رادیاتور پانلی لورچ مدل رز

فروش رادیاتور پانلی لــورچ با قیمت عمده در اصفهـان

فروش آنلاین انواع رادیاتور پانلی (پنلی) لورچ مدل رُز با بسته بندی آبی با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan )، ایران رادیاتور، آب بند ( ایران نوین، نوین گرما، ماگما، کارینا، وارمکس )، ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir)، SGP، آی پن ( AY PAN )، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan)، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

2,641,000 تومان

60 سانتی متر
80 سانتی متر
100 سانتی متر
120 سانتی متر
140 سانتی متر
160 سانتی متر

محصولات مرتبط

توضیحات

فروش انواع  رادیاتور پانلی لــورچ در اصفهـان با تخفیف ویژه

شرکت لورچ با سابقه ای درخشان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی کشور با نام تجاری لورچ می باشد. این شرکت در سال 1357 در شهر اصفهان با سرمایه بخش خصوصی و با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی تاسیس شده . این شرکت تا کنون در زمینه تولید محصولاتی مانند آبگرمکن های دیواری و مخزنی ، کولر آبی ، بخاری ، پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور پنلی فعالیت نموده است. شرکت لورچ در اصفهان اولین شرکت ایرانی است که به پیشرفته ترین خط تمام اتوماتیک تولید رادیاتور فولادی پانلی از کشور ایتالیا مجهز شده است. رادیاتور پنلی اصولا از جنس فولاد می باشند که رادیاتور پنلی لورچ نیز از این قاعده مستثنی نیست. فروش رادیاتور پنلی لورچ جزو بهترین رادیاتور های پنلی در ایران می باشد. خط تولید رادیاتور پنلی فوق توسط شرکت LEAS ایتالیا می باشد. رادیاتور پنلی لورچ دارای 12 سال گارانتی تعویض می باشد و در سایزهای مختلف ماننده رادیاتور پنلی لورچ مدل پر بازده با بسته بندی قرمز، دارای بالاترین راندمان حرارتی و طول کنوکتور در بین مدلهای دیگر می باشد. رادیاتور پنلی لورچ مدل آذر با بسته بندی زرد، تفاوت رادیاتور پنلی لورچ آذر با رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده فقط در ارتفاع کنوکتور آن می باشد، در این رادیاتور ارتفاع کنوکتور مقدار کمی کوتاهتر است. رادیاتور پنلی لورچ مدل افروز با بسته بندی سبز،تفاوت رادیاتور پنلی لورچ مدل افروز با رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده  در ارتفاع کنوکتور آن می باشد ,در رادیاتور لورچ مدل افروز ارتفاع کنوکتور مقدار کمی کوتاهتر است.این نوع رادیاتورها برای تامین حرارت مورد نیاز منازل ، شرکت ها ، فروشگاه ها و … استفاده می شود. وظیفه رادیاتورهای پنلی انتقال دمای آب به محیط است یعنی آب توسط یک سیستم حرارت مرکزی گرم شده و از طریق پمپ به رادیاتورها منتقل و گرمای محیط را تامین می کند. 

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan ایران رادیاتور، آب بند ( ایران نوین، نوین گرما، ماگما، کارینا، وارمکس )، ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir)، SGP، آی پن ( AY PAN )، بارلی  (Barreli، بایکان (baykan) ، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر

مقایسه قطعات رادیاتور پانلی لــورچ

مزایای اختصاصی رادیاتور پنلی لورچ

•    نصب آسان با لوازم نصب بر روی دیوار در کارتن محصول

•    بسته بندی محکم و مقاوم

•    رنگ با دوام و فوق العاده

•    استفاده از ورق های 25/1 میلیمتری مطابق با استاندارد EN10130

•    12سال گارانتی تعویض

رادیاتور پانلی لرچ مدل رز دارای صفجه منحنی شکل می باشد .

مقایسه قطعات رادیاتور پانلی لــورچ

پیشرفته ترین خط تولید با دستگاه های  تمام اتوماتیک ساخت کشور ایتالیا.امکان تولید رادیاتور در طول های مختلف اعم از زوج و فرد.دارای کیفیت رنگ عالی با پوشش منحصر بفرد نانو و رنگ سفید براق با چسبندگی بالا منحصر به کارخانه لورچ.زیبا و با دوامدارای خط تولید تمام اتوماتیک و جوشکاری یکنواخت در قسمت درز رادیاتور.حجم آبگیری فوق العاده کم که موجب بالارفتن سرعت انتقال دما میشودسازگار با انواع پکیج.طراحی منحصر به فرد کانوکتور High Performance با حداکثر کارایی در حرارت دهی نسبت به نمونه های داخلی و خارجی.در تولید رادیاتور پانلی لورچ از ورق 1/2 میلیمتری استفاده شده و مطابق با استاندارد EN10130 میباشددارای 12 سال گارانتی طلایی.تعویض رادیاتور در صورت هر گونه ایراد فنی در زمان گارانتی.

جوشکاری تمام اتوماتیک منحصر به فرد در اتصالات ورودی و خروجی.تست رادیاتور در شرایط ویژه و با فشار آب در 13 بار همراه با مواد ضد خوردگی و زنگ زدگی  که امکان استفاده رادیاتور در فشار 10 بار و استفاده در ساختمانهای تا 22 طبقه را ممکن میسازد.شستشوی رادیاتور و پس از ان استفاده از پوشش نانو برای زیر سازی رنگ.امکان تولید رادیاتورها با سه کانوکتور و طول سه متر.رادیاتور لورچ در سه کلاس آذر , رز و  پر بازده با سه قیمت متفاوت عرضه میشود.

مشخصات عمومی
جنس فولادی
برچسب انرژی C
شرکت سازنده لورچ
ساخت ایران
گارانتی دارد
مدت گارانتی 12 سال
شماره استاندارد ایران EN10130
مشخصات فنی
ضخامت ورق 1.25 mm
ظرفیت حرارتی- kcal -
ظرفیت حرارتی برای یک متر (kcal/h) 1880
فشار آزمایشگاهی (حداقل - حداکثر) 10-13
Lit - حجم آب -
مشخصات فیزیکی
رنگ سفید
طول 100
mm - AXE 500
mm - پهنا -
mm - ارتفاع 555
kg - وزن -

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور پانلی لورچ مدل رز”