کولر آبی صنعتی روبروزن سلولزی انرژی 18000

فروش کولر انرژِی با قیمت عمده

فروش آنلاین کولر آبی 18000 صنعتی سلولزی روبروزن انرژی با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی آبسال، لورچ، پلار، برفاب، سپهرالکتریک، امید و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

نوع پوشال

سلولزی

برند:

105,300,000 101,088,000 تومان

توضیحات

فروش انواع کولر آبی سلولزی انرژی با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی انرژی در اصفهان بدلیل خاصیت جذب بیشتر آب در پد سلولزی بجای پوشال و همچنین قرارگیری لایه های منظم، موج دار و یکنواخت سلولز در کنار هم، توزیع یکنواخت آب بر روی پد سلولزی و در نتیجه وجود بیشترین سطح تماس موثر بین هوای عبوری و سطح مرطوب پد سلولزی، باعث ایجاد خنکی بیشتر ( حدود 2 تا 3 درجه سانتیگراد بیشتر از کولرهای با پوشال) و عدم انتقال ذرات معلق هوا و باکتری ها به داخل کانال کولر می شود و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 25000 سلولزی صنعتی روبروزن، برای فضاهای تجاری، صنعتی، بانکها و دانشگاهها میباشد 11000 اینورتر سلولزی تکفاز صنعتی روبروزن، 11000 سلولزی تکفاز صنعتی روبروزن،  11000 سلولزی سه فاز صنعتی روبروزن مناسب برای مکانها، سالنهای بزرگ و ادارات، 7500 سلولزی مدل پالا روبروزن، 7000 سلولزی روبروزن، 7000 سلولزی اکونومیک روبروزن، مخصوص ساختمانها و آپرتمانها 6000 سلولزی مدل پالا روبروزن، 5500 سلولزی روبروزن، 5500 سلولزی اکونومیک روبروزن، مخصوص منازل و دفترفنی های کوچک 3500 سلولزی روبروزن، مناسب برای مغازه ها و اتاق ها، کولر آبی سلولزی پنجره ای، سیستم خنک کنندگی تبخیری بوسیله پد سلولزی، کولر آبی سلولزی فن آکسیال 3500 روبروزن  مدل های ثابت و قابل حمل این کولر ها را می توانید در منازل، دفتر کار ها و همچنین مغازه ها و فروشگاه های مختلف مشاهده کنید در تیپ بالازن در ظرفیت های 6000 سلولزی بالازن ، 5500 سلولزی بالازن و 3800 سلولزی بالازن مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبی آبسال، کولرآبـی لــورچ، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی سپهرالکتریک، کولر آبی برفــاب، کولر آبی پــلار، کولرآبی امیــد، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

مقایسه قطعات کولر آبی سلولزی انرژی

کولر آبی سلولزی انرژی ENERGY مدل EC18 مناسب برای مراکز تجاری ، صنعتی ، آموزشی و مکان هایی با متراژ بالاست . در طراحی این محصول به جای پوشال از پد های سلولزی در 3 طرف بدنه استفاده شده که باعث میشود حجم آب بسیار بیشتری نسبت به کولرهای پوشالی جذب این پد ها شود به طوری که در یک متر مکعب از پد، 100 لیتر آب جذب شده و سرمایش بیشتری را به ارمغان بیاورد. همچنین این پد ها واسطه تبخیر است و از بخار شدن آب داخل پد جلوگیری میکند و سبب صرفه جویی در مصرف آب و برق میشود. . همچنین طول عمر پد سلولزی 3 تا 5 برابر پوشال است.
کولر صنعتی 18000 انرژی علاوه بر خنک کنندگی بی نظیر محیط های بزرگ، بسیار به صرفه تر و کم هزینه تر نسبت به خنک کننده های تبدیری (مثل چیلر و اسپیلیت) است. در این کولر از یک پمپ با 2400 دور در دقیقه برای آبرسانی بهتر روی پد ها استفاده میشود .از قابلیت های مهم این دستگاه اتصال اینورتر به موتور است که با استفاده از آن صدا و مصرف انرژی کولر کاهش می یابد. کولر آبی EC18 دارای بازده خنکی بالای 80 درصد است. در این کولر حمل قطرات ریز آب به صورت تبخیر نشده در مسیر جریان هوا به حداقل میرسد و انتقال باکتری های تنفسی بسیار کاهش می یابد. رنگ پودری بدنه ، در برابر شرایط جوی مقاوم می باشد که باعث ماندگاری و چسبندگی عالی رنگ بر روی بدنه می شود. در ضمن کف کولر علاوه بر پوشش دهی با ورق گوانیزه به ضخامت 1/25 ، از پوشش اپوکسی برای مقاومت هر چه بیشتر در برابر خوردگی و پوسیدگی استفاده میشود .

