هیتر تابشی گازی سرامیکی گرماتاب مدل متال دکوراتیو 7000

فروش هیتر تابشی گرماتاب با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع هیتر تابشی از گروه صنعتی گرماتاب سرامیکی متال دکوراتیو مدل 7000 با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گــروه صنعتی انرژی، گــروه صنعتی گرماسان، گــروه صنعتی جی اچ،به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

نوع سوخت

گاز سوز

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع هیتر تابشی گرماتاب با تخفیف ویژه

سیستم های گرمایش تابشی موضعی با کارایی بالا در محیط های مختلف صنعتی و غیر صنعتی در ارتفاع نصب و مورد استفاده قرار می گیرند و از طریق مصرف انرژی کمتر و احتراق کامل مانع از تولید گازهای گلخانه ای در فضا می شوند که با بهینه سازی تابشی و راندمان احتراق 90% درصد چندین منطقه حرارتی را ایجاد می کند. اجزای تشکیل دهنده این سامانه شامل مشعل، فن مکنده و لوله ها همه به صورت یک جا در محل مورد نظر نصب می شود. همچنین امکان شبکه شدن سیستم و کنترل از یک محل (نمایش هر دستگاه) و خارج کردن آن به صورت جداگانه بر حسب نیاز از ویژگی های مهم این محصول به شمار می آید. از قابلیت های مهم این دستگاه نصب شدن آن در ارتفاع و تمرکز گرما در کف محیط است و هنگامی که این دستگاه روشن و در حال استفاده است چرخش هوا صورت نمی گیرد و موجب آلودگی و پراکندگی گرد و غبار نمی شود و گرما در کف محیط متمرکز می شود. سیستم های گرمایش تابشی حرارت را از طریق مادون قرمز منتقل می کنند و هوای گرم جابجا نمی شود و این امر باعث گرم شدن محیط در کوتاه ترین زمان ممکن است و نیازی نیست که دستگاه ساعاتی قبل از کار روشن و محیط را گرم کند. این مسئله به کاهش مصرف انرژی در تمام محیط هایی که این سامانه قابل نصب است از جمله کارخانه ها و کارگاه های بزرگ صنعتی، فضاهای باز که به دنبال کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در هزینه هستند، کمک می کند. این دستگاه ها قابلیت زون بندی گرمایی را دارند به این معنا که از یک سو با استفاده از این سیستم می توان فضای مورد نظر را تجهیز و گرم کرد و از سوی دیگر فضایی که نیاز به گرمایش ندارد نیز مورد پوشش قرار نگیرد. در زیر می توانید تمام هیتر تابشی های تولید شده توسط شرکت صنعتی گرماتاب را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از هیتر تابشی اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید. گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل 50UT،گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل 40UT، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل 35UT، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل 22UT، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی گازی مخصوص گلخانه مدل AR50SL، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی گازی مخصوص گلخانه مدل AR40SL، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل SL40،گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل SL35،گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل SL22، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی سرامیکی مدل متال دکوراتیو 12000، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی سرامیکی مدل فلت دکوراتیو 12000، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی سرامیکی مدل متال دکوراتیو 7000، جهت خرید هیتر تابشی و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در مورد خرید هیتر تابشی می توانید با ما در ارتباط باشید.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر  گروه صنعتی گرماسان، گروه صنعتی انرژی، گروه صنعتی جی اچ

مقایسه قطعات هیتر تابشی گرماتاب

هیترسرامیکی گازی گرماتاب با ظرفیت حرارتی 7 کیلووات قابلیت گرمایش فضایی تا 12 متر مربع را دارا میباشد .این دستگاه با عملکرد و کیفیت بالا و زیبایی ظاهری برای استفاده در مکان های لوکس و مدرن بسیار مناسب میباشند .دستگاه گرمایشی فلت دکوراتیو در میان سایر دستگاه های موجود در بازار دارای بیشترین مقاومت در برابر وزش بادهای شدید هستند . شیشه های ساخته شده از سرامیک های شفاف که روی صفحات گرمایشی سرامیکی قرار گرفته است به صورت 100% در برابر گرما مقاوم بوده و یا گرم شدن ، شفافیت آن ها بیشتر میگردد .این صفحات شیشه ای نه تنها مانع از هدر رفتن گرما میشوند بلکه گرمای تابش شده به وسیله صفحات سرامیکی را پخش کرده و فضای وسیعی را گرم میکند .مشعل و سیستم احتراق دستگاه فلت دکوراتیو بیