هود کن مدل HILUX

هود کن شیشه ای مدل HILUX در سایز 60-80-90

هود کن مدل HILUX در ابعاد 60 ، 80 ، 90 سانتی متر با موتور توربو امکانات این هود از قبیل کلید های دیجیتال ، لامپ ال ای دی کم مصرف ،فیلتر آلومینیومی قابل شستشو است .

برند:

عدم موجودی کالا

توضیحات

ویژگی های هود کن مدل هایلوکس :

  • مدل محصول Hilux
  • مکش 700m3/h
  • میزان صدا 58-63db
  • توان مصرفی 140w
  • نورپردازی LED
  • قطر خروجی لازم 150mm
  • سایز 60-80-90 با عرض 60 سانتیمتر
  • رنگ نقره ای
  • نوع کلید فشاری
  • تعداد دور 3 دور
  • گارانتی 2 سال

هود کن مدل 600 شومینه‌ای سایز 60 از دستگاه‌های زیبا و کارآمد عرضه‌شده توسط این شرکت شناخته شد است. این هود در رده هودهای تخت و شومینه‌ای قرار می‌گیرد. با توجه به عرض دستگاه، این هود مناسب برای نصب بالای اجاق‌گازهای 60 سانتی‌متری یا کوچک‌تر است به‌شرط آنکه فضای کافی برای نصب دستگاه در آشپزخانه و میان کابینت‌های ردیف بالایی در نظر گرفته‌شده باشد. شکل کلی بدنه و دودکش چهارگوش با انحنای مختصر است و محل مکش هوا به‌صورت تخت و زیر دستگاه است. دکمه های فشاری برای کنترل هود کن مدل 600 در قسمت میانی و جلوی دستگاه در نظر گرفته‌شده است. قدرت مکش دو موتور این هود باعث مکش تا 700 مترمکعب هوا در ساعت می‌شود که برای خارج کردن بو و بخار غذا و تازه کردن هوای آشپزخانه کافی است. روشنایی سطح اجاق‌گاز، تابه و قابلمه‌ها توسط چراغ‌های هود کن مدل 600 تأمین می‌شود که در لبه جلویی دستگاه و زیر آن نصب هستند. پروانه و حلزونی موتور بسیار کم‌صدا طراحی‌شده‌اند تا هنگام استفاده از دستگاه مزاحمتی برای آشپز و سایرین ایجاد نشود.

هود کن در سال 1362 با هدف تامین نیازهای آشپزخانه ایرانی، برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را که متناسب با سلایق ایرانی بود تولید نمود که از این محصول با نام هود یاد شده است به همین علت، در ایران هود آشپزخانه همواره با نام هودکن شناخته شده و نام کن را همیشه با خود یدک می کشد. هود کن در جهت حضور در سطح بازار جهانی از جمله بازار اروپا و دستیابی به بالاترین استانداردهای جهانی، با ایجاد زیرساختهای لازم و با استفاده از فن آوری و فرایندهای نوین ساخت و مونتاژ ، استفاده از جدیدترین سیستمهای مدیریتی و تقویت واحد تحقیق توسعه و تیم مهندسی و نیز بهره گیری از بهترین متخصصان مجرب و متعهد کشور، بر روند رو به رشد خود افزوده است. با توجه به رشد فزاینده تقاضای مردم عزیز کشورمان و زحمات و تلاشهای بی وقفه همکاران، درسال 1380 هود کن تنوع محصولات خود را افزایش داده و علاوه بر تولید هود آشپزخانه ، تولید مدرنترین و با کیفیت ترین اجاق گازهای توکار در ایران را آغاز نمود. در سال 1387 این شرکت با نام گروه لوازم خانگی کن ثبت گردید که در زمینی به مساحت 12000 متر مربع در حال فعالیت می باشد. در حال حاضر گروه لوازم خانگی کن با ظرفیت تولید سالانه 750000 دستگاه هود، اجاق گاز و سینک جزء خوش نام ترین صنایع کشورمان به شمار می رود. در سال 1391 برند جدید کن تراست توسط هولدینگ کن (صنعت آذین) به ثبت رسیده و برای تامین نیاز بانوی مشکل پسند و شیک پسند ایرانی گام بسیار مهمی را برداشته و با ایجاد نو آوری در محصولات آشپزخانه اقدام به تامین محصولاتی مدرن و متفاوت در تجهیزات آشپزخانه نموده است که کار خود را با ارائه ی سینکهای آشپزخانه ی گرانیتی و شیر آلات آشپزخانه ی تمام استیل 304 آغاز کرده و گارانتی 50 ساله را برای شیرآلات استیل خود در نظر گرفته است تا قلب خانه ی ایرانی را به امن ترین و آسوده ترین محل آن تبدیل کند.

* اولین تولید کننده هود در ایران

* دارای استاندارد ایزو ۹۰۰۱

* تدوین کننده استاندارد هود در ایران

* دارای ۲۴ ماه ضمانت و یک عمر خدمات پس از فروش

* فروش در بازارهای خارجی همچون کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا

* دارنده استاندارد ایران و اروپا

مشخصات عمومی
برچسب انرژی -
ساخت ایران
گارانتی دارد
مدت گارانتی 24ماه
خدمات پس از فروش دارد
نمای ظاهری شیشه ای
نوع هود شومینه ای
مشخصات فنی
نوع موتور توربو
تعداد موتور 1
تعداد دور 3
W - توان مصرفی 140
m3 - قدرت مکش 700
کلید لمسی دارد
صفحه نمایشگر ندارد
لامپ روشنایی SMD دارد
نوع فیلتر هود آلومینیومی
میزان صدا 58 - 63
دودکش -
قطر دودکش - mm 150
ریموت کنترل دارد
سنسور -
مشخصات فیزیکی
رنگ سیاه - نقره ای - تیتانیوم
طول -
عرض 60 - 80 - 90

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هود کن مدل HILUX”