کولر آبی روبروزن دریچه دار سپهر الکتریک 3100

فروش کولر سپهرالکتریک با قیمت عمده

فروش آنلاین کولر آبی 3100 روبروزن سپهرالکتریک با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی آبسال، لورچ، انرژی، برفاب، پلار، مشهد دوام، امید و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع کولر آبی برفاب با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی سپهرالکتریک در اصفهان، با کاهش 35 درصدی مصرف نسبت به مدل های پیشین،با رده مصرف انرژی B جهت مناطقی که آب و هوایی گرم و خشک دارد،مناسب تر می باشد و دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک مقاوم دربرابر UV  می باشد و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 7000 سلولزی روبروزن ، 7000 کم مصرف پوشالی روبروزن، 7000 پوشالی روبروزن، مخصوص ساختمانها، آپارتمانها و واحدهای تجاری، 5000 سلولزی روبروزن، 5000 کم مصرف پوشالی روبروزن، 5000 پوشالی روبروزن، مخصوص منازل و دفترفنی های کوچک 3500 سلولزی روبروزن، 3500 پوشالی روبروزن، 3200 پوشالی روبروزن، مناسب برای مغازه ها و اتاق ها، 2800 مینی دریچه دار پوشالی روبروزن، برای مناطق با رطوبت بالای 40 درصد مناسب نبوده و برای نقاطی که آب و هوای گرم و خشک دارند بسیار مناسب می باشد و در تیپ بالازن در ظرفیت های 6000 پوشالی بالازن، 4000 پوشالی بالازن، مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبی آبسال، کولرآبـی لــورچ، کولر آبی انـــرژی، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی برفــاب، کولر آبی پــلار، کولرآبی امیــد، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

مقایسه قطعات کولر آبی سپهرالکتریک

طراحی کولر آبی آکسیال سپهر الکتریک مدل SE310 به گونه ای است که به جای توربین از فن آکسیال استفاده میشود. به دلیل استفاده از فن آکسیال ، نمیتوان از این کولر روی پشت بام و به صورت کانال کشی استفاده کرد. کولر آبی 3100 سپهر الکتریک مجهز به بدنه با ورقه های گوانیزه با رنگ مرغوب بوده که از خوردگی و زنگ زدگی زود هنگام جلوگیری می نماید . این کولر روی بدنه خود دارای پنل چرخشی است که از طریق آن میتوان میزان باد و خنکی دستگاه را مشخص کرد . ویژگی منحصر به فرد این کولر قابلیت کارکرد به عنوان پنکه نیز میباشد . در صورت نیاز به باد سرد ابتدا دستگاه را روی حالت پنکه تنظیم و سپس درجه سرما را مشخص کنید . آبرسانی این کولر به گونه ای تنظیم گردیده که تمامی آب خروجی پمپ بر روی پوشال ها پخش میشود و تمام قسمت های پوشال خیس میشود . کف کولر دارای ظرفیت معادل 33 لیتر آب است . کولر آکسیال سپهر الکتریک قابل راه اندازی به وسیله باتری خودرو و موتور Inverter است .

مشخصات فنی کولر آبی سپهرالکتریک

  • پرتابل دارای دمپر

  • ظرفیت حرارتی : 1500 تا 2550 متر مکعب در ساعت

  • کم مصرف ( گرید انرژی A )

  • دارای کلید حفاظت از جان

  • دارای فن بدون صدا با پرتاب باد ببیش از 15 متر

  • قابلیت تامین آب به دو طریق دستی و شناور

  • قابلیت تغییر جهت باد به صورت اتوماتیک

  • قابلیت استفاده به صورت پنکه(بدون ریزش آب بر روی پوشالها )

  • موتور سه دور

  •  امکان راه اندازی به کمک باتری خودرو و Inverter

مشخصات عمومی
مدل SE310
برچسب انرژی A
شرکت سازنده سپهر الکتریک
ساخت ایران
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
جنس بدنه گالوانیزه
ظرفیت هوادهی 3100
راندمان -
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولرآبی
نوع پوشال پوشال معمولی
حجم هوادهی - m3/h 1500 - 2550
نوع موتور اینورتر ( کم مصرف )
توان موتور - hp 1.10اسب بخار
قدرت پمپ 1.60 اسب بخار
سیستم سرمایشی تبخیری
ترموستات ندارد
ریموت کنترل ندارد
تایمر ندارد
مشخصات فیزیکی
رنگ سفید-آبی
kg - وزن 31
ابعاد - cm 65*79*65

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی روبروزن دریچه دار سپهر الکتریک 3100”