ویژگی های کولر آبی 18000 انرژی

  • موتور 4 کیلووات موتوژن
  • امکان نصب اینورتر
  • ونتیلاتور صنعتی
  •  راندمان تبخیر بالای 83 درصد
  • امکان کانال کشی هوا تا طول حدود 20متر
  • عمر طولانی و خود ایستای پد سلولزی
  • ثابت ماندن راندمان خنکی در طول فصل
  • عملکرد کم صدا
  • 100 درصد هوای تازه ، خنک و سالم
  • سازگار با محیط زیست برخلاف سیستم های سرمایش تراکمی
  • نصب آسان تر و ارزان تر نسبت به کولر گازی
  • مناسب برای فضاهای اداری، تجاری و صنعتی، مساجد، بانک ها، رستوران ها بزرگ، مدارس و دانشگاه ها

شرکت انرژی کولر های صنعتی خود را تحت دو مدل 11000 (EC11) و 18000 (EC18) به بازار معرفی کرده است که مدل 18000 آن با موتور های تکفاز و سه فاز موجود می باشد.

کولرهای صنعتی انرژی میتوانند مجهز به اینورتر باشند

در برخی از کاربری ها (مانند منازل مسکونی با مساحت بالا) وجود دور متغیر کولر (به جای تک دور) به منظور کاهش مصرف برق و به دنبال آن کاهش هزینه های جاری، مطلوب به نظر می رسد که با اضافه نمودن وسیله ای به نام اینورتر (Invertor) به موتور تک دور کولرهای EC11 و EC18 این خواسته عملی می گردد.

اینورتر وسیله ای است که با تغییر در فرکانس ورودی به موتور، تغییر دور موتور را نتیجه می دهد و حتی در برخی از مدل های آن امکان راه انداختن موتور سه فاز کولر با در اختیار داشتن برق تک فاز نیز وجود دارد مانند مدل EC18 سه فاز که می تواند با برق خانگی تک فاز راه اندازی گردد.

در کولر های صنعتی انرژی (مدل های EC11 و EC18) از دو پمپ کولری با مشخصات زیر جهت آبرسانی مناسب بر روی پدهای سلولزی استفاده شده است.

کف کولر که محل ذخیره آب می باشد از اجزای حساس در مقابل خوردگی محسوب می شود که علاوه بر افزایش ضخامت آن به ورق گالوانیزه ی 1.25 میلی متری، از پوشش اپوکسی نیز استفاده شده است.

 

در کولر سلولزی بر خلاف کولر پوشالی، حمل قطرات ریز آب به صورت تبخیر نشده در مسیر جریان هوا به حداقل

می رسد، بنابراین انتقال باکتری های مضر تنفسی بسیار کاهش یافته و هوای سالم تری تامین می گردد

دارای فن سانتریفیوژ

.

.

وظیفه ایجاد جریان هوا و افت فشار ناشی از کانال کشی و پد سلولزی را بر عهده دارد.لازم به ذکر است توزیع مناسب هوا در کانال ها با استفاده از این نوع فن بخوبی امکان پذیر است

راندمان تبخیر بالاتر و کاهش دمای هوای خروجی از کولر سلولزی

هوادهی مناسب به همراه قابلیت جبران افت فشار بالای ناشی از کانال

انرژی الکتریکی ورودی برای راه اندازی کولر تبخیری کمتر از 1/5 انرژی مورد نیاز برای سیستم تبریدی خواهد بود که این موضوع به دلیل وجود اجزایی مانند کمپرسور و کندانسور در این گونه سیستم ها میباشد .

هزینه اولیه کمتر نسبت به سیستم های تبریدی و تبخیری مشابه

هزینه اولیه یک سیستم سرمایشی تبخیری (کولر آبی ) حدود 1/4 سیستم تبریدی برای شرایط یکسان محیطی میباشد که این امر برای مصرف کننده بسیار حائز اهمیت است .اثر بازده سرمایشی بیشتر کولر سلولزی صنعتی در مقایسه با کولر های صنعتی متداول (پوشالی ) میتواند کاهش تعداد کولر پیشنهادی و هزینه اولیه کمتر را به همراه داشته باشد .

 

مراکز تجاری مانند : بانک – فروشگاه و پاساژ

اداری : مانند ادارات و شرکت ها

مراکز صنعتی : مانند کارخانه – کارگاه و انبار

مراکز فرهنگی و آموزشی : مانند فرهنگسرا – کتابخانه و آموزشگاه

ورزشی : مانند سالن های ورزشی

رفاهی : مانند ترمینال ها و ایستگاه ها

مراکز مذهبی : مانند مسجد و حسینیه

مشخصات عمومی
مدل EC18
برچسب انرژی F
شرکت سازنده انرژی
ساخت ایران
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
جنس بدنه ورقه ی گالوانیزه
ظرفیت هوادهی 18000
راندمان 83
نوع برق مصرفی 380 ولت
نوع نصب کولرآبی سلولزی
نوع پوشال سلولزی
حجم هوادهی - m3/h 18000
نوع موتور غیر اینورتر
توان موتور - hp 5/5 اسب بخار
قدرت پمپ 1/60 اسب بخار
سیستم سرمایشی تبخیری
ترموستات -
ریموت کنترل -
تایمر -
مشخصات فیزیکی
رنگ آبی
kg - وزن 130
ابعاد - cm 150 * 168 * 150

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی صنعتی روبروزن سلولزی انرژی 18000”