کوره هوای گرم انرژی مدل OF1500

 کوره هوای گرم فن دار گازوئیلی انرژی مدل OF 1500

کوره هوای گرم انرژی دارای قدرت حرارتی 150000 کیلو کالری بوده که با استفاده از فن صنعتی و پرتاب باد قابلیت گرم کردن 2500 الی 4000 متر مکعب را دارا می باشد.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

درباره کوره هوای گرم (هیتر کابینتی ) انرژی :

کوره هوای گرم یا بخاری صنعتی دستگاه گرمایشی است که از طریق فن دمنده ای که پشت یک مبدل حرارتی نصب شده است گرما را با پرتاب باد به محیط منتقل میکند. این مبدل حرارتی گرما را بطور مستقیم از مشعل دریافت می کند. گرمایش در کوره هوای گرم و هیتر صنعتی بطور کاملا اتوماتیک بوده و مزایایی از جمله کنترل و ایمنی هوشمند سوخت و اکسیژن نسبت به سیستم های گرمایشی قدیمی دارد. تولید منواکسید کربن در دستگاه های کوره هوای گرم بدلیل احتراق کامل بسیار کم است، همچنین مبدل حرارتی این دستگاه در مجاورت با هوا دوده تولید نمیکند. گازهای خروجی حاصل از احتراق از طریق فن اگزاست بصورت کنترل شده خارج می شود. کوره هوای گرم را در مدل های بزرگ می توان به کانال های مخصوص جهت انتقال گرما متصل کرد.کوره هوای گرم گازوئیلی انرژی در دو مدل 1500 و 3000 کیلوکالری با راندمان بالای 80% جهت گرمايش سالنها، کارخانه ها و مرغداری ها با امکان نصب در داخل يا خارج سالن و همراه با کنترل اتوماتيک دما قابل استفاده مي باشد.این هیتر ها مناسب برای گرمایش فضای 2500- 4000 متر مکعب بوده و با استفاده از فن سانتریفوژ و عملکرد بالا انتخاب مناسبی جهت گرمایش محیط های بزرگ میباشد . این دستگاه قابلیت نصب در داخل محیط با کنترل هوادهی توسط دمپر یا نصب در خارج محیط و کنترل با کانال ورودی و خروجی را دارد. حداکثر مصرف گازوئیل کوره هوای گرم گازوئیلی انرژی مدل 1500 که دارای فن سانتریفیوژ و قابليت اتصال به کانال کشي و توزیع هوای گرم توسط کانال را دارند معادل16/7 لیترگازوئیل در ساعت می باشد. عدد مصرف سوخت ارائه شده برای هيترهای انرژی، در شرايط تنظيم کوره هوای گرم روی حداکثر حرارت و با کار دائم در طول يک ساعت درنظر گرفته شده است ولی میزان مصرف واقعی سوخت بر اساس شرایط معمول حدود 30 درصد از عدد فوق کمتر خواهد بود.

ویژگی های کوره هوای گرم گازوئیلی انرژی مدل 1500 :

با راندمان حرارتی بالای 80 درصد
محفظه احتراق از فولاد ضد زنگ و همراه با مشعل
کنترل ترموستاتیک و مصرف سوخت کمتر سالانه
صدای کم و راندمان بالای فن سانتریفوژ صنعتی
قابل نصب در داخل یا بیرون فضا ( اختیاری )
قابل سفارش بصورت عمودی ( ایستاده ) یا افقی
جریان هوای گرم با کانال رفت و برگشت (نصب در فضای بیرون ) طول کل کانال برای کوره 1500 حدود 20 متر و کوره 3000 حدود 30 متر
کنترل حدی سیستم برای جلوگیری از افزایش دمای مبدل حرارتی
مناسب برای فضاهای صنعتی ، سالنهای تجاری ،فضاهای اداری ، باشگاه ، رستوران ، مرغداری ، گلخانه ، تعمیرگاه

نحوه ثبت سفارش :

کوره هوای گرم گازوئیلی انرژی مدل 1500 بر اساس هماهنگی با مهندس فروش قابل ارائه میباشد و تاریخ تحویل پس از اخذ سفارش اعلام میگردد . در صورت درخواست هر گونه اطلاعات بیشتر و یا طراحی سیستم گرمایش و سرمایش مناسب ، با واحد مهندسین فروش سپهر انرژی تماس حاصل فرمایید . 

مشخصات عمومی
مدل OF 1500
ساخت ایران
گارانتی شرکت انرژی
مدت گارانتی 12 ماه
مشخصات فنی
نوع سوخت گازوئیل سوز
نوع برق مصرفی سه فاز 380
میزان پوشش- m2 2500 - 4000
جریان برق مصرفی - Amp 5
ظرفیت مشعل - kcal/h 150000
ظرفیت حرارتی- kcal 150000
سیستم احتراق مشعل گازوئیلی
مصرف سوخت -Lit/h 16.7
قطر دودکش - mm 200
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 510
ابعاد - cm 266*107*143

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوره هوای گرم انرژی مدل OF1500”