصب این مدل را در کمترین فضا امکان پذیر می نماید.بدین منظور در طراحی بدنه این محصول تمامی موارد ,جهت نصب و راه اندازی و .. لحاظ شده است.

.

.

.

.

.

کاربــری

کاربری 1

کاربری2

مشخصات عمومی
مدل ECO350
برچسب انرژی C
شرکت سازنده انرژی
ساخت ایران
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
جنس بدنه فلزی
ظرفیت هوادهی 3500
راندمان -
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولرآبی آکسیال سلولزی
نوع پوشال سلولزی
حجم هوادهی - m3/h 3400
نوع موتور غیر اینورتر
توان موتور - hp 0.22 اسب بخار
قدرت پمپ -
سیستم سرمایشی تبخیری
ترموستات ندارد
ریموت کنترل ندارد
تایمر ندارد
مشخصات فیزیکی
رنگ آبی
kg - وزن 38
ابعاد - cm 48 * 86 * 112

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی فن آکسیال روبروزن سلولزی انرژی 3500”