کولر آبی صنعتی بالازن سلولزی 18000 تک فاز

فروش کولر نیرو تهویه البرز با قیمت عمده در اصفهان

فروش آنلاین کولر آبی صنعتی سلولزی 18000 بالازن نیرو تهویه البرز با قیمت عمده در جشنواره فروش  سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی انرژی، آبسـال، مشهددوام، پـلار، لورچ، برفـاب، سپهـرالکتریک، مهیاسان، امیـد و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

نوع پوشال

سلولزی

34,800,000 تومان

توضیحات

فروش انواع کولر آبی نیرو تهویه البرز در اصفهان با تخفیف ویژه

فروش کولرهای سلولزی نیرو تهویه البرز اولین کولر پلیمری تولید شده در ایران است که با طراحی منحصر به فرد، کاربرد وسیعی در مصارف صنعتی و خانگی در ایران و بخصوص شهرهایی مانند اصفهان دارد، بدنه پلیمری کولرهای سلولزی نیرو تهویه البرز علاوه بر کاهش وزن چشمگیر دستگاه، سبب مقاومت آن در برابر شرایط جوی و تابش مستقیم نور شده است. استفاده از مرغوبترین پدهای سلولزی در کولر، موجب جذب بالای آب در پدها شده که میزان خنک کنندگی کولر را در بالاترین حد تامین می کند، همچنین نیاز به تعویض هرساله‌ پوشال که در کولرهای آبی معمول و مرسوم است را مرتفع می‌کند و در سه نوع پایین زن، بالازن و روبروزن طراحی شده اند که در تیپ بالازن ظرفیت های 18000 سه فاز پلیمری سلولزی صنعتی، برای کارخانجات ، فضاهای تجاری و دانشگاهها میباشد، 15000 سه فاز پلیمری سلولزی صنعتی، 15000 تکفاز پلیمری سلولزی صنعتی، مناسب برای مکانها، سالنهای بزرگ، بانکها و ادارات، و در تیپ پایین زن در ظرفیت های 18000 سه فاز پلیمری سلولزی صنعتی، 18000 تکفاز پلیمری سلولزی صنعتی، صنعتی، برای فضاهای تجاری، کارخانجات های صنعتی و دانشگاهها میباشد 15000 سه فاز پلیمری سلولزی صنعتی، 15000 تکفاز پلیمری سلولزی صنعتی، مناسب برای سالنهای بزرگ، مکانها و ادارات، و در تیپ روبروزن 18000 تکفاز سلولزی روبروزن صنعتی، علاوه بر کاهش وزن چشمگیر دستگاه، سبب مقاومت آن در برابر شرایط جوی و تابش مستقیم نور شده است انتخابی مناسب برای ایجاد سرمایش در محیطهای تجاری، اداری و کارخانجات طراحی شده است.

مقایسه قطعات کولر آبی نیرو تهویه البرز

کولر آبی پلیمری سلولزی نیرو تهویه البرز مدل NTAC9/180U7 با هوادهی 18000 متر مکعب بر ساعت مناسب برای مکان هایی از 260 تا 400 متر مربع میباشد . کولر های پلیمری به طور کلی قابل نصب بر روی سطح ، اعم از سطح بستر ، بام و یا سکو در هر ارتفاعی میباشند .جنس بدنه این کولر ها از پلیمر مقاوم در برابر اشعه UV بوده و برای استفاده در سالن های بزرگ، کارگاهها و کارخانجات و … مناسب است.

مشخصات فنی کولر آبی نیرو تهویه البرز

  • پد تبخیری از جنس پد سلولزی

  • دارای پمپ مستغرق و بدون عارضه سوختگی

  • دارای فلوتر و مکانیزم توقف سیستم در صورت قطع جریان آب

  • طول عمر بالا، به لحاظ عدم پوسیدگی قطعات، با توجه به بدنه پلیمری

  • حداقل 30% افزایش راندمان تبخیر، نسبت به کولرهای آبی متداول

  • دارای 12 ظرفیت هوادهی (قابل تنظیم توسط کاربر) و دارای ریموت کنترل

  • 81% افزایش راندمان هوادهی نسبت به کولرهای آبی متداول (با توجه به مصرف برق یکسان)

  • انتخاب سیستم از نوع بالازن و روبرو زن با فن محوری (آکسیال) یا سانتریفیوژ به درخواست مشتری

  • افزایش بیش از 2 برابری، برآیند راندمان هوادهی نسبت به کولرهای آبی متداول (با توجه به مصرف برق یکسان)

