کولر گازی هایسنس 30000 حاره ای مدل HKC-30VQ

فروش آنلاین کولر گازی و اسپلیت هایسنس 30000 مدل HKC-30VQ1 با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای گازی اجنرال، ال جی (LG)، سامسونگ، میدیا، پاناسونیک، کول هاوس، گاسونیک، گری، گرین، ایران رادیاتور، وستن ایر، تک الکتریک، تی سی ال (TCL)، آیوا، و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

ظرفیت سرمایش (BTU/h)

30000

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

فاقد اینورتر

منطقه جغرافیایی

حاره ای و معتدل

عدم موجودی کالا

توضیحات

فروش انواع کولر گازی هایسنس با تخفیف ویژه

کولر گازی هایسنس با کمپرسور پیستونی مدل HKC-30VQ برای استفاده در مناطق حاره ای مناسب می باشد و قابلیت ایجاد سرمایش را دارد. این اسپلیت دارای ریموت کنترل بوده و قابلیت تنظیم اتوماتیک پرتاب عمودی و تنظیم دستی پرتاب باد افقی را دارا می باشند. پنل داخلی کولر گازی هایسنس با کمپرسور پیستونی مدل HKC-30VQ با کمپرسور پیستونی دارای نمایشگر دیجیتال است و به مصرف کننده این امکان را می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را روی این نمایشگر مشاهده کند. همچنین پنل های داخلی اسپلیت های فوق قابلیت باز و بسته شدن دارند و براحتی قابل شست و شو می باشند.

مشخصات کولر گازی هایسنس 30000 حاره ای

  • فیلتر پلی پروپیلن تعبیه شده در اسپلیت هایسنس با کمپرسور پیستونی، توانایی از بین بردن ذرات گرد و غبار، باکتری های آلرژی زا و هم چنین میکرو ارگانیسم ها را دارا می باشد.
  • از دیگر ویژگی های این کولر گازی می توان قابلیت خاموش و روشن کردن نور پنل داخلی اشاره کرد، این ویژگی استفاده از این محصولات را در تاریکی شب، لذتبخش تر می کند.
  • کولر گازی هایسنس با کمپرسور پیستونی مدل HKC-30VQ با کمپرسور پیستونی، در ظرفیت ۳۰۰۰۰ تولید و عرضه می شود، همچنین این کولر گازی تنها قابلیت ایجاد سرمایش دارد.
  • سیستم : سرمایشی
  • گاز مبرد:R۲۲
  • سطح نویز یونیت داخلی(dB A): حداکثر سرعت فن۵۰
  • سطح نویز یونیت داخلی(dB A): حداقل سرعت فن ۴۵
  • سطح نویز یونیت بیرونی(dB A): 58
  • ضخامت لوله های ارتباطی: لوله ی مایع (اینچ) ۱/۴
  • ضخامت لوله های ارتباطی: لوله ی گاز (اینچ) ۵/۸
  • کنترل سه حالته ی سرعت فن پنل و حالت اتوماتیک: دارد
  • حالت خواب : دارد
  • عملکرد هوشمند : دارد
  • عملکرد حداکثری: دارد
  • نمایشگر کمپرسور: دارد
  • ریست اتوماتیک : دارد

نحوه محاسبه ظرفیت کولر گازی و اسپلیت ها

برای محاسبه ظرفیت کولرگازی و اسپلیت مورد نیاز در طبقات وسط ساختمان به ازاء هر متر مربع حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها پشت بام است بدلیل تابش نور خورشید بر سقف، به ازاء هر متر مربع زیربنا بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ (BTU) در نظر گرفته می شود.

همچنین می توانید برای سهولت بیشتر به جدول محاسبه تقریبی زیر برای تعیین ظرفیت اسپلیت یا کولرگازی مورد نیاز و با رعایت شرایط و مبانی محاسبات عنوان شده زیر مراجعه نمائید؛

این محاسبه بصورت تقریبی و صرفاً برای آپارتمان های مسکونی با شرایط آب و هوایی مانند تهران و با فاصله سقف تا کف ۲/۸ متر، بدون تجمع نفرات و افزایش گرمای نهان و بدون استفاده از روشنایی شدید یا تجهیزات الکتریکی پرمصرف و همچنین بدون نمای شیشه یا ضلع شیشه ای خصوصاً در سمت غرب فضای مورد نظر ارائه گردیده است.

