رادیاتور پانلی بایکان

فروش رادیاتور پانلی بایکان  با قیمت عمده در اصفهـان

فروش آنلاین انواع رادیاتور پانلی (پنلی) بایکان Baykan با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای لورچ (پربازده، آذر، افروز، رز)  بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan )، ایران رادیاتور ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir)، SGP ( AY PAN )، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan)، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

عدم موجودی کالا

60 سانتی متر
80 سانتی متر
100 سانتی متر
120 سانتی متر
140 سانتی متر
160 سانتی متر

محصولات مرتبط

توضیحات

فروش انواع  رادیاتور پانلی بایکان  در اصفهـان با تخفیف ویژه

کمپانی جوان و پویا در صنایع گرمایی شرکت بایکان Baykan Kombi از سال 1987 با توجه به نیازها ، احساسات و شیوه زندگی مصرف کنندگان ، طراحی و تولید محصولاتی را طراحی می کند که با توجه به نیازها ، احساسات و شیوه زندگی مصرف کنندگان . شرکت بایکان از سال 1987 به ثبات رسیده است.  تکمیل پیشرفته ترین فن آوری در جهان با پیشرفته ترین فن آوری در تاسیسات تولیدی Düzce Beyköy در Beyköy  ترکیه ، در زمینی به وسعت  50.000 متر مربع ساخته شده است.

شرکت بایکن بوسیله تیم تحقیقات و توسعه به طراحی دیگ بخار گردید تا اولیت افتخار خود را تکمیل کند این دیگ با گرفتن 3 ستاره کیفیت یکی از بهترین محصولات این شرکت شناخته شد . براساس نتایج تحقیقات “تأثیر بازارها بر مصرف کننده” با خدماتی که آنها با طراحی محصولات با رویکرد متمرکز بر مصرف کننده انجام دادند، بایکان کومبی، جایزه کیفیت مصرف 2007  را به عنوان برند برتر کیفیت به خود اختصاص داد . Baykan Kombi به عنوان اصل خود “رضایت مشتری بدون قید و شرط” را به رسمیت می شناسد و 7/24 خدمات را برای مشتریان در سریعترین و کارآمدترین راه ارائه می دهد. در یک شهر بزرگ شهری مثل استانبول، سرویس بایکان در مدت کوتاهی مانند متوسط ​​دو ساعت خدمات ارائه می دهد. برندهای تجاری بیلکان در بیش از 25 کشور دارای نماینده مجاز فروش و همچنین  500 نمایندگی فروش در : ایتالیا , رومانی، ترکیه، بلغارستان، یونان، ترکیه، قبرس، آذربایجان، قزاقستان، لتونی، روسیه، لهستان انتخاب شده است. 

اکنون رادیاتور پنلی بایکن در کارخانه به وسعت بیش از 10.000 متر مربع در شهر تبریز احداث شده است و رادیاتور پنلی بایکن با کیفیت متفاوت در بازار ایران و جهان در حال عرضه می باشد . گروه صنعتی بایکان کونامی در ایران دارای نماینده مجاز فروش در شهرهایی مانند : تهران , اصفهان , تبریز , ارومیه , آذربایجان و غیره … می باشد .

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر لورچ ( پربازده، آذر، افروز، رز )، بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan )،  آب بند ( ایران نوین، نوین گرما، ماگما، کارینا، وارمکس )، ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir) ، بارلی ( (Barreli ، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر

فروش رادیاتور پانلی بایکان  با قیمت عمده در اصفهـان

رادیاتورهای بایکان بر طبق استانداردTS-EN 442 تولید می شود. حداکثر فشار کاری 7 بار (barو حداکثر دمای کاری 110 درجه میباشد.تست های نشتی در فشار 10.5 بار برای هر رادیاتور تولید شده قبل از تحویل به مشتری انجام می شود. شما میتوانید از محصولات تولیدی ما در سخت ترین شرایط برای سالهای متوالی بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید.

تکنو لوژی جدید به کار گرفته شده در تولید رادیاتور های بایکان این امکان را به وجود آورده است که بتوان از هر دو طرف رادیاتور استفاده نمود و بر خلاف رادیاتورهای پانلی موجود که فقط از یک طرف قابل استفاده می باشد شما میتوانید از هر دو طرف رادیاتورهای بایکان به راحتی استفاده نمایید.

رادیاتورهای پانلی بایکان از فولاد با کیفیت بالا و کربن پایین طبق استاندارد DIN EN 10130-99 وبا ضخامت 1.2 میلی متر تولید می گردد.متعاقب با پروسه های تصفیه. تنظیف و نمک زدایی رادیاتورها در حرارت 180 درجه به همراه رنگ و رزین پلی استر خشک می شوند تا در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت گردند.

به همراه رادیاتور بسته های اتصالات نیز تحویل مشتری میگردد که شامل بستها . پیچها. مهره و اتصالات مورد نیاز است که امکان نصب رادیاتور را در هر محیطی به آسانی فراهم می نمایند.رادیاتور های پانلی بایکان دارای گارانتی 12 ساله می باشند.

مشخصات عمومی
جنس فولادی
برچسب انرژی C
شرکت سازنده بایکان
ساخت ترکیه
گارانتی دارد
مدت گارانتی 12سال
شماره استاندارد ایران TS-EN 442
مشخصات فنی
قابلیت نصب دو طرفه
ضخامت ورق 1.2 mm
ظرفیت حرارتی- kcal -
ظرفیت حرارتی برای یک متر (kcal/h) 1800
فشار آزمایشگاهی (حداقل - حداکثر) 7-10.5
Lit /m - حجم آبگیری 3.79
مشخصات فیزیکی
رنگ سفید
طول 100
mm - AXE 500
mm - پهنا -
mm - ارتفاع 550
kg - وزن 26.9

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور پانلی بایکان”