کولر آبی روبروزن کم مصرف نانو سلولزی آبسال 7600

فروش کولر آبسال با قیمت عمده

فروش آنلاین کولر آبی کم مصرف نانو سلولزی 7600 آبسال با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی لورچ، انرژی، برفاب، پلار، سپهرالکتریک، مهیاسان، مشهد دوام، امید و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

نوع پوشال

سلولزی

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع کولر آبی آبسال با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی آبسال در اصفهان برای منزل یا محل کار جدید که نقل مکان کردید از نظر صرفه جویی در مصرف برق گزینه خوبی است و دستگاهی جدید و تکنولوژی ای به روز است و کولرهای آبی بسیار کارآمد می باشند و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 8000 اینورتور روبروزن پوشالی، 7000 روبروزن پوشالی، مخصوص ساختمانها، آپارتمانها و واحدهای تجاری، 6000 اینورتور روبروزن پوشالی، 5500 روبروزن پوشالی، مخصوص منازل و واحدهای اداری 4000 روبروزن پوشالی، 3900 اینورتر روبروزن پوشالی، 3500 روبروزن پوشالی، مناسب برای مغازه ها و واحدهای اداری، 3200 مینی دریچه دار روبروزن پوشالی، 2500 مینی دریچه دار روبروزن پوشالی، 3200 مینی روبروزن پوشالی، کم مصرف و مقرون به صرفه بوده و با داشتن دریچه گردان تنظیم هوا امکان جابه جایی هوا در زوایای دلخواه را فراهم میکند پرتابل مدل AC26این محصول کوچک و قابل حمل است و به دو صورت کولر و پنکه قابل استفاده است و در تیپ بالازن در ظرفیت های 5800 بالازن پوشالی، 4800 بالازن پوشالی، 3800 بالازن پوشالی، مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبـی لــورچ، کولر آبی انـــرژی، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی سپهرالکتریک، کولر آبی برفــاب، کولر آبی پــلار، کولرآبی امیــد، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

مقایسه قطعات کولر آبی آبسال

کولر آبی سلولزی آبسال ABSAL مدل AC-CP76 و توان مصرفی 900 وات محصولی با راندمان بالا و طراحی منحصر به فرد شبکه های کولر مقاوم در برابر گرما و نور خورشید با پد های نانو سلولزی است که با بهره گیری از فناوری نانو عملکردی بهتر با عمر مفید طولانی داشته و به صورت کاملا بهداشتی و بدون بو عمل می کند و با داشتن لایه محافظ در برابر خوردگی مقاوم بوده و قابل شستشو نیز می باشند. سیستم کولر آبی مناسب مناطق آب و هوای گرم و خشک بوده و بر اساس سرمایش تبخیری عمل می کند که در این فرآیند گرمای هوا جذب شده و برای تبخیر آب مورد استفاده قرار می گیرد. عبور هوا از روی پد های مرطوب موجب تبخیر آب آن ها شده و آب برای تبخیر شدن گرمای هوا را جذب می کند و در نتیجه موجب خنک و مطبوع شدن هوای محیط داخل می‌ گردد.
کولر آبی نانو سلولزی 7600 آبسال مجهز به بدنه با ورقه های گالوانیزه با رنگ مرغوب پودر کوره ای بوده که از خوردگی و زنگ زدگی زود هنگام آن جلوگیری می نماید. این کولر مجهز به الکترو موتور CRS موتوژن با بهره وری و بازده بالا و مصرف برق کمتر بوده و دارای بیشترین حجم آبگیری همراه با الکتروپمپ الکتروژن با قدرت بالای انتقال آب می باشد. این دستگاه به صورت تک فاز عمل کرده و بازده خنکی آن حدود 85 درصد است. میزان هوا دهی دستگاه 8350 متر مکعب در ساعت بوده که به صورت تقریبی جوابگوی زیربنایی در حدود 100 متر مربع می باشد و قابلیت کارکرد با دو سرعت را داشته و توان مصرفی آن هنگام دور کند 400 وات و با دور تند 900 وات می باشد. همچنین جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از برق گرفتگی این دستگاه مجهز به کلید محافظ جان است.

مشخصات فنی کولر آبی آبسال

نانو سل پد

  • اولین کولر آبی نانو سل پد(نانو سلولزی)تولید شده در ایران.

  •  پدها ی نانو سلولزی این کولر وارداتی می باشند و با استفاده از مواد مرغوب و به کارگیری فن آوری نانو(نانو تکنولوژی)تولید شده، که باعث افزایش کیفیت و طول عمر آن شده است. این پدها کاملا بدون بو و بهداشتی می باشند.

  •  پوشش محافظ:سطح این پدها نانو سلولزی وارداتی با یک لایه سبز رنگ مقاوم پوشش داده شده تا در برابر خوردگی محافظت شوند و به راحتی قابل شستشو باشند.

  •  راندمان بالا:سطح یکنواخت و حفره های یکسان پدهای سلولزی و جذب بالا و یکنواخت آب در آنها باعث افزایش راندمان در کارکرد این کولر شده است.

  •  طراحی منحصر به فرد قاب مشبک(شبکه کولر):استفاده از مواد پلیمری مرغوب وارداتی در تولید این قاب ها باعث بالا رفتن مقاومت آنها در برابر سرما، گرما و نور خورشید می شود.

  •  فیلترهای هوا:هر یک از پدهای سلولزی مجهز به دو عدد فیلتر هوای مجزا و قابل شستشو هستند که از ورود گرد و غبار و حشرات جلوگیری می کنند.

فیلتر هوا

  • تولید شده با استاندارد جدید کولرهای آبی.

  •  مجهز به کلید محافظ جان جهت جلوگیری از برق گرفتگی

  •  مجهز به موتور راندمان بالا(در حدود12%صرفه جویی در مصرف برق)

  •  استفاده از ورق های گالوانیزه مرغوب و استاندارد در ساخت این کولر، باعث افزایش عمر کولر می شود.

  •  استفاده از رنگ مرغوب پودری کوره ای در این کولر باعث جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی زود هنگام آن می شود.

مشخصات عمومی
مدل AC-CP76
برچسب انرژی E
شرکت سازنده آبسال
ساخت ایران
مدت گارانتی 2 سال
مشخصات فنی
جنس بدنه گالوانیزه
ظرفیت هوادهی 7600
راندمان 90
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولرآبی
نوع پوشال نانو سلولوزی
حجم هوادهی - m3/h 8350
نوع موتور اینورتر ( کم مصرف )
توان موتور - hp -
قدرت پمپ 1/60 اسب بخار
سیستم سرمایشی تبخیری
ترموستات ندارد
ریموت کنترل ندارد
تایمر ندارد
مشخصات فیزیکی
رنگ آبی
kg - وزن 83
ابعاد - cm 96.1 * 115 * 96.3

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی روبروزن کم مصرف نانو سلولزی آبسال 7600”