کولر آبی بالازن پلار 3800

فروش کولر پلار با قیمت عمده

فروش آنلاین کولر آبی 3800 بالازن پلار با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی آبسال، انرژی، مهیاسان، لورچ، برفاب، سپهرالکتریک، مشهد دوام، امید و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع کولر آبی پلار با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی پلار، هر یک برای نوع خاصی از شرایط آب و هوایی مناسب هستند و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سرمایش منزل، محل کار و اداره در اصفهان می باشد و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 7000 روبروزن، مخصوص ساختمانها، آپارتمانها و واحدهای تجاری، 5000 روبروزن، مخصوص منازل و واحدهای اداری 3500 روبروزن، مناسب برای مغازه ها و دفترفنی، 3200 دریچه دار روبروزن، در واقع این محصول قابلیت جابجایی آسان دارد و از آن می توان پشت پنجره و یا بصورت کانال کشی در مکان های مختلف استفاده کرد 2800 چرخ دارروبروزن، جدیدترین محصول شرکت پلار در این زمینه است که برای موارد خاص مورد استفاده واقع می شود و در تیپ بالازن در ظرفیت های 5800 بالازن، مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبی آبسال، کولرآبـی لــورچ، کولر آبی انـــرژی، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی سپهرالکتریک، کولر آبی برفــاب، کولرآبی امیــد، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

مقایسه قطعات کولر آبی پلار

کولر آبی پلار مدل 3800 یکی دیگر از کولرهای با خروجی از بالا و تولیدی خاص از شرکت پلار است که به دلیل بهره مندی از سیستم های گوناگون و همچنین قطعات با کیفیت آن را می توان یکی از بهترین برند های و محصولات موجود در بازار در نظر گرفت. اما از مهمترین شاخصه های این کولر می توان ظرفیت هوادهی برابر با 7000 متر مکعب این سیستم نام برد که موجب گشته است استفاده از این سیستم برای محیط های مختلف امکان پذیر گردد. از دیگر مزایای این نوع کولر آبی می توان به برخورداری از سیم کشی برق و لوله کشی با کیفیت برای ارسال آب به درون پوشاله ها اشاره کرد که همه این این قابلیت ها و کارکردها حاصل کار دقیق و منحصر به فرد متخصصان این .شرکت است

مقایسه قطعات کولر آبی پلار

الکتروموتور:

یک موتور الکتریکی است که حرکت چرخشی آن توسط یک تسمه به پروانه منتقل شده و آنرا می چرخاند، موتور کولرهای آبی از نوع قفس سنجابی‌اند که راه‌انداز خازنی یا مقاومتی دارند و دو-دور هستند.

الکتروپمپ آب:

یک پمپ آب الکتریکی است که آب داخل تشتک را از طریق لوله های پلاستیکی به پوشال ها می رساند.

پروانه:

پروانه یا بلوور به شکل استوانه ای بوده و با حرکت موتور الکتریکی می چرخد و هوای تبخیر شده را از وسط به داخل مکیده و از محیط بیرونی خود به داخل کانال کشی ساختمان هدایت می نماید.

پوشــال:

از نوع چوبی یا کاغذ سلولزی بوده و محل تماس آب با هوای گرم ورودی به کولر می باشد، در این قسمت از کولر، هوای گرم باعث تبخیر آب می شود و در نتیجه گرمای نهان آن به آب منتقل می گردد و خود هوا خنک می گردد.

مشخصات فنی کولر آبی پلار

  • دارای پوشش رنگ الکتروستاتیک مقاوم در برابر شرایط جوی

  • مناسب برای مناطق معتدل و گرم و خشک

  • دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

  • سیستم خنک کردن به روش تبخیری

  • مجهز به کلید محافظت از جان

  • مجهز به سیستم آبرسانی جدید

  • مجهز به الکتروموتور موتوژن و الکتروپمپ الکتروژن

  • مجهز به خازن راه انداز و خازن تعدیل جریان برق

  • ساخته شده از ورق گالوانیزه گرم مرغوب

مشخصات عمومی
مدل 3800
شرکت سازنده پلار
ساخت ایران
مدت گارانتی 1 سال
تحت لیسانس -
مشخصات فنی
ظرفیت هوادهی 3800
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولر ابی
نوع پوشال پوشال معمولی
حجم هوادهی - m3/h 4000
نوع موتور غیر اینورتر
قدرت پمپ -
مشخصات فیزیکی
ابعاد - cm -

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی بالازن پلار 3800”