پکیج دیواری بوش 28000 مدل CLASS 6000

فروش پکیج شوفاژ دیواری بــوش با قیمت عمده

  • فروش آنلاین انواع پکیج شوفاژ دیواری بــوش 28000 مدل CLASS 6000 با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای بوتان، ایران رادیاتور، ایمرگاز، شوفاژکار، لورچ، آریستون، ال جی، ایرتورپن، یونیکال، وایلانت، فرولی، ناوین، گرم ایران، نیووارم، فرولی، سونیه دوال، رادیانت، دمراد، شاپه، بیاسی، باکسی، ایساتیس، ری و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

موقعیت نصب

دیواری

ظرفیت کیلووات ( KW )

28

برند:

عدم موجودی کالا

توضیحات

فروش انواع پکیج شوفاژ دیواری  بــوش  با تخفیف ویژه

پکیج شوفاژ دیواری بوش با طراحی منحصر به فرد و برگرفته از تکنولوژی روز اروپا با ابعادی بسیار کوچک و ظاهری زیبا، مناسب جهت نصب در انواع فضاها می باشد. این پکیج شوفاژ دیواری بوش در مدل فن دار با محفظه احتراق بسته و به صورت دو مبدل در سه ظرفیت 24، 28 و 35 کیلو وات قابل ارائه می باشد. فن تمام مادولار با قابلیت تنظیم دستی، صفحه نمایشگر دیجیتالی- لمسی با نور پس زمینه قابل تنظیم جهت سهولت استفاده درانواع میزان روشنایی محیط، راندمان بسیار بالا و مصرف بهینه انرژی از دیگر ویژگی های بی نظیر این دستگاه می باشد که آن را از سایر دستگاه ها و مدل های پیشین متمایز کرده است. پکیج شوفاژ دیواری بوش مجهز به بافل هوا جهت پخش هوا جهت پخش هوای تازه به داخل محفظه احتراق به صورت یکنواخت و تنظیم نسبت هوا به سوخت مصرفی (air/fuel ratio)، دارای سیستم مدولار الکتریکی برای کنترل حرارت آب گرم شوفاژ و آب گرم مصرفی بوسیله سنسورهای NTC، دارای مبدل صفحه ای جهت تولید آبگرم مصرفی فراوان به صورت مجزا،مجهز به برد الکتریکی کوترونیک IV با ضریب ایمنی بالا، سیستم عیب یاب الکترونیک،دارای پمپ سیرکولاسیون گراندفوس با 3 قدرت (دور) کاری، سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش، دارای منیفولدهای (چند راهی) هیدرولیکی کم حجم، قابلیت اتصال به سیستم خورشیدی و دارای منبع انبساط 8 لیتری می باشند. پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها را در زمستان فراهم می کند . استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد.پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست . روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد. در این قسمت انواع پکیج های نیوارم را برای شما بازدیدکنندگان محترم توضیح داده و در زیر می توانید مدل های مختلف را با اطلاعات کامل تر و امکان خرید آنلاین مشاهده نمایید. پکیج شوفاژ دیواری بـوش 35000 مدل CLASS 6000 دومبدل فن دار، مناسب برای فضاهای 230 تا 250 متر مربع می باشد، پکیج شوفاژ دیواری بـوش 24000 مدل CLASS 6000 دومبدل فن دار، مناسب برای فضاهای 130 تا 150 متر مربع می باشد.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیربوتان، ایران رادیاتور، لورچ، ایمرگاز (IMMERGAS)، شوفاژکار، آریستون (ARISTON)، ال جی (LG)، ایرتورپن (IR TUR PAN)، یونیکال، ناوین (NAVIEN)، گرم ایران، نیووارم (Newwarm)، سونیه دوال (SAUNIER DUVAL)، رادیانت (RADIANT)، دمراد، بیاسی (BIASI)، باکسی (BAXI)، ایساتیس، شاپه (CHAPPEE)، ری (RAY)

مقایسه قطعات پکیج شوفاژ دیواری بــوش

تمامی مدل های پکیج های بوش (دیواری گازی) ساخت کشور ترکیه و تحت لیسانس کشور آلمان تولید می شوند و از نوع پکیج های فن دار به شمار می روند.

پکیج دیواری بوش 28000 مدل Class 6000 به صورت دومبدله فن دار تولید و عرضه می شود.

در مدل های فن دار، محفظه احتراق پکیج دیواری بوش بسته است که این پکیج ها عمدتا در آشپزخانه ها، بالکن، و حتی انباری های خارج از فضای مسکونی نصب می شوند.

پکیج دیواری بوش 28000 مدل Class 6000 ، دارای سیستم مدولار الکتریکی برای کنترل حرارت آب گرم شوفاژ و آب گرم مصرفی است و سنسورهای NTC ، مشعل اتمسفریک با سیتم جرقه زن خودکار، سیستم آیونایز حفاظت از شعله و سیستم ایمنی تخلیه گاز را نیز دارا می باشند.

جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج های دیواری بوش، نصب رسوب گیر در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه میگردد.

مزایای پکیج دیواری بوش مدل CLASS 6000

قابلیت نصب و مونتاژ سریع و نگهداری آسان
قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و مایع
راندمان بسیار بالا و مصرف بهینه انرژی با استفاده از تکنولوژی مدولاسیون مداوم
دارای پمپ سیرکولاسیون سه مرحله ای Wilo (ساخت آلمان)
برق مورد نیاز تمامی مدل های پکیج گازی بوش تک فاز و 220 ولت می باشد.
مجهز به سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی، سیستم ایمنی ضد انسداد پمپ, سیستم بای پس اتوماتیک، سیستم آیونایز (تشخیص شعله) جهت ایمنی دستگاه می باشند.
طراحی منحصر به فرد و برگرفته از تکنولوژی روز اروپا با ابعادی بسیار کوچک و ظاهری زیبا، مناسب برای نصب در انواع فضاها می باشند.

پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری بوش دو مبدل فن دار مدل CLASS 6000W با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود، پکیج های 24000 برای متراژ تا 120 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 35000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد

ویژگی های کلی پکیج دیواری بوش

  • دارای سیستم عیب یاب الکترونیک

  • دارای پمپ سیرکولاتور

  • دارای سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش

  • دارای محفظه احتراق بسته

  • قابل اتصال به سیستم خورشید

  • دارای گواهینامه EN13203

  • دارای استاندارد EN432-2000

مشخصات عمومی
مدل WBN 6000-28CRN
برچسب انرژی A
ساخت ترکیه - تحت لیسانس آلمان
گارانتی 24 ماه - گروه صنعتی بوتان
راندمان 93.8
موقعیت نصب دیواری
مشخصات فنی
نوع برق مصرفی 220 ولت
محفظه احتراق فن دار
تعداد مبدل دو مبدل
نمایشگر دیجیتال دارد
قابلیت برنامه ریزی دارد
ظرفیت - کیلووات (KW) 28
ظرفیت حرارتی- kcal 24080
گرمایش اسمی KCAL 28000
مخزن ذخیره آب گرم - Lit ندارد
حداکثر دمای آب مدار آب گرم - C 60
حداکثر دمای آب مدار گرمایش - C 82
جریان ( دبی ) آب گرم مصرفی در اختلاف دمای 30 درجه - lit/min 13.3
حداکثر ارتفاع پمپ - m.w.c 7
ظرفیت منبع انبساط - Lit 8
حداقل فشار آب راه انداز - bar 0.3
قطر لوله های آب گرم و سرد - inch 1/2
قطر لوله های مدار گرمایش - inch 3/4
قطر لوله ورودی گاز - inch 3/4
میزان مصرف گاز طبیعی - m3/h 3.1
قطر دودکش - mm 60-100
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 31
ابعاد - mm 700*400*299

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج دیواری بوش 28000 مدل CLASS 6000”