فن سرمایشی گرمایشی فلر مدل HC100

فن سرمایشی گرمایشی فلر مدل Feller- HC100

بخاری برقی و کولر آبی پرتابل فن دار فلر یکی از دستگاه‌های سرمایشی گرمایشی است که با طراحی و کیفیت مطلوب توسط شرکت فلر (Feller) تولید و عرضه شده است. این دستگاه از یک مخزن برای ریختن آب و یخ بهره‌مند است که می‌تواند در فصول گرم به‌عنوان یک کولرآبی استفاده شود و در فصول سرد به‌عنوان یک بخاری‌برقی فن‌دار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

بخاری برقی و کولر آبی پرتابل فلر مدل Feller- HC100

کولر آبی و بخاری پرتابل فلر FELLER مدل HC100 با توان عملکرد 1500 وات وسیله ای دو منظوره با طراحی مدرن و شیک است که با کارکرد گرمایشی و سرمایشی مناسب برای تمام فصول سال می باشد. در فصول گرم می توان این دستگاه را به عنوان یک کولر آبی و در فصول سرد می توان به عنوان یک بخاری برقی مورد استفاده قرار داد. همچنین مجهز بودن دستگاه به سیستم رطوبت ساز و یون ساز نشاط و شادابی محیط پیرامون شما را تامین خواهد نمود. مخزن آب کولر در قسمت پشت بدنه تعبیه شده و مجهز به نشانگر جهت نشان دادن حداقل و حداکثر میزان آب مخزن است. همچنین کنترل از راه دور ارائه شده همراه با وسیله با برد موثر 6 متر به شما این امکان را می دهد تا تمامی تنظیمات دلخواهتان را به راحتی و با فاصله از دستگاه انجام دهید.
کولر و بخاری پرتابل 100 فلر در حالت کولر از جعبه های یخ همراه با فن برای خنک سازی و در حالت بخاری از المنت های سرامیکی PTC برای گرما بخشی محیط بهره می برد. دستگاه دارای سه سرعت کم ، متوسط و زیاد می باشد و این قابلیت را دارد که در روزهای بسیار گرم تابستانی با گذاشتن قطعات یخ در مخزن آب دستگاه، از خنکی بیشتری بهره ببرید. نمایشگر دیجیتال و پنل لمسی دستگاه در قسمت بالای بدنه تعبیه شده که شامل 8 قابلیت متنوع شامل روشن و خاموش کردن، یون ساز، تایمر عملکرد از 1 تا 7 ساعت، تنظیم سرعت در 3 وضعیت، حالت بخاری با 2 حالت گرمادهی کم و زیاد، رطوبت ساز و حالت نوسانی پره ها می باشد. طراحی چرخ دار و پرتابل وسیله، حمل و جابجایی آن را به هر نقطه از منزل بسیار راحت و آسان نموده است. در ضمن مخزن آب، جعبه یخ و فیلتر های گرد و خاک و لانه زنبوری همگی قابل جداسازی از بدنه و تمیزکاری هستند.

ویژگی ها :

  • فن سرمایشی/گرمایشی و رطوبت‌سازی مدل  HC100
  • توان: 1500 وات(در مدل گرمایش)
  • شدت جریان هوا: 5/1 متر مکعب در دقیقه
  • گنجایش مخزن آّب: 7 لیتر
  • میزان رطوبت سازی: 700 میلی‌لیتر در ساعت
  • تعداد چرخش در دقیقه: 1300 دور در دقیقه
  • میزان صدا: کمتر از 60 دسی بل
  • عملکرد چندگانه: گرمایشی سرمایشی, رطوبت سازی و فن
  • دارای فن سه سرعته و تایمر قابل تنظیم 7 ساعته
مشخصات عمومی
مدل HC100
شرکت سازنده Feller
ساخت چین
گارانتی آسیا کیش
تحت لیسانس آلمان
مشخصات فنی
ریموت کنترل دارد
قابلیت چرخشی دارد
جنس بدنه پلاستیک
چراغ نشانگر دارد
نوع المنت PTC سرامیکی
نوع برق مصرفی تکفاز 220
توان بخاری-W 1500
عملکرد ضد انجماد -
سیستم ایمنی خاموش کن خودکار -
قابلیت استفاده در حمام -
میزان تولید رطوبت-ml /h 700
میزان صدا کمتر از 60
طول سیم-m -
رنگ سفید
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 15
ابعاد - mm 770*270*400

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فن سرمایشی گرمایشی فلر مدل HC100”