  • کاهش استهلاک دستگاه به دلیل عدم استفاده از شفت – توربین، فولی و تسمه و در نتیجه کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری

  • دارای مکانیزم تخلیه خودکار آب سخت، به منظور افزایش طول عمر پنل های تیخیری و افزایش بازدهی بی نیاز از مراجعه به محل نصب دستگاه

  • اولین تولید کننده کولر با بدنه‌ی تماما پلیمری که باعث طول عمر بالا، عدم پوسیدگی قطعات ، عدم جذب حرارت و افزایش راندمان کولر می‌گردد

  • استفاده از 4 پنل سلولزی به جای 3 پنل سلولزی که باعث خنکی بیشتر می گردد

  • استفاده از پد سلولزی 10 سانتی متر برای جذب آب بیشتر استحکام بیشتر نسبت به پوشال و راندمان تبخیر بسیار بالاتر

  • قابلیت تغییر دور الکتروموتور (ظرفیت هوادهی) در 3 پله ظرفیتی (قابل تنظیم توسط کاربر و یا بصورت اتوماتیک و دارای ریموت کنترل)

مشخصات فنی کولر آبی نیرو تهویه البرز

سیستم هوادهی کولرهـای بـالا زن :

مشخصات فنی کولر آبی نیرو تهویه البرز

تشتک کولر : محل ذخیره  اب کولر و قرارگیری الکتروپمپ اب و برگشت اب اضافی از پدهای مرطوب این قسمت بوده و در مدل های پایین زن ، محل قرارگیری الکتروفن نیزدر این قسمت می باشد. اجزای کنترلی نظیر باکس اینورتر ، کنترلر سطح آب ، سنسور دمایی و فلوتر مکانیکی در این قسمت می باشد. 

خروجی هوای کولر: در مدل های پایین زن خروجی هوا در قسمت مرکزی تشت و در مدل های بالا زن در قسمت مرکزی سقف کولر به شکل هوزینگ استوانه ای بوده وقابلیت اتصال به کانال هایی با سطع مقطع چهارگوش یا دایره را به شکل مستقیم یا با استفاده از واسطه های برزنتی دارا می باشد.

بدنه کولر: بدنه کولر از جنس پلیمر مقاوم در برابر اشعه UV وشرایط جوی گرم و سرد بوده و در برابر خوردگی کاملا مقاومت داشته و هیچ تغییر رنگی نیز در استفاده های طولانی مدت نخواهد داشت. بدنه کولر شامل تشت ، سقف ، ستون و شبکه ها می باشد .

آبریزها: به روی هر یک از شبکه های کولر مسیری جهت ورود و توزیع یکنواخت آب وجود دارد ، که باعث خیس شدن یکنواخت تمام قسمت های  پد شده و هیچ قسمت خشکی روی پد وجود نخواهد داشت.

فلوتر مکانیکی : با استفاده از فلوتر مکانیکی، میزان آب داخل مخزن کولر همواره ثابت است. با تنظیم اهرم متصل به توپی شناور میتو ان سطع آب داخل کولر را تنظیم نمود .

الکترو موتور: جهت به چرخش در  آوردن فن در کولر آبی پلیمری از  الکتروموتور که به صورت مستقیم بر روی شفت الکترو موتور قرار دارد استفاده می شود. لذا با توجه به حذف قطعات مکانیکی نظیر پولی ، تسمه و یاتاقانها کل توان موتور صرف حرکت فن می شود و تلفات مکانیکی تا حد زیادی کاهش می یابد .

پمپ آب کولر: به کمک الکترو پمپ، آب از تشت کولر به منیفولد آب (شش راهی ) منتقل شده و از آنجا به آبریزهای کولر هدایت می شود.

پمپ تخلیه  : جهت شتشوی دستگاه و تخلیه آب موجود در تشت کولر از این پمپ استفاده میشود. با توجه به سختی آب مورد نظر و میزان استفاده از کولر زمان بندی جهت تخلیه و شستشو قابل تغییر بوده و در صورت نیاز به صورت دستی نیز میتوان اقدام به تخلیه آب و شستشو نمود.

فن آکسیال :جهت ایجاد اختلاف فشار ، به جهت مکش هوا و رانش آن از خروجی کولر، از فن با طراحی خاص که قابلیت تولید حجم هوای بالا یی دارد استفاده می شود. این نوع از فن ها به صورت مکنده و دمنده میتواند  در مدار کولر مورد استفاده قرار گیرند.

