منبع پلی اتیلن زیر پله افقی 800 لیتر تهران پلیمر

منبع پلی اتیلن زیر پله افقی 800 لیتری تهران پلیمر یارا

مخزن (تانک آب) زیر پله افقی پلی اتیلن شرکت تهران پلیمر در حجم 500 تا 1500 لیتر بصورت یکپارچه تولید شده و جهت کاربرد در صنایع پتروشیمی، لبنی، آب آشامیدنی، مواد شیمیایی مورد استفاده قرار میگیرند.

5,250,000 تومان

محصولات مرتبط

توضیحات

منبع پلی اتیلن زیر پله افقی 800 لیتر تهران پلیمر

ویژگی های مخازن تهران پلیمر : نام تجاری و حجم هر محصول روی محصولات کاملا مشخص است مخازن تولیدی این شرکت هیچگونه درز اتصال نداشته و به صورت یکپارچه تولید میشوند. درب مخازن بصورت رزوه ای می باشد که موجب بهتر و راحتتر بسته شدن درب می گردد. مخازن شرکت تهران پلیمر به دو شکل افقی و عمودی و زیرپله و مکعب و بیضی تولید میگردند. شیارهای تعبیه شده روی بدنه باعث قوی تر شدن و زیبایی محصول شده است.

مخازن زیر پله ای از حجم 500 تا 1500 لیتری تولید میشود مناسب جهت نگهداری انواع مایعات از قبیل (آب آشامیدنی،سوخت،اسیدو…) در فضای محدود زیر پله و سایر فضاهای شیبدار مواردکاربرد مخازن زیر پله ای:1_ذخیره و نگهداری آب شرب 2_ذخیره آب آتش نشانی این مخازن برای جانمایی در فضای زیر راه پله طراحی و تولید شده اند. مخازن زیر پله مخزن مارکت ابعاد و تنوع زیادی دارند که با اغلب فضاهای زیر پله در مجتمع ها و ساختمان ها سازگار است . لطفا در خصوص جانمایی این مخازن مانند سایر مخازن به نکات ذیل توجه فرمایید:

کنترل مسیر انتقال مخزن به محل نصب،عرض درب منزل،عرض راهرو کنار نرده راه پله و دیوار به ویژه ارتفاع زیر پله و امکان چرخاندن مخزن برای جایگیری در محل نصب بایستی به دقت اندازه گیری و ارزیابی شود تا از رد شدن مخزن در طول این مسیر وجایگیری آن اطمینان حاصل گردد.

ابعاد:

عرض:94

ارتفاع:106

طول:146

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “منبع پلی اتیلن زیر پله افقی 800 لیتر تهران پلیمر”