کولر آبی بالازن سلولزی انرژی 5500

فروش کولر انرژِی با قیمت عمده

فروش آنلاین کولر آبی 5500 سلولزی بالازن انرژی با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی آبسال، برفاب، لورچ، پلار، سپهرالکتریک، مشهد دوام، امید  و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

نوع پوشال

سلولزی

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع کولر آبی سلولزی انرژی با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی انرژی در اصفهان بدلیل خاصیت جذب بیشتر آب در پد سلولزی بجای پوشال و همچنین قرارگیری لایه های منظم، موج دار و یکنواخت سلولز در کنار هم، توزیع یکنواخت آب بر روی پد سلولزی و در نتیجه وجود بیشترین سطح تماس موثر بین هوای عبوری و سطح مرطوب پد سلولزی، باعث ایجاد خنکی بیشتر ( حدود 2 تا 3 درجه سانتیگراد بیشتر از کولرهای با پوشال) و عدم انتقال ذرات معلق هوا و باکتری ها به داخل کانال کولر می شود و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 25000 سلولزی صنعتی روبروزن ، 18000 سلولزی صنعتی روبروزن، برای فضاهای تجاری، صنعتی، بانکها و دانشگاهها میباشد 11000 اینورتر سلولزی تکفاز صنعتی روبروزن، 11000 سلولزی تکفاز صنعتی روبروزن،  11000 سلولزی سه فاز صنعتی روبروزن مناسب برای مکانها، سالنهای بزرگ و ادارات، 7500 سلولزی مدل پالا روبروزن، 7000 سلولزی روبروزن، 7000 سلولزی اکونومیک روبروزن، مخصوص ساختمانها و آپرتمانها 6000 سلولزی مدل پالا روبروزن، 5500 سلولزی روبروزن، 5500 سلولزی اکونومیک روبروزن، مخصوص منازل و دفترفنی های کوچک 3500 سلولزی روبروزن، مناسب برای مغازه ها و اتاق ها، کولر آبی سلولزی پنجره ای، سیستم خنک کنندگی تبخیری بوسیله پد سلولزی، کولر آبی سلولزی فن آکسیال 3500 روبروزن  مدل های ثابت و قابل حمل این کولر ها را می توانید در منازل، دفتر کار ها و همچنین مغازه ها و فروشگاه های مختلف مشاهده کنید در تیپ بالازن در ظرفیت های 6000 سلولزی بالازن ،  3800 سلولزی بالازن مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبی آبسال، کولرآبـی لــورچ، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی سپهرالکتریک، کولر آبی برفــاب، کولر آبی پــلار، کولرآبی امیــد، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

فروش کولر انرژِی با قیمت عمده

ويژگي برجسته اين كولر پد سلولزي آن مي باشد . بازدهي خنكي اين پد بيشتر از بازدهي پوشال معمولي است . پد سلولزي داراي ساختار يكنواخت است كه موجب ايجاد سطح تماس بسيار بزرگي بين آب و هوا مي شود . به طور مثال يك متر مكعب از اين پد معادل 660 متر مربع سطح واسطه تبخيري است . پد سلولزي داراي قدرت جذب آب است و مانند كاغذ خشك كن مي تواند آب را به خود جذب كرده ، در مقابل هوا مرطوب باقي بماند . هواي گرم و خشك با عبور از پد سلولزي حرارت خود را به آب داده تا به طور كامل تبخير شود و هواي خنك و مطبوع بوجود آيد . فرايند تبخير در پدهاي سلولزي موجب توليد بخار آب خالص مي شود كه فاقد آلودگي ها و مواد معدني است . در نهایت با رتبه E در مصرف انرژی هزینه بیشتری که در زمان خرید این کالا پرداخت می کنید ، با جبران هزینه های مصرف انرژی جبران خواهد شد ضمنا شما صاحب یک کالای با کیفیت تر و با دوام بیشتر خواهید بود.

مشخصات فنی کولر آبی سلولزی انرژی

  • راهکار سرمایشی اقتصادی ( مصرف برق کمتر و هزینه اولیه کمتر )

  • راندمان تبخیر بالای 83 درصد

  • مناسب برای سیستم کانال کشی هوا

  • عمر طولانی و خود ایستای پد سلولزی

  • کنترل ترموستاتیک و کنترل ایمنی RCCB ( سیستم محافظت از جان )

  • ثابت ماندن راندمان خنکی در طول فصل

  • عملکرد کم صدا

  • 100 درصد هوای تازه ، خنک و سالم

  • سازگار با محیط زیست برخلاف سیستم های سرمایش تراکمی

  • نصب آسان تر و ارزان تر نسبت به کولر گازی

  • تا 30درصد خنک تر از کولر آبی معمولی در طول فصل

  • مناسب برا ی آپارتمان های بلند جهت نصب در بالکن

ترموستات / تایمر و سیستم ایمنی

●کنترل اتوماتیک دمای محیط توسط ترموستات

● تنظیم زمان کار کولر (خاموش و روشن کردن) با استفاده از تایمرالکترونیکـی

●کاهش حالت شرجی نامطبوع به دلیل عدم انتقال ذرات ریز آب به داخل ساختمان

معرفی ترموستات انرژی و ریموت کنترل

معرفی ترموستات و ریموت کنترلمعرفی ترموستات و ریموت کنترل

دارای سیستم حفاظت از جان RCCB

سیستم جلوگیری از برق گرفتگی RCCB دارای سیستم حفاظت از جان RCCB: درصورتی که میزان نشتی برق در سیستم سیم کشی برق کولر ، بیش از 30 میلی آمپر (حد خطر برای انسان) باشد ، عملکرد کولر به صورت اتوماتیک قطع میشه .