اینورتر : این کنترلر با استفاده از تغییرات ولتاژ و فرکانس قابلیت تغییر سرعت الکتروفن را در 2ا سرعت مختلف دارا بوده و موجب صرف جویی قابل توجه انرژی الکتریکی میگردد.

پد سلولزی و فیلتر : پد سلولزی از ورقه های نازک منظم و موج د ار از جنس سلولز با خاصیت ترشوندگی زیاد ساخته شده و به هم پیوند خورده اند. فیلتر پد سلولزی از انتقال باکتری های مضرو گرد و غبار موجود در هوا به داخل محیط مصرف کننده جلوگیری کرده و هوای سالم و تمیز را فراهم میکند . 

مشخصات فنی کولر آبی نیرو تهویه البرز

آب توسط الکتروپمپ از تشت به منیفولد(شش راهی) هدایت میشود و از آنجا بین آبریزها توزیع شده وسپس به شکل کاملا یکنواخت بر روی پدها میریزد و آنها را خیس نگه میدارد. با کار الکترو فن و ایحاد خلا، نسبی در محفظه کولر ، هوا از روی پد های مرطوب مکش میشود و به سمت خروجی هدایت می شود . ساختار پد سلولزی به گونه ای است که شیار های با زوایای 45 و 60 درجه ، شیارهای لایه مجاور را با زوایای 15 و 30 درجه قطع میکند. این در حالی است که لایه نازک آب روی سطع پد به سمت پایین درحرکتند و هوا از منافظ باز بین لایه ها عبور میکند. جریان هوا عمود بر جریان آب است. به دلیل تغییر جهت هوا که به دفعات در شیار ها صورت میگیرد ذرات معلق موجود در هوا را ب داخل لایه نازک آبی که آن را احاطه کرده است پرتاب میکند و در نتیجه  این ذرات همراه آب به داخل تشت کولر ریخته میشود. عبور هوا از روی پدهای مرطوب موجب تبخیر آب پدها شده و آب برای تبخیر شدن گرمای هوا را جذب میکند و در نتیجه موجب خنک شدن هوا شده و هوای خنک با رطوبت بالا از خروجی کولر از طریق کانال به مکان مورد نظر هدایت میشود. با توجه به شکل خاص شبکه های کولر این مدل از کولرهای تبخیری حتی در نواحی مرطوب نیز کارایی داشت و میتوان از آن برای خنک کردن مکانهای مرطوب استفاده نمود. پد سلولزی حتی زمانی که هوا دارای گرد و غبار میباشد دارای خاصیت خود شویی است. در پد سلولزی قطرات آب به داخل فضای مورد نظر سرمایش حمل نمیگردند و این بدین معنی است که بیشترین مقدار از تبخیر اتفاق می افتد . عدم حمل قطرات آب درجریان هوای خنک از موارد بسیار مهم است که انتقال باکتری های مضر تنفسی را بسیار کاهش هی دهد و هوای سالم را تامین مینماید. بستر فتیله مانند پد سلولزی، مانع از ایجاد نقاط خشک میشود . ضمن اینکه میزان بالای جذب آب در پد ازعوامل مهم در خنک شدن هوا است. بطوریکه یک متر مکعب از پد سلولزی قادر به جذب ه ه ا لیترآب میباشد .راندمان تبخیر بر اساس سرعت هوا با توجه به انتخاب سرعت الکتروفن متغیر میباشد . ضمن اینکه پد ها قابلیت کارکرد با آب تا دمای 40  درجه سانتیگراد را دارد .

مشخصات فنی کولر آبی نیرو تهویه البرز

بالازن سلولزی

  • سالن های صنعتی

  • واحدهای تجاری

  • واحدهای مسکونی

  • سالن های ورزشی

مشخصات عمومی
مدل NTAC9/180U7
برچسب انرژی -
شرکت سازنده نیرو تهویه البرز
ساخت ایران
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
جنس بدنه پلیمر
ظرفیت هوادهی 18000
راندمان -
نوع برق مصرفی تکفاز -220 ولت
نوع نصب کولر آبی صنعتی
نوع پوشال سلولزی
حجم هوادهی - m3/h 18000
نوع موتور اینورتر ( کم مصرف )
فن آکسیال
توان موتور - hp 1.1 کیلووات
قدرت پمپ -
میزان صدا 68
سیستم سرمایشی تبخیری
فشار ورودی هوا - pa 194
ترموستات ندارد
ریموت کنترل دارد
تایمر ندارد
مشخصات فیزیکی
رنگ سفید
kg - وزن 75 kg
ابعاد - cm 109*97.5*109

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی صنعتی بالازن سلولزی 18000 تک فاز”