کولر آبی روبروزن برفاب 4500

فروش کولر برفاب با قیمت عمده

فروش آنلاین کولر آبی 4500 روبروزن برفاب با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی انرژی، آبسـال، لورچ، پـلار، مهیاسـان، سپهـرالکتریک، مشـهد دوام، امیـد و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

ظرفیت کولر

4000

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع کولر آبی برفاب با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی برفاب در اصفهان، هوای مرطوبی را ایجاد می کنند که مانع از شوک الکتریسیته ساکن شده و به این ترتیب از ترک خوردن وسایل چوبی و خشکی پوست جلوگیری می کنند و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 7000 پوشالی روبروزن، 5000 پوشالی روبروزن، مخصوص ساختمانها و آپرتمانها و مناسب جهت نصب در فضای خارجی، 3500 پوشالی روبروزن، مخصوص منازل و دفترفنی های کوچک 3500 پوشالی دریچه دار روبروزن،2800 مینی دریچه دار پوشالی روبروزن، مجهز به فن آکسیال است و نیازی به کانال کشی ندارد و مناسب برای مغازه ها و اتاق ها، و در تیپ بالازن در ظرفیت های 5000 دریچه دار پوشالی بالازن، 3500 دریچه دار پوشالی بالازن، مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است و کولر آبی پرتابل مدلBF5-O  در این کولرها به جای پوشال از پد سلولزی استفاده شده است و با طراحی کاربردی و با مصرف بهینه انرژی مناسب برای فصول گرم سال است.

مقایسه قطعات کولر آبی برفاب

کولر آبی روبروزن برفاب مدل BF4 مناسب جهت نصب در فضاهای بیرون بوده و دارای ظرفیت هوادهی 5950 متر مکعب بر ساعت معادل 3500 فوت مکعب بر دقیقه میباشد .مصرف آب این کولر 10 لیتر بر ساعت بوده که در شرایط معتدل توانایی خنک کنندگی محیط هایی تا متراژ 90 متر مربع (250 متر مکعب) را دارد . توان موتور الکتروژن این دستگاه 1/3 اسب بخار است .

راهنمای انتخاب کولر با ظرفیت مناسب

به منظور محاسبه تقریبی ظرفیت کولر آبی مورد نیاز در شرایط آب وهوایی مانند اصفهان جهت آپارتمانهایی که در طبقات وسط ساختمان قرار دارند و سقف آنها در معرض تابش نور آفتاب نیستند و کانال کشی کولر آنها بر اساس روشهای صحیح انجام شده باشد،برای آپارتمان تا متراژ 85 متر مربع می توانید از کولر آبی مدل برفابBF3 برفاب برای آپارتمان تا متراژ 130 تا 150 متر مربع از مدل برفابBF5 برای آپارتمان تا متراژ170متر مربع از کولر آبی مدلBF7 برفاب استفاده نمایید. در صورتیکه واحد آپارتمانی مورد نظر شما در بالاترین طبقه ساختمان باشد و سقف آن مستقیماً در معرض تابش نور شدید و گرم آفتاب تابستان قرار دارد، با رعایت دیگر شرایط مندرج فوق برای آپارتمان تا 75 متر مربع ازکولر آبی مشابه مدل برفابBF3 برای آپارتمان تا 113 تا 135 مترمربع از مدل برفابBF5 برای آپارتمان تا متراژ 155 متر مربع از کولر آبی مدلBF7 برفاب استفاده نمائید .

درباره ی کولر برفاب

شرکت برفاب فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی از سال 1369 با تولید کولر آبی آغاز نمود.
بطور کلی کولرهای آبی برفاب، در دو مدل پرتابل (که در فضای داخل ساختمان قابل استفاده می باشد) و کولرآبی معمولی و سلولزی (که باید در بیرون از ساختمان نصب شوند و بوسیله اجرای کانال کشی فضای داخل ساختمان را خنک کنند) تولید می شوند.کولرهای آبی برفاب (با قابلیت نصب در فضای خارجی) در مدل های مختلف با ظرفیت های هوادهی (CFM) متفاوت تولید می شوند که از این مدل ها می توان به BF2، BF3، BF3-M، BF4، BF5، BF5-B و BF7 اشاره کرد.

نکات مهم نصب و راه اندازی کولر آبی برفاب

محل نصب کولر باید از سه طرف باز باشد، تا هوا در اطراف بدنه آن براحتی جریان داشته باشد.

توجه کنید، در صورتی که کولر آبی خودتان را در سایه و یا در مسیر وزش باد نصب کنید، قدرت خنک کنندگی آن افزایش می یابد.

حتما کولر را روی پایه ثابت نصب کنید تا در هنگام سرویس نیازی به جابجایی نداشته باشد و همچنین کولر را پس از نصب تراز کنید تا خیس شدن پوشال ها به طور یکنواخت صورت گردد.

در هنگام نصب کولر آبی برفاب در پشت بام و یا بالکن، حتما اطمینان حاصل کنید که نور آفتاب مستقیم به بدنه کولر تابیده نشود، که در این صورت می توانید از سایه بان برای پوشاندن کولر استفاده کنید.

اگر باد کولر آبی کم و زیاد شد، راه های خروج هوا در داخل منزل را بررسی کنید و حتما از سفت بودن تسمه پروانه کولر آبی اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که باد کولرآبی گرم بود، یا پمپ آن سوخته است که در این صورت باید با یک سرویس کار مجاز تماس بگیرید

مشخصات عمومی
مدل BF4
برچسب انرژی -
شرکت سازنده برفاب
ساخت ایران
مدت گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
جنس بدنه گالوانیزه
ظرفیت هوادهی 4500
راندمان -
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولرآبی
نوع پوشال پوشال معمولی
حجم هوادهی - m3/h 5950
نوع موتور غیر اینورتر
توان موتور - hp 1.3 اسب بخار
قدرت پمپ 1.60 اسب بخار
سیستم سرمایشی تبخیری
ترموستات ندارد
ریموت کنترل ندارد
تایمر ندارد
مشخصات فیزیکی
رنگ سفید - ابی
kg - وزن 67
ابعاد - cm 87*100*87

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی روبروزن برفاب 4500”