قابلیت قطع دو قطب : قطع کامل فاز و نول کولر سلولزی برای حفاظت در مقابل خطاهای ناشی از سیم کشی اشتباه فاز و نول در هنگام نصب کولر 

این ترموستات مجهز به سیستم محافظت از جان RCCB میباشد .بدین معنی که هرگاه در کولر نشتی جریان برق بیش از 30 میلی آمپر باشد ، یا فرد دچار برق گرفتگی شود ، سیستم به صورت اتوماتیک در کمتر از 200 MS فرمان قطع دو قطب را میدهد و ضمن خاموش کردن کولر پیغام RCCB به همراه آلارم صوتی به نمایش در می آید .(طبق استاندارد میزان نشتی خطرناک برای انسان ، 30 میلی آمپرمیباشد .)

تفاوت RCCB های مکانیکی با RCCB ترموستات انرژی در این است که RCCB های مکانیکی برای یک جریان نشتی خاص تولید شده اند و بیش از 15% هم خطا دارند .ولی مکانیزم الکترونیکی RCCB در ترموستات انرژی به اینگونه است که جریان نشتی را با دقت یک میلی آمپر اندازه گیری میکند و به محض رسیدن به مقداری که برای آن تنظیم شده (که این مقدار قابل تغییر است ) عمل میکند.

.

.

خنکی بیشتر نسبت کولر پوشالیخنکی بیشتر نسبت کولر پوشالی

در طول فصل کولر سلولزی 30% خنکتر از کولر پوشالی میباشد . افتادگی پوشال به دلیل عدم استحکام ، معمولا راندمان تبخیر آن را در مدت سه هفته از حدود 70% به 50%کاهش میدهد . پد سلولزی با داشتن استحکام مناسب و پایدار راندمان تبخیر خود را که حدود 83% است در طول زمان حفظ مینماید . کولر سلولزی تا شرایط دمایی 40 درجه سانتی گراد پاسخگو است در حالی که کولر پوشالی حداکثر و در بهترین حالت تا شرایط ذمایی 37 درجه سانتی گراد پاسخگو است.

.

.

.

.

سرمایش مطمئنسرمایش مطمئن تر

عدم ایجاد ناحیه های خشک برخلاف کولر پوشالی توزیع آب بر روس سطح پد سلولزی یکنواخت است

ضخامت یکنواخت بر خلاف پوشال ضخامت پد سلولزی در کل سطح آن یکنواخت میباشد که بر میزان خنکی تاثیر بسیاری دارد.

سطح تماس بیشتر هوا با آب، در پدسلولزی انرژی نسبت به پوشال

.

.

.

.

.

مصرف برق کمترمصرف برق کمتر

به دلیل خنکی بیشتر و عملکرد بهتر و یکناخت تر در برخی از شرایط که در کولر پوشالی ناچار به استفاده از دور تند هستیم در کولر سلولزی میتوان از دور کند استفاده کرد این امر صرفه جویی قابل توجهی در مصرف برق به همراه دارد .

کنترل اتوماتیک دما و زمان کارکرد کولر سلولزی که کاهش قابل توجه مصرف برق را به همراه دارددر مناطق گرم و خشک که اختلاف دمای روز و شب زیاد است (حدود 10 درجه تا 15 درجه ) مانند اصفهان – تهران – کاشان و این امکان بسیار موثر میباشد .

مصرف برق کولر سلولزی سری ترموستاتیک حدود 1/5 سیستم کولر گازی استاندارد در شرایط یکسان میباشد.

.

.

تنفس سالمتنفس سالم

کاهش انتقال باکتری های مضر تنفسی : در کولر سلولزی بر خلاف کولر پوشالی حمل قطرات ریز آب به صورت تبخیر نشده در مسیر جریان هوا به حداقل میرسد لذا انتقال باکتری های مضر تنفسی بسیار کاهش یافته و هوای سالمتری تامین میگردد .

کاهش عبور گرد و غبار به داخل ساختمان 

استعداد کمتر برای رشد قارچ و باکتری : پوشال بستر مستعد تری برای رشد قارچ و باکتری دارد در حالی که پد سلولزی به دلیل پوشش رزین های صنعتی چنین شرایطی را ندارد .

جریان هوایی عاری از ذرات خرد شده پوشال

مناسب برای افراد مبتلا به آسم و بیماری های ریوی به توصیه اغلب ماخذ

.

.

.

صدا و لرزشصدا و لرزش

استفاده از ورق گالوانیزه با ضخامت بیشتر از کولر متداول پوشالی باعث استحکام بیشتر ، دوام بالاتر و لرزش کمتر میگردد.

بالانس دقیق استاتیکی و دینامیکی فن کولر سلولزی

استفاده از لرزه گیر و واشر مناسب در محل اتصال پایه فن و بدنه

.

.

.

گارانتی کولر آبی

کولرهای آبی سلولزی انرژی دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات بعد از فروش توسط شرکت انرژی می باشند

مشخصات عمومی
مدل VC5.5
برچسب انرژی -
شرکت سازنده انرژی
ساخت ایران
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
جنس بدنه گالوانیزه
ظرفیت هوادهی 5500
راندمان 83
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولرآبی سلولزی
نوع پوشال سلولزی
حجم هوادهی - m3/h 6460
نوع موتور غیر اینورتر
توان موتور - hp 1/2اسب بخار
قدرت پمپ -
سیستم سرمایشی تبخیری
ترموستات دارد
ریموت کنترل دارد
تایمر دارد
مشخصات فیزیکی
رنگ آبی و سفید
kg - وزن 75
ابعاد - cm 90*99*90

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی بالازن سلولزی انرژی 5500”