کولر آبی صنعتی روبروزن سلولزی 18000 تک فاز

فروش کولر نیرو تهویه البرز با قیمت عمده در اصفهان

فروش آنلاین کولر آبی صنعتی سلولزی 18000 تکفاز روبروزن نیرو تهویه البرز با قیمت عمده در جشنواره فروش  سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی مهیاسان، آبسـال، انـرژی، پـلار، لورچ، برفـاب، سپهـرالکتریک،  مشـهد دوام، امیـد و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

نوع پوشال

سلولزی

34,400,000 تومان

توضیحات

فروش انواع کولر آبی نیرو تهویه البرز در اصفهان با تخفیف ویژه

فروش کولرهای سلولزی نیرو تهویه البرز اولین کولر پلیمری تولید شده در ایران است که با طراحی منحصر به فرد، کاربرد وسیعی در مصارف صنعتی و خانگی در ایران و بخصوص شهرهایی مانند اصفهان دارد، بدنه پلیمری کولرهای سلولزی نیرو تهویه البرز علاوه بر کاهش وزن چشمگیر دستگاه، سبب مقاومت آن در برابر شرایط جوی و تابش مستقیم نور شده است. استفاده از مرغوبترین پدهای سلولزی در کولر، موجب جذب بالای آب در پدها شده که میزان خنک کنندگی کولر را در بالاترین حد تامین می کند، همچنین نیاز به تعویض هرساله‌ پوشال که در کولرهای آبی معمول و مرسوم است را مرتفع می‌کند و در سه نوع پایین زن، بالازن و روبروزن طراحی شده اند که در تیپ بالازن ظرفیت های 18000 سه فاز پلیمری سلولزی صنعتی، 18000 تکفاز پلیمری سلولزی صنعتی، برای کارخانجات ، فضاهای تجاری و دانشگاهها میباشد، 15000 سه فاز پلیمری سلولزی صنعتی، 15000 تکفاز پلیمری سلولزی صنعتی، مناسب برای مکانها، سالنهای بزرگ، بانکها و ادارات، و در تیپ پایین زن در ظرفیت های 18000 سه فاز پلیمری سلولزی صنعتی، 18000 تکفاز پلیمری سلولزی صنعتی، صنعتی، برای فضاهای تجاری، کارخانجات های صنعتی و دانشگاهها میباشد 15000 سه فاز پلیمری سلولزی صنعتی، 15000 تکفاز پلیمری سلولزی صنعتی، مناسب برای سالنها، مکانها و ادارات بزرگ می باشد.

مقایسه قطعات کولر آبی نیرو تهویه البرز

کولر سلولزی پلیمری روبروزن نیرو تهویه البرز مدل NTAC9/180 اولین کولر پلیمری تولید شده در ایران است که با طراحی منحصر به فرد، کاربرد وسیعی در مصارف صنعتی و خانگی دارد، بدنه پلیمری این کولر علاوه بر کاهش وزن چشمگیر دستگاه، سبب مقاومت آن در برابر شرایط جوی و تابش مستقیم نور شده است.
استفاده از مرغوبترین پدهای سلولزی در کولر، موجب جذب بالای آب در پدها شده که میزان خنک کنندگی کولر را در بالاترین حد تامین می کند، همچنین نیاز به تعویض هرساله‌ پوشال که در کولرهای آبی معمول و مرسوم است را مرتفع می‌کند.
وجود پمپ تخلیه آب در دستگاه سبب شده است که مصرف کننده در مناطقی که سختی آب بالا است، امکان تخلیه آب کولر را به صورت اتوماتیک داشته باشد. طراحی پلتفرم خاص فن آکسیال و وجود اینورتر در کولر امکان دمش و مکش را برای دستگاه فراهم کرده است که مصرف کننده با توجه به نیاز خود می‌تواند از هر دو حالت استفاده کند. طراحی کولر در 12 دور از دیگر قابلیت های خاص این دستگاه است که این امکان را فراهم می کند که بنا بر شرایط جوی کشور و محل مورد استفاده ، دور دستگاه تنظیم شود.
این مدل کولر با ظرفیت هوادهی 18000 مترمکعب بر ساعت در مدل بالا زن ، برای سرمایش فضایی به مساحت 250 مترمربع مناسب می باشد.

مشخصات فنی کولر آبی نیرو تهویه البرز

  • دارای فلوتر سطح سنج آب
  • دارای فیلترینگ دومرحله ای
  • عمر بالا و عدم پوسیدگی بدنه
  • طراحی خاص و منحصر به فرد بدنه
  • دارای 12 دور قابل تنظیم الکتروموتور
  • نمایش سطح آب تشت کولر روی پنل
  • فیلتر آنتی باکتریال ساخته شده از کربن
  • شستشو و تخلیه آب موجود در تشت کولر
  • تنظیم هوادهی متناسب با فضای مورد نظر
  • 85 درصد کاهش مصرف انرژی با تکنولوژی Soft Start
  • مقاوم در برابر اشعه uv به جهت استفاده از پلیمر آنتی uv
  • جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع ناشی از آب راکد در کولر
  • انتخاب سیستم از نوع بالازن و پایین زن با فن محوری آکسیال
  • قابلیت زمانبندی جهت شستشو خودکار با توجه به سختی آب
  • قابلیت کار به عنوان هود به منظور تخلیه سریع و پاکسازی محیط های آلوده
  • شبکه های دربرگیرنده پد سلولز در چهار طرف کولر (حداقل 45 درصد افزایش خنکی)
  • سیستم توقف عملکرد پمپ آب در صورت پایین بودن سطح آب ( جلوگیری از سوختن پمپ)
  • وجود فیلتر توری در مرحله اول، ذرات درشت موجود در هوای آلوده را به خود جذب می کند
  • کاهش استهلاک دستگاه به دلیل عدم استفاده از شفت، فولی و تسمه موجب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود.
  • استفاده از پد سلولزی سطح تماس آب با هوا را نسبت به پوشال بیشتر می کند، این امر باعث فیلترینگ ثانویه می شود و هوای کاملا پاک را وارد محیط می کند

تشتک کولر : محل ذخیره  اب کولر و قرارگیری الکتروپمپ اب و برگشت اب اضافی از پدهای مرطوب این قسمت بوده و در مدل های پایین زن ، محل قرارگیری الکتروفن نیزدر این قسمت می باشد. اجزای کنترلی نظیر باکس اینورتر ، کنترلر سطح آب ، سنسور دمایی و فلوتر مکانیکی در این قسمت می باشد. 

خروجی هوای کولر: در مدل های پایین زن خروجی هوا در قسمت مرکزی تشت و در مدل های بالا زن در قسمت مرکزی سقف کولر به شکل هوزینگ استوانه ای بوده وقابلیت اتصال به کانال هایی با سطع مقطع چهارگوش یا دایره را به شکل مستقیم یا با استفاده از واسطه های برزنتی دارا می باشد.

بدنه کولر: بدنه کولر از جنس پلیمر مقاوم در برابر اشعه UV وشرایط جوی گرم و سرد بوده و در برابر خوردگی کاملا مقاومت داشته و هیچ تغییر رنگی نیز در استفاده های طولانی مدت نخواهد داشت. بدنه کولر شامل تشت ، سقف ، ستون و شبکه ها می باشد .

آبریزها: به روی هر یک از شبکه های کولر مسیری جهت ورود و توزیع یکنواخت آب وجود دارد ، که باعث خیس شدن یکنواخت تمام قسمت های  پد شده و هیچ قسمت خشکی روی پد وجود نخواهد داشت.

فلوتر مکانیکی : با استفاده از فلوتر مکانیکی، میزان آب داخل مخزن کولر همواره ثابت است. با تنظیم اهرم متصل به توپی شناور میتو ان سطع آب داخل کولر را تنظیم نمود .

الکترو موتور: جهت به چرخش در  آوردن فن در کولر آبی پلیمری از  الکتروموتور که به صورت مستقیم بر روی شفت الکترو موتور قرار دارد استفاده می شود. لذا با توجه به حذف قطعات مکانیکی نظیر پولی ، تسمه و یاتاقانها کل توان موتور صرف حرکت فن می شود و تلفات مکانیکی تا حد زیادی کاهش می یابد .

پمپ آب کولر: به کمک الکترو پمپ، آب از تشت کولر به منیفولد آب (شش راهی ) منتقل شده و از آنجا به آبریزهای کولر هدایت می شود.

پمپ تخلیه  : جهت شتشوی دستگاه و تخلیه آب موجود در تشت کولر از این پمپ استفاده میشود. با توجه به سختی آب مورد نظر و میزان استفاده از کولر زمان بندی جهت تخلیه و شستشو قابل تغییر بوده و در صورت نیاز به صورت دستی نیز میتوان اقدام به تخلیه آب و شستشو نمود.

فن آکسیال :جهت ایجاد اختلاف فشار ، به جهت مکش هوا و رانش آن از خروجی کولر، از فن با طراحی خاص که قابلیت تولید حجم هوای بالا یی دارد استفاده می شود. این نوع از فن ها به صورت مکنده و دمنده میتواند  در مدار کولر مورد استفاده قرار گیرند.

اینورتر : این کنترلر با استفاده از تغییرات ولتاژ و فرکانس قابلیت تغییر سرعت الکتروفن را در 2ا سرعت مختلف دارا بوده و موجب صرف جویی قابل توجه انرژی الکتریکی میگردد.

پد سلولزی و فیلتر : پد سلولزی از ورقه های نازک منظم و موج د ار از جنس سلولز با خاصیت ترشوندگی زیاد ساخته شده و به هم پیوند خورده اند. فیلتر پد سلولزی از انتقال باکتری های مضرو گرد و غبار موجود در هوا به داخل محیط مصرف کننده جلوگیری کرده و هوای سالم و تمیز را فراهم میکند . 

اجزای اصلی کولر

مشخصات عمومی
مدل NTAC9/180D7
شرکت سازنده نیرو تهویه البرز
ساخت ایران
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
ظرفیت هوادهی 18000
نوع برق مصرفی تکفاز -220 ولت
نوع نصب کولر آبی صنعتی
نوع پوشال سلولزی
حجم هوادهی - m3/h 18000
نوع موتور اینورتر ( کم مصرف )
قدرت پمپ -
مشخصات فیزیکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی صنعتی روبروزن سلولزی 18000 تک فاز”