پکیج دیواری شاپه 31000 مدل Initia Digit 2.31FF

فروش پکیج شوفاژ دیواری شــاپه با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع پکیج شوفاژ دیواری شـاپه 31000 مدل  Initia Digit 2.31FF با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای بوتان، ایران رادیاتور، لورچ، ایمرگاز، شوفاژکار، آریستون، ال جی، ایرتورپن، یونیکال، وایلانت، ناوین، گرم ایران، نیووارم، فرولی، سونیه دوال، رادیانت، دمراد، بیاسی، بوش، باکسی، ایساتیس،  ری و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

موقعیت نصب

دیواری

ظرفیت کیلووات ( KW )

32

عدم موجودی کالا

توضیحات

فروش انواع پکیج شوفاژ دیواری  شــاپه  با تخفیف ویژه

در این بخش می توانید اطلاعات فنی، لیست قیمت و قیمت فروش پکیج گرمایشی دیواری شاپه فرانسه را مشاهده نموده و مقایسه و خرید نمایید. پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری شاپه دارای نمایشگر دیجیتال بوده و سیستم عیب یاب هوشمند و سیستم حفظت از یخ زدگی بهمراه سیستم ضد گریپاژ پمپ و منبع انبساط بزرگ 6 لیتری آن، خیال شما را از سرد ماندن در زمستان آسوده می کند. پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست . روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود، طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد. در این قسمت انواع پکیج های نیوارم را برای شما بازدیدکنندگان محترم توضیح داده و در زیر می توانید مدل های مختلف را با اطلاعات کامل تر و امکان خرید آنلاین مشاهده نمایید. پکیج شوفاژ دیواری شــاپه 28000 مدل LUNA DUIدو مبدل فن دار، مناسب برای فضاهای 150 تا 180 متر مربع می باشد، پکیج شوفاژ دیواری شــاپه 24000 مدل INITIA DIGIT 2.24FFدو مبدل فن دار دیجیتال، مناسب برای فضاهای 130 تا 150 متر مربع می باشد.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیربوتان، ایران رادیاتور، لورچ، ایمرگاز (IMMERGAS)، شوفاژکار، آریستون (ARISTON)، ال جی (LG)، ایرتورپن (IR TUR PAN)، یونیکال، ناوین (NAVIEN)، گرم ایران، نیووارم (Newwarm)، سونیه دوال (SAUNIER DUVAL)، رادیانت (RADIANT)، دمراد، بیاسی (BIASI)، بوش (BOSCH)، باکسی (BAXI)، ایساتیس، ری (RAY)

مقایسه قطعات پکیج شوفاژ دیواری شــاپه

پکیج‌های دیواری شاپه فرانسه با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و بهترین قطعات اروپایی، به‌صورت تماماً وارداتی، در ظرفیت‌های مختلف و با ویژگی‌های متفاوتی عرضه می‌گردند. جهت آشنایی و انتخاب مناسب‌ترین مدل، مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می‌گردد:

پکیج‌های دیواری شاپه در مدل‌های Initia Digit, Luna Duo عرضه می‌گردند.

دستگاه پکیج شاپه مدل Initia Digit از نوع دو مبدل و دیجیتال بوده و در دو نوع فن دار و بدون فن و در ظرفیت‌های 24 و 31 کیلووات عرضه می‌گردد.

دستگاه پکیج شاپه مدل Luna Duo مجهز به مخزن 60 لیتری ذخیره آب گرم از جنس استیل بوده و صرفاً در ظرفیت 28 کیلووات و به‌صورت فن دار ارائه می‌گردد.

عبارت CF در انتهای نام مدل به معنی بدون فن بودن و عبارت FF به معنی فن دار بودن دستگاه می‌باشد.

مدل‌های دیجیتال پکیج شاپه، مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند می‌باشند که در هنگام بروز اشکال در سیستم، کد خطا بر روی نمایشگر دستگاه نشان داده می‌شود.

پکیج شوفاژ دیواری شاپه قابلیت اتصال به آبگرمکن خورشیدی، ترموستات اتاقی، تایمر و کنترل‌کننده تلفنی را دارا می‌باشد.

کلیه دستگاه های پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری شاپه دارای 12 ماه گارانتی شرکت روژان سرویس می باشند.

ویژگی ها

نمايشگر ديجيتال

راندمان انرژي بالا

سيستم عيب ياب هوشمند

قابليت نصب ترموستات اتاقي

سيستم حفاظت از يخ زدگي

سيستم ضد گريپاژ پمپ

پمپ هواگيري خودكار

مشعل ضد زنگ استيل

عملكرد كاملا بي صدا

جرقه زن لحظه اي جهت افزايش بهره وري انرژي

قابليت كاركرد با گاز مايع

صفحه الكترونيكي كنترل گاز

منبع انبساط 6 ليتري

یکسال گارانتی

مشخصات عمومی
مدل Initia Digit 2.31FF
برچسب انرژی B
ساخت فرانسه
گارانتی 12 ماه
راندمان 93
موقعیت نصب دیواری
مشخصات فنی
محفظه احتراق فن دار
تعداد مبدل دو مبدل
نمایشگر دیجیتال دارد
قابلیت برنامه ریزی ندارد
ظرفیت - کیلووات (KW) 32
ظرفیت حرارتی- kcal -
گرمایش اسمی KCAL 31000
مخزن ذخیره آب گرم - Lit ندارد
حداکثر دمای آب مدار آب گرم - C 65
حداکثر دمای آب مدار گرمایش - C 80
جریان ( دبی ) آب گرم مصرفی در اختلاف دمای 30 درجه - lit/min -
حداکثر ارتفاع پمپ - m.w.c -
ظرفیت منبع انبساط - Lit -
حداقل فشار آب راه انداز - bar -
قطر لوله های آب گرم و سرد - inch 1/2
قطر لوله های مدار گرمایش - inch 3/4
قطر لوله ورودی گاز - inch 3/4
میزان مصرف گاز طبیعی - m3/h -
قطر دودکش - mm -
مشخصات فیزیکی
kg - وزن -
ابعاد - mm -

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج دیواری شاپه 31000 مدل Initia Digit 2.31FF”