کولر آبی روبروزن مینی آبسال 3200

فروش کولر آبسال با قیمت عمده

فروش آنلاین کولر آبی مینی 3200 روبروزن آبسال با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی برفاب، لورچ، مهیاسان، انرژی، پلار، سپهرالکتریک، مشهد دوام، امید و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع کولر آبی آبسال با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی آبسال در اصفهان برای منزل یا محل کار جدید که نقل مکان کردید از نظر صرفه جویی در مصرف برق گزینه خوبی است و دستگاهی جدید و تکنولوژی ای به روز است و کولرهای آبی بسیار کارآمد می باشند و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 8000 اینورتور روبروزن پوشالی، 7600 کم مصرف نانو سلولزی روبروزن پوشالی، 7000 روبروزن پوشالی، مخصوص ساختمانها، آپارتمانها و واحدهای تجاری، 6000 اینورتور روبروزن پوشالی، 5500 روبروزن پوشالی، مخصوص منازل و واحدهای اداری 4000 روبروزن پوشالی، 3900 اینورتر روبروزن پوشالی، 3500 روبروزن پوشالی، مناسب برای مغازه ها و واحدهای اداری، 3200 مینی دریچه دار روبروزن پوشالی، 2500 مینی دریچه دار روبروزن پوشالی، کم مصرف و مقرون به صرفه بوده و با داشتن دریچه گردان تنظیم هوا امکان جابه جایی هوا در زوایای دلخواه را فراهم میکند پرتابل مدل AC26این محصول کوچک و قابل حمل است و به دو صورت کولر و پنکه قابل استفاده است و در تیپ بالازن در ظرفیت های 5800 بالازن پوشالی، 4800 بالازن پوشالی، 3800 بالازن پوشالی، مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبـی لــورچ، کولر آبی انـــرژی، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی سپهرالکتریک، کولر آبی برفــاب، کولر آبی پــلار، کولرآبی امیــد، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

مقایسه قطعات کولر آبی آبسال

استفاده از کولر آبی در اکثر شهرهای ایران به دلیل دارا بودن هوای گرم و خشک ، امکان پذیر است . کولر آبی باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود زیرا جهت تبخیر آب ، انرژی الکتریکی بسیار کمی را مصرف می کند . این کولر باعث ایجاد رطو بت در هوای خشک شده و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند . رطوبت ایجاد شده توسط این کولر از شوک های ناشی از الکتریسیته ساکن جلوگیری کرده و مانع از ترک خوردن وسایل چوبی می شود . کولرهای آبسال به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که رطوبت لازم را در هوای گرم و خشک ایجاد کرده و هوای مطبوع و دلپذیری را به شما هدیه می کند . شرکت آبسال در جهت توسعه اهداف خود اقدام به طراحی و ساخت کولر جدیدی در ابعاد کوچک نموده است ، این کولر ویژگی ها و کاربری های خاصی دارد .پروانه این کولر از یک قطعه پلاستیکی یکپارچه ساخته شده که در برابر ضربه مقاوم بوده و ذرات گرد و غبار را به خود جذب نمی کند . این پروانه احتیاج به بالانس ندارد و با توجه به جنس آن هرگز زنگ نمی زند . پر کردن مخزن آب آن هم به طریق اتصال به شبکه آب شهری و هم به طریقه دستی امکانپذیر است . بدنه و قسمتهای فلزی آن از جنس ورق گالوانیزه مرغوب ساخته شده و با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشش داده شده است به همین دلیل زیبایی ، دوام و عمر طولانی دارد . مخزن آب این کولر از جنس پلاستیک ( پلی آمید تقویت شده ) ساخته شده که علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربه ، دارای عمر طولانی است . یکی از مزیت های مینی کولر AC32 کم مصرف بودن آن است (توان ورودی برابر 200 وات) علاوه بر آن به دلیل ابعاد کوچک فضای کمی را اشغال می نماید ، حمل و نقل آن آسان است و در مکانهای مختلف قابل استفاده می باشد. این کولر می تواند داخل اتاق و در نزدیکی پنجره قرار گیرد و همچنین قابلیت نصب خارج از اتاق ( پشت پنجره) را نیز دارد . با توجه به مصرف انرژی کم این کولر ، در مقایسه با وسایل خانگی مشابه مقرون به صرفه است .

  • کوچک و قابل حمل

  • امکان قرارگیری داخل اتاق (نزدیک پنجره) یا خارج از اتاق (پشت پنجره)

  • امکان پر کردن مخزن آب به دو روش دستی و اتصال به شبکه آب شهری

  • بدنه و قسمتهای فلزی از ورق گالوانیزه مرغوب با پوشش ضخیمی از رنگ پودری

  • پروانه یکپارچه پلاستیکی، ضد زنگ، مقاوم در برابر ضربه، بدون جذب ذرات گردوغبار، بدون نیاز به بالانس

  • توان ورودی 200 وات

  • کم مصرف و مقرون به صرفه در مقایسه با وسیله های خانگی مشابه

  • نشانگر سطح آب داخل مخزن

  • 2 سال ضمانت و یک عمرپشتیبانی خدمات پس از فروش

مشخصات عمومی
مدل Ac32
برچسب انرژی -
شرکت سازنده آبسال
ساخت ایران
مدت گارانتی 2 سال
مشخصات فنی
جنس بدنه گالوانیزه
راندمان -
نوع برق مصرفی تکفاز - 220 ولت
نوع نصب کولرآبی
نوع پوشال پوشال معمولی
حجم هوادهی - m3/h 3200
نوع موتور غیر اینورتر
توان موتور - hp 1/8 اسب بخار
قدرت پمپ 1/60 اسب بخار
سیستم سرمایشی تبخیری
ترموستات ندارد
ریموت کنترل ندارد
تایمر ندارد
مشخصات فیزیکی
رنگ آبی - سفید
kg - وزن 27 kg
ابعاد - cm 60*70*60

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی روبروزن مینی آبسال 3200”