کولر آبی روبروزن آتور 7500

فروش کولر آتــور با قیمت عمده در اصفهان

فروش آنلاین کولر آبی 7500 روبروزن آتور با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی آبسال، لورچ، انرژی، مهیاسان، پلار، برفاب، سپهرالکتریک، مشهد دوام، امید و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع کولر آبی آتــور در اصفهان با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی آتــور از ظرفیت مناسبی برخوردار می باشند که برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که به دلیل داشتن پروانه ویژه و خاص و پرتاب باد و خنکی بسیار مناسب دارای ظاهری خوب می باشند و ساخته شده از ورق گالوانیزه مقاوم به خوردگی و کولر مناسبی برای سرمایش منزل، محل کار و اداره در اصفهان می باشد و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 5500 پوشالی روبروزن، مخصوص ساختمانها، آپارتمانها و واحدهای تجاری، کولر آبی کولر آبی پلیمری 5000 کم مصرف، مخصوص منازل و واحدهای اداری 3500 پوشالی روبروزن، مناسب برای مغازه ها و دفترفنی ها ، و در تیپ بالازن در ظرفیت های 6000 پوشالی بالازن، 3800 پوشالی بالازن، مخصوص مکانهایی که مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبی آبسال، کولرآبـی لــورچ، کولر آبی انـــرژی، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی سپهرالکتریک، کولر آبی برفــاب، کولر آبی پــلار، کولرآبی امیــد، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

مقایسه قطعات کولر آبی آتــور

کولر های آبی انتخاب مناسبی جهت تامین سرمایش در مناطقی با آب و هوای خشک مانند شهر اصفهان دارد که حداکثر رطوبت نسبی آنها 35 % باشد، به حساب می آیند کولرهای آبی علاوه بر تامین سرمایش به لطافت هوای داخل منازل نیز کمک می نمایند . از این رو استفاده از کولر های آبی در مناطق شرجی شمالی و جنوبی کشور توصیه نمی گردد.
در واقع کولر آبی یک جعبه فلزی یا پلاستیکی با کناره های باز بمنظور مکش هوا می باشد .فن سانتریفیوژی که در داخل کولر آبی تعبیه گردیده است توسط موتور الکتریکی و تمسه به چرخش در آمده و موجب جریان هوا به داخل کولر آبی می گردد .از طرف دیگر پمپ آب تعبیه شده در محفظه کولر آبی بصورت مداوم بمنظور ادامه روند خنک سازی موجب مرطوب کردن پوشال ها ی کولر می گردد . هوا بوسیله فن از طریق روزنه های موجود در دریچه های کولر و از میان پوشال های مرطوب عبور کرده و این هوای خنک توسط کانال ها از طریق یک دریچه در سقف و یا دیوار به فضای اتاق منتقل می گردد. در واقع کولرهای آبی از طریق تبخیر آب ، هوای محیط را خنک می نمایند .

مشخصات فنی کولر آبی آتــور

  • دارای نشان ملی استاندارد ایران

  • ساخته شده از ورق گالوانیزه مقاوم به خوردگی

  • مجهز به الکتروموتور با راندمان بالا

  • دارای قدرت خنک کنندگی بالا

  • مجهز به کلید ایمن جان و کلید قطع و وصل قطب به منظور حفظ ایمنی کامل مصرف کننده در برابر خطر برق گرفتگی

مشخصات عمومی
مدل 7500
شرکت سازنده آتور
ساخت ایران
مدت گارانتی طبق ضوابط کارخانه
تحت لیسانس -
مشخصات فنی
ظرفیت هوادهی 7500
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولر ابی
نوع پوشال پوشال معمولی
حجم هوادهی - m3/h 7500
نوع موتور غیر اینورتر
قدرت پمپ -
مشخصات فیزیکی
ابعاد - cm 87*87*115

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی روبروزن آتور 7500”