بدیهی است که برای خنک شدن خودتان، نیازی به خنک کردن همه فضای مورد نظر ندارید. بنابراین به جای خرید یک کولر اسپلیت گازی ۳۰۰۰۰ (برای خنک سازی اتاق های بالای ۵۰ متر مربع) که حتی نوع اینورتر آنها هم، مصرف برق بالایی دارد و هزینه های شما را افزایش می دهد، از دو کولر گازی اسپلیت در ظرفیت کمتر استفاده کنید.چنانچه متراژ هال و پذیرایی منزل یا محل کار شما بیشتر از ۵۰ متر مربع است و طبق محاسبات ناگزیر به انتخاب و خرید کولر گازی اسپلیت ۳۰۰۰۰ هستید، کمی دست نگه دارید.

در این صورت، در بسیاری از مواقع می توانید کولر اسپلیت با ظرفیت کمتر (مثلا ۱۸۰۰۰) که در محل (هال یا پذیرایی) نصب شده را روشن نمایید و به خنک کردن قسمت های دیگر پذیرایی نیازی نیست.

بدیهی است در مواقع خاص (مانند مهمانی و مجالس) کولر اسپلیت دوم را نیز روشن خواهید کرد و بدین ترتیب، همه نقاط سالن (از دو جهت) تحت پوشش هوای خنک هر دو کولر گازی اسپلیت، قرار خواهد گرفت.

یکی از ساده ترین و مهم ترین مواردی که جهت نگهداری و بهبود راندمان خنک کنندگی و کیفیت هوای کولر های گازی و اسپلیت ها ضروری است شستشوی فیلترهای الکترواستاتیک و بوگیر تصفیه هوا تعبیه شده در پنل های داخلی کولرهای گازی و اسپلیت ها است، با شروع فصل گرما و اوج استفاده از کولرهای گازی و اسپلیت ها نسبت به سرویس و شستشوی این فیلترها اقدام نمائید تا بهترین بهره برداری را از کولر های گازی و اسپلیت ها برده و در طول فصل گرما دچار مشکل نشوید، همچنین با انجام چنین اقداماتی سبب افزایش طول عمر دستگاه خود می شوید.

مشخصات عمومی
مدل Hisence HKC-30VQ1
مدل پنل داخلی Hisence HKC-30VQ1
مدل پنل خارجی Hisence HKC-30VQ1
برچسب انرژی B
ساخت چین
گارانتی شرکت زرین
مدت گارانتی 24 ماه - 60 ماه کمپرسور
مشخصات فنی
موقعیت نصب دیواری
عملکرد سرمایش
نوع برق مصرفی تک فاز -220 ولت
اینورتر ندارد
نوع کمپرسور روتاری
مبرد R22
منطقه جغرافیایی معتدل
جریان برق مصرفی - Amp -
راندمان انرژی درحالت سرمایش( W/W ) -
ظرفیت سرمایش ( BTU/h ) 30000
ظرفیت گرمایش ( BTU/h ) -
برق ورودی سرمایش/گرمایش( KW ) 13.6
صدا پنل داخلی در حالت سرمایش (( H/M/L/Q )) ( dB(A) ) 50
صدا پنل خارجی در حالت سرمایش ( dB(A) ) 64
میزان گردش هوا (زیاد) ( M۳/h ) -
اتصالات لوله ((کوچک/ بزرگ)) ( mm ) 3/8 - 5/8
حداکثر طول لوله کشی - m -
حداکثر ارتفاع لوله کشی - m -
ضریب عملکرد درحالت-گرمایش( W/W ) -
رطوبت زدایی ( l/h ) -
محل اتصال برق به دستگاه (پنل داخلی/ پنل خارجی) -
دامنه کارکرد -
مشخصات فیزیکی
وزن پنل داخلی ( kg ) 19
وزن پنل خارجی ( kg ) 66
ابعاد خالص H*W*D پنل داخلی ( mm ) 266*367*1350
ابعاد خالص H*W*D پنل خارجی ( mm ) 366*795*885

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی هایسنس 30000 حاره ای مدل HKC-30VQ”