هیتر گازی آذر تهویه 30000 فن آلمانی مدل A630

فروش آنلاین  انواع هیتر گازی آذر تهویه 30000 فن آلمانی هوشمند مدل A630 از شرکت آذر تهویه با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای شرکت مهایاسان، شرکت نیک گستر،به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

میزان پوشش ( متر مکعب )

300 تا 550

ظرفیت هیتر ( Kcal )

18100 الی 30000

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

هیتر گازی آذر تهویه مدل A630

هیتر آذرتهویه با دارا بودن راندمان حرارتی بالا برای ایجاد گرمایش در فضاهای صنعتی، کارگاه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، بانک ها و مساجد مناسب می باشد. در سایت مرجع و فروشگاهی سپهر انرژی، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع هیتر گازی، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است. شرکت آذرتهویه بدون شک یکی از خوشنام ترین تولید کنندگان تجهیزات گرمایشی در ایران می باشد. از شناخته شده‌ ترین این محصولات می توان به هیترهای آذر تهویه مدل A618 و A630 و A650 و C-A650 اشاره نمود. شرکت آذرتهویه یکی از معتبرترین و کامل ترین شرکت های تولیدی صنعت تاسیسات حرارتی و برودتی کشور میباشد. این شرکت با بهره گیری از مهندسین و متخصصین مجرب و کارآزموده و همچنین با بکارگیری ماشین آلات اتوماتیک و پیشرفته متناسب با تکنولوژی روز دنیا تمامی محصولات خود را مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید نموده و در مراحل مختلف تحت آزمایش و بازرسی و کنترل کیفیت قرار میدهد.

اخذ گواهینامه CE استاندارد اتحادیه اروپا، و همچنین همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران برای تدوین استاندارد ملی هیتر گازی، گام بلند دیگری در جهت تولید محصول با کیفیت توسط این شرکت بوده است. هیترهای گازی شرکت آذرتهویه یکی از اقتصادی ترین دستگاه های گرمایشی عصر حاضر بوده و به دلیل ویژگی های منححر به فرد، کاربرد آن جهت گرمایش اماکن مختلف روز به روز گسترده تر میگردد.

واحد تحقیق و توسعه (R & D) این شرکت در سال 1390 پس از تحقیقات فراوان موفق به ساخت سیستم چگالشی و نصب آن روی هیترهای گازی، برای اولین بار در ایران و خاورمیانه گردید. با کسب این موفقیت و پیروزی، راندمان حرارتی هیترهای گازی به 100% رسید و بدین ترتیب گام بلندی در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی کشور برداشته شد.

هیتر صنعتی یکی از شیوه های گرمایش جهت سالن های فضاهای صنعتی، کارگاه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، بانک ها و مساجد در ایران و جهان می باشند.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر گروه صنعتی مهیاسان، گروه صنعتی نیک گستر

مشخصات فنی :

نوع سوخت : LPG(kg)/NG(m3)

مصرف سوخت (در ساعت) : 2.56/3.44

قدرت حرارتی ورودی : 30000

(کیلوکالری در ساعت)

فضای قابل گرمایش : 600-400

متر مکعب (تقریبی)

مشخصات برق : 1PH-220V-0.5A

( آمپر، ولتاژ، فاز)

قطر دودکش : 10

(سانتی متر)

فشار گاز : 18

(میلی بار)

دمای هوای خروجی : 60

(درجه سانتیگراد)

وزن : 600

(کیلوگرم)

سیستم کنترل : Auto

راندمان حرارتی (%) : 80

ابعاد (سانتی متر) : 68*45*84

عمق، طول، ارتفاع

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر گازی آذر تهویه 30000 فن آلمانی مدل A630”