هیتر برقی فن دار سه فاز انرژی مدل EH0150

فروش هیتر صنعتی انرژی با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع هیتر صنعتی های برقی فن دار 3 فاز مدل EH0150 از شرکت انرژی با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای شرکت مهایاسان، شرکت نیک گستر،به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

22,100,000 تومان

توضیحات

فروش هیتر صنعتی انرژی با قیمت عمده

هیتر انرژی با دارا بودن راندمان حرارتی بالا برای ایجاد گرمایش در فضاهای صنعتی، کارگاه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، بانک ها و مساجد مناسب می باشد. در سایت مرجع و فروشگاهی سپهر انرژی، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع هیتر گازی انرژی، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است. شرکت انرژی بدون شک یکی از خوشنام ترین تولید کنندگان تجهیزات گرمایشی در ایران می باشد. از شناخته شده‌ ترین این محصولات می توان به هیترهای انرژی مدل 625 و 640 اشاره نمود. این شرکت در خرداد سال 1348 تأسیس شد و تا سال 1368 در تولید بخاری کارگاهی، هیتر نفتی، کوره هوای گرم گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز به یکی از شناخته شده ترین برندها در کشور تبدیل گردید. شرکت انرژی با تولید انواع بخاری کارگاهی، هیتر و کوره هوای گرم سهم عمده ای از تولیدات این بازار را در ایران به خود اختصاص داده است. محصولات شرکت انرژی از 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده برخوردارند که با توجه به گستردگی خدمات بعد از فروش این شرکت در سراسر کشور، استفاده از این سرویس ها برای تمامی مصرف کنندگان میسر میباشد. به طور کلی هیتر و کوره هوای گرم که از نظر عملکرد به انواع فن دار، بدون فن و تابشی تقسیم می شوند، از نظر نحوه قرارگیری یا نصب نیز در سه گروه هیتر و کوره هوای گرم ایستاده، کابینتی و هیتر های تابشی قرار می گیرند که هیترها و کوره هوای گرم ایستاده و کابینتی از نظر عملکرد تفاوت چندانی با هم ندارند و حتی می توان گفت که از لحاظ نحوه عملکرد بسیار شبیه یکدیگر عمل می کنند. تفاوت اصلی آنها در ظاهر و نحوه نصب آنها می باشد؛ اما هیترهای تابشی که برمبنای گرمایش تابشی عمل می کنند، محل نصب آنها در زیر سقف سازه های بزرگ و یا فضاهای باز می باشد. در زیر می توانید تمام هیترهای تولید شده توسط شرکت صنعتی انرژی را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از هواکش ها اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید. گروه صنعتی انرژی هیتر گازی کانالی دو مرحله ای فن دار مدل GH0660، گروه صنعتی انرژی هیتر گازی دو مرحله ای فن دار مدل GH0641، گروه صنعتی انرژی هیتر گازی فن دار مدل GH0640 با فن آلمانی، گروه صنعتی انرژی هیتر گازی فن دار مدل GH0640 با فن ایرانی، گروه صنعتی انرژی مینی هیتر گازی فن دار مدل GH0625، گروه صنعتی انرژی مینی هیتر گازی فن دار مدل GH0618،گروه صنعتی انرژی هیتر گازی فن دار مدل GH0825،گروه صنعتی انرژی هیتر برقی فن دار 3 فاز مدل EH0150،گروه صنعتی انرژی هیتر برقی فن دار تکفاز مدل EH0045،گروه صنعتی انرژی هیتر نفتی فن دار مدل KH0320،هیتر صنعتی یکی از شیوه های گرمایش جهت سالن های فضاهای صنعتی، کارگاه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، بانک ها و مساجد در ایران و جهان می باشند.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر گروه صنعتی مهیاسان، گروه صنعتی نیک گستر

مقایسه قطعات هیتر صنعتی انرژی

هیتر یا بخاری کارگاهی وسیله ای جهت گرمایش فضاهای تجاری مانند تعمیرگاه، سوله ها، انبار و فضاهای صنعتی مانند کارگاه های تولیدی، کارخانه های کوچک و از این دست می باشد. بر خلاف بخاری های کارگاهی معمولی که با استفاده از انتقال گرما از طریق بدنه داغ کار میکنند، بخاری کارگاهی فن دار انرژی با استفاده از فن دمنده پشت دستگاه و پرتاب باد فضا را گرم میکند.
هیتر برقی صنعتی 150 انرژی دارای قدرت حرارتی 5-10-15 کیلو وات بوده که با استفاده از فن آکسیال پشت دستگاه قابلیت گرم کردن 280 متر مکعب را دارا می باشد. از قابلیت های این دستگاه می توان به قابلیت تنظیم زاویه پرتاب باد تا 15 درجه، تغییر ظرفیت تا سه مرحله، بدنه مقاوم با عایق اپوکسى در مقابل زنگ زدگى، کارکرد فن به طور اتوماتیک پس از خاموش شدن هیتر تا خنکى کامل المنت و پایه با قابلیت نصب روی دیوار و زمین اشاره کرد.

ویژگی ها

  • قابلیت تنظیم حرارت در سه مرحله ( 5-10-15) کیلووات

  • مناسب برای فضای تقریبی 280 متر مکعب

  • دارای 6 المنت برقی با کیفیت بالا

  • ترموستات کنترل کارکرد فن به صورت اتوماتیک بعد از خاموش کردن هیتر تا خنک شدن دستگاه

  • کلید گردان سه فاز (جهت تنظیم ظرفیت هیتر )

  • کلید گردان تنظیم ترموستات – مقاوم در برابر حرارت

  • سوکت 5 شاخه سه فاز با قابلیت اتصال اسان به کابل تغذیه (جهت سهولت در جابجایی هیتر )

  • کم حجم و قابل حمل

  • فن آکسیال با صدای کم

  • بدنه مقاوم با عایق اپوکسی در مقابل زنگ زدگی در طول زمان

  • قابل نصب آسان بر روی دیوار و یا روی زمین

  • مناسب برای کارگاه ، انبار ، گاراژ اتومبیل ، اصطبل ، گرمایش موضعی ، کیوسک ، اتاق نگهبانی ، ویلا ، پارکینگ ،خشک کن ساختمانهای در حال ساخت

جدول مشخصات فنی

جدول فنی

مشخصات عمومی
مدل EH0150
ساخت ایران
گارانتی شرکت انرژی
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
نوع سوخت برقی
نوع برق مصرفی 3 فاز - 400 ولت
میزان پوشش- m2 280
جریان برق مصرفی - Amp 21.7
ظرفیت حرارتی- kcal 10.000 - 20.000
سیستم احتراق المنت برقی
توان خروجی - KW 5 - 10 - 15
ظرفیت هوادهی CFM 765
حجم هوادهی - m3/h 1300
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 20
ابعاد - cm 350*530*420

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر برقی فن دار سه فاز انرژی مدل EH0150”