پکیج دیواری باکسی 24000 مدل ECO4 24F

فروش پکیج شوفاژ دیواری باکسی با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع پکیج شوفاژ دیواری باکسی 24000 مدل ECO4-24F با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای بوتان، ایران رادیاتور، شوفاژکار، ایرتورپن، آریستون، ایمرگاز، لورچ، وایلانت، فرولی، گرم ایران، ناوین، ال جی، نیووارم، سونیه دوال، رادیانت، یونیکال، دمراد، بیاسی، بوش،  بوشی، ایساتیس، شاپه، ری و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

خرید پک لوازم نصب پکیج دیواری

موقعیت نصب

دیواری

ظرفیت کیلووات ( KW )

24

عدم موجودی کالا

توضیحات

فروش انواع پکیج شوفاژ دیواری باکسی با تخفیف ویژه

پکیج شوفاژ دیواری باکسی با راندمان بسیار بالا و کمترین صدا در هنگام کارکرد، ساخت کشور ایتالیا می باشد. پکیج گرمایشی باکسی دارای مبدل اولیه ساخته شده از لوله های مسی ضد رسوب و مبدل ثانویه آبگرم استنلس استیل بوده که جهت تامین آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی بطور جداگانه می باشد. این دستگاه دارای محفظه احتراق بسته بوده و فن دار می باشد که برای ساختمان هایی که محل نصب پکیج دیواری در بالکن در نظر گرفته شده است مناسب می باشد. (در مدلهای محفظه احتراق بسته، عمل تخلیه دود و مکش هوا از طریق یک دودکش دوجداره مخصوص صورت می‌پذیرد). از دیگر ویژگی های پکیج شوفاژ دیواری باکسی می توان به سیستم عیب یاب الکترونیک، سیستم ضد یخ زدگی، قابلیت استفاده در سیستم هاي گرمایش ازکف ،سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش، قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و گاز مایع، کارکرد با حداقل فشار آب، مجهز به مبدل ثانویه صفحه اي استیل اآبگرم بهداشتی و سیستم حفاظت از بی آبی توسط پرشر سوئیچ اشاره نمود.پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست . روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.در این قسمت پکیج باکسی را برای شما بازدیدکنندگان محترم توضیح داده و در زیر می توانید مدل و اطلاعات کامل تر و امکان خرید آنلاین مشاهده نمایید.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیربوتان، ایران رادیاتور، لورچ، ایمرگاز (IMMERGAS)، شوفاژکار، آریستون (ARISTON)، ال جی (LG)، ایرتورپن (IR TUR PAN)، یونیکال، ناوین (NAVIEN)، گرم ایران، نیووارم (Newwarm)، سونیه دوال (SAUNIER DUVAL)، رادیانت (RADIANT)، دمراد، بیاسی (BIASI)، بوش (BOSCH)، ایساتیس، شاپه (CHAPPEE)، ری (RAY)

مقایسه قطعات پکیج شوفاژ دیواری باکسی

پکیج های دیواری گازی باکسی با راندمان بسیار بالا و کمترین صدای کارکرد, ساخت کشور ایتالیا می باشند. پکیج های گرمایشی باکسی مجهز به نمایشگر LCD می باشند , که در صورت بروز خطا , ایراد فنی با نمایش کد خطا بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را درعدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.
تمامی پکیج های گرمایشی باکسی , از نوع فن دار و مجهز به سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند . استفاده از پکیج فن دار با دودکش دو جداره (کواکسیال) که بیشتر مورد تائید است ،  این امکان را فراهم می نماید که هوای مورد نیاز احتراق پکیج توسط جداره داخل دودکش از محیط خارج آپارتمان تامین گردد و میزان اکسیژن و رطوبت هوای داخل آپارتمان کاهش نیابد.
همچنین پکیج های گرمایشی دیواری دو مبدله باکسی, دارای مبدل اولیه , ساخته شده از لوله های مسی ضد رسوب و مبدل ثانویه آبگرم استنلس استیل می باشند.
پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار میگیرند که یا آب مورد استفاده دارای سختی ( املاح ) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بالاتر از 120 متر باشد .
پکیج گرمایشی ECO4-24F  دارای کوچکترین ابعاد و کمترین فضای اشغالی در محیط می باشد.
برق مورد نياز تمامي مدلهای پکيج های گازی باکسی از نوع تک فاز و 220 ولت مي باشد.( 50Hz -220v – 1Ph.)
پكيج هاي گازی ديواري باكسي ایتالیا داراي2 سال گارانتي قطعات مي باشند .

مشخصات عمومی
مدل ECO4 24 F
برچسب انرژی A
ساخت ایتالیا
گارانتی 24 ماه
راندمان 92.93
موقعیت نصب دیواری
مشخصات فنی
نوع برق مصرفی 230 ولت
محفظه احتراق فن دار
تعداد مبدل دو مبدل
نمایشگر دیجیتال دارد
قابلیت برنامه ریزی دارد
ظرفیت - کیلووات (KW) 24
ظرفیت حرارتی- kcal -
گرمایش اسمی KCAL 24000
مخزن ذخیره آب گرم - Lit ندارد
حداکثر دمای آب مدار آب گرم - C 60
حداکثر دمای آب مدار گرمایش - C 85
جریان ( دبی ) آب گرم مصرفی در اختلاف دمای 25 درجه - lit/min 13.7
ظرفیت منبع انبساط - Lit 6
حداقل فشار آب راه انداز - bar 0.2
قطر لوله های آب گرم و سرد - inch -
قطر لوله های مدار گرمایش - inch -
قطر لوله ورودی گاز - inch -
میزان مصرف گاز طبیعی - m3/h -
قطر دودکش - mm 60
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 33
ابعاد - mm 299*400*730

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج دیواری باکسی 24000 مدل ECO4 24F”