کولر گازی پرتابل تک الکتریک 12000 مدل MPPD-12HR-QB6

کولر گازی پرتابل سرد و گرم تک الکتریک 12000 مدل MPPD-12HR-QB6

کولرگازی MPPD-12HR-QB6 هم قابلیت سرمایش و هم گرمایش دارد و می‌تواند با توجه به فصل، هوای مطبوعی را ایجاد کند. پنل تنظیمات دستگاه در قسمت بالای کولرگازی قرار گرفته است و امکان اعمال تنظیمات مختلفی مانند فعال‌کردن حالت خواب، کنترل سرعت کارکرد، تنظیم دما، تعیین حالت کارکرد و تنظیم زمان‌سنج را دارد

ظرفیت سرمایش (BTU/h)

12000

موقعیت نصب

پرتابل

اینورتر

فاقد اینورتر

منطقه جغرافیایی

معتدل

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولر گازی پرتابل سرمایش و گرمایش تک الکتریک 12000 مدل MPPD-12HR-QB6 :

کولرگازی تک الکتریک مدل MPPD-12HR-QB6 دستگاهی کارآمد و کاربردی برای فصول گرم و سرد است. این مدل با طراحی خاص خود و نوع کارکردی که دارد، از نوع کولرهای گازی پرتابل یا قابل‌حمل محسوب می‌شود. کولرگازی تک الکتریک هم قابلیت سرمایش و هم گرمایش دارد و می‌تواند با توجه به فصل، هوای مطبوعی را ایجاد کند. پنل تنظیمات دستگاه در قسمت بالای کولرگازی قرار گرفته است و امکان اعمال تنظیمات مختلفی مانند فعال‌کردن حالت خواب، کنترل سرعت کارکرد، تنظیم دما، تعیین حالت کارکرد و تنظیم زمان‌سنج را دارد. از طریق صفحه‌نمایش دیجیتالی این کولرگازی، کاربر می‌تواند به‌راحتی تنظیمات دستگاه را بررسی کند و در صورت لزوم تغییرات مورد نظر خود را انجام دهد. سرعت کارکرد کولرگازی MPPD-12HR-QB6 در چهار حالت کم، متوسط، زیاد و حالت خودکار قابل تنظیم است؛ همچنین کاربر می‌تواند با توجه به کارکرد مدنظر خود، عملکرد دستگاه را در یکی از حالت‌های Auto، Cool، Dry،Fan یا Heat قرار دهد تا بهترین نتیجه را در شرایط مختلف تجربه کند. وجود یک ریموت‌کنترل به‌همراه این دستگاه، به بهبود عملکرد و راحتی کار با آن افزوده است.همان‌طور که گفته شد کولرگازی MPPD-12HR-QB6 دارای قابلیت سرمایش و گرمایش است. ظرفیت سرمایشی این دستگاه 12000BTU/hr و ظرفیت گرمایشی آن 9500BTU/hr است. دقت داشته باشید که این مقادیر ظرفیت‌های متوسطی محسوب می‌شوند و این دستگاه برای خنک‌کردن یا گرم‌کردن محیط‌های بزرگ یا پرجمعیت مناسب نیست. در صورتی که محیط مورد نظر شما فضایی بیشتر از سی متر است استفاده از کولرهای اسپلیت با ظرفیت سرمایشی و گرمایشی بیشتر نتیجه‌ی بهتری خواهد داشت. کولرگازی تک الکتریک قادر به تنظیم دمای هوا در بازه‌ی دمایی 5 تا 35 درجه‌ی سانتی‌گراد است. این دستگاه از فیلتر کاتالیزور سرد بهره می‌برد که خاصیت ضدباکتری دارد و هوای خروجی سالم و پاکیزه را خروجی می‌دهد.

این کولرگازی مجهز به یک ریموت‌کنترل کوچک و کاربردی است که تنظیم دستگاه را از فاصله‌دور ممکن کرده است. ریموت دستگاه انرژی کارکرد خود را از طریق دو باتری نیم‌قلمی تامین می‌کند. علاوه‌براین پنل تنظیماتی روی بدنه‌ی دستگاه و در قسمت بالای کولرگازی تعبیه شده است.

کولرگازی پرتابل تک الکتریک دستگاهی نسبتا کوچک و جمع‌وجور است که وسیله‌ای ایده آل  برای استفاده در فصول سرد و گرم محسوب می‌شود. این دستگاه برخلاف اسپلیت‌ها یا کولرهای گازی ایستاده برای کارکردن نیازی به مراحل نصب به‌خصوصی ندارد و تنها نیاز به خروجی لوله هوای گرم دارد. در مجموع این دستگاه به کسانی که برای سرمایش و گرمایش محیط‌های کوچک به دنبال دستگاهی کوچک با استفاده‌ی آسان هستند توصیه می‌شود.

ویژگی های کولر گازی پرتابل 12000 تک الکتریک :

  • قابلیت تنظیم جهت باد 
  • شستشوی آسان فیلتر 
  • سیستم یخ زدایی
  • سیستم مطابق با استاندارد بین المللی
  • سیستم اعلام نشتی گاز
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • سیستم راه اندازی خودکار
  • سیستم محافظت خودکار
  • حداقل صدا 
  • تایمر
مشخصات عمومی
مدل MPPD-12HR-QB6
برچسب انرژی -
ساخت چین
گارانتی شرکت بدرتک الکتریک
مدت گارانتی 5 سال کمپرسور - 2 سال کلیه قطعات
مشخصات فنی
موقعیت نصب پرتابل
عملکرد سرمایش و گرمایش
نوع برق مصرفی تک فاز -220ولت
اینورتر فاقد اینورتر
نوع کمپرسور روتاری
مبرد R22
منطقه جغرافیایی معتدل
جریان برق مصرفی - Amp 8.5
راندمان انرژی درحالت سرمایش( W/W ) 2.6
ظرفیت سرمایش ( BTU/h ) 12000
ظرفیت گرمایش ( BTU/h ) 9500
برق ورودی سرمایش/گرمایش( KW ) -
صدا پنل داخلی در حالت سرمایش (( H/M/L/Q )) ( dB(A) ) 53/51/49
حجم هوادهی - m3/h 380/330/290
ضریب عملکرد درحالت گرمایش( W/W ) -
رطوبت زدایی ( l/h ) 1.2
محل اتصال برق به دستگاه (پنل داخلی/ پنل خارجی) -
دامنه کارکرد در حالت سرمایش - ( oC ) 17 تا 35
دامنه کارکرد در حالت گرمایش - ( oC ) 5 تا 30
ریموت کنترل دارد
مشخصات فیزیکی
وزن پنل داخلی ( kg ) 33
ابعاد خالص H*W*D پنل داخلی ( mm ) 765*446*397

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی پرتابل تک الکتریک 12000 مدل MPPD-12HR-QB6”