مشعل گازوئیل سوز ایران رادیاتور PDE 1B-SP

مشعل گازوئیل سوز خانگی ایران رادیاتور مدل PDE 1B-SP

ویژگی ها :

ظرفیت 700.000 تا 840.000 کیلو کالری  
احتراق دو مرحله ای
دمپر اتوماتیک
پمپ سانتک مدل 67A
رله کنترلTF701 شکوه
1عدد شیر برقی1/4 اینچ، 2 عدد شیر برقی 1/8 اینچ کروم شرودر یا دانگز
پرشر سوئیچ هوا
چشم الکترونیک
سرور موتور LKS160
خدمات پس از فروش سراسری کشوری
دارای یکسال گارانتی

  • کاربردها :

مشعل های گازوئیلی ایران رادیاتور مدل PDE 1B-SP با حداکثر ظرفیت 840.000 کیلو کالری  جهت مصارف گرمایش دیگ آب گرم و بخار موتورخانه و تامین آبگرم مصرفی و سیستم گرمایشی و فضا های صنعتی می باشد.

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

راهنمای انتخاب و خرید مشعل گازوئيلی ایران رادیاتور مدل PDE1B-SP

شرکت ایران رادیاتور را می توان یکی از شناخته شده ترین برندهای فعال در تولید تجهیزات گرمایشی دانست.ایران رادیاتور از اواسط دهه 1370 خورشیدی به بعد، وارد عرصه ساخت مشعل شد که از ویژگی های محصولات این شرکت می توان به کیفیت فنی خوب و خدمات پس از فروش بسیار مناسب آن اشاره نمود.
مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور مدل PDE1B-SP برای  مصارف گرمایش دیگ آب گرم و بخار موتورخانه و تامین آبگرم مصرفی و سیستم گرمایشی و فضا های صنعتی مناسب می باشد.
هنگام انتخاب مشعل گازوئيلی ایران رادیاتور مدل PDE1B-SP ، به قطر لوله شعله پوش مشعل جهت امکان ورود لوله فوق در دیگ و نصب مشعل کاملا توجه فرمائید.
در مسير سوخت گازوئيل تا مشعل ، لازم است فيلتر گازوئيل و نازل یا نازل های گازوئیل براساس ظرفیت مشعل گازوئیلی با مشخصات فني مورد تاييد قرار داده شود.مراجعه به مقاله  انتخاب نازل گازوئیل برای مشعل های گازوئیل سوز.
شرکت ایران رادیاتور  با دارا بودن بیش از 1000 مرکز خدمات پس از فروش مجاز در سراسر کشور از محصولات خود کاملا” پشتیبانی  می نماید.مشعل های فوق از مدل 700000 کیلوکالری به بالا دارای تابلو برق می باشند.از تقسيم حداکثر کيلو کالری قدرت گرمايش مشعل های گازوئيل سوز بر عدد 8,500 مقدار ليتر مصرف گازوئيل در ساعت بدست می آيد

درباره مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور :

مشعل های گازوئیلی ایران رادیاتور بدلیل قیمت مناسب، تنوع ظرفیت مدلها از 93.000 کیلو کالری تا 4.000.000 کیلو کالری، استفاده از لولزم جانبی باکیفیت، مورد اعتماد بودن بدلیل سابقه حظور بالا در بازار و خدمات پس از فروش سراسری و گسترده از پر فروش ترین محصولات گرمایشی موتور خانه دیزل در بازار می باشد. مشعل های گازوئیلی ایران رادیاتور در مدلهای بالاتر از 400.000 کیلو کالری دارای نازل دو مرحله ای بوده و در مدل های بالاتر از 700.000 کیلو کالری شامل تابلو کنترل ( شکوه ) می شوند. تابلو کنترل شامل کلید فیوز، کنتاکتور، بی متال، رله کنترل، لامپهای سیگنال و تجهیزات مربوطه می باشد.دمپر مشعل های ایران رادیاتور در مدل های با ظرفیت کمتر از 400.000 کیلو کالری بصورت دستی بوده و بالاتر از این ظرفیت بصورت  هیدرولیکی یا اتوماتیک با موتور LKS 160 و LKS 310 می باشد. برق مصرفی الکتروموتور مشعل ایران رادیاتور گازوئیلی تا ظرفیت ۴۰۰ هزار کیلوکالری به صورت تکفاز و از ۴۰۰ هزار به بالا به سه فاز ارائه می شوند. تمامی مشعا های گازوئیلی ایران رادیاتور با پمپ گازوئیل، چشم الکترونیکی و شیر برقی ارائه می شوند.

مشخصات عمومی
مدل مشعل PDE 1B-SP
ساخت ایران
گارانتی گروه صنعتی ایران رادیاتور
مدت گارانتی 12 ماه
مشخصات فنی
نوع سوخت گازوئیل سوز
نوع برق مصرفی سه فاز - 380
الکتروموتورفن - kw 1.5
ظرفیت حرارتی- kcal 700.000 الی 840.000
سیستم احتراق دو مرحله ای
فشار پمپ گازوئیل - bar 20
قطر شعله پوش - mm 165
مشخصات فیزیکی
kg - وزن -
ابعاد مشعل - mm 810*200*625

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مشعل گازوئیل سوز ایران رادیاتور PDE 1B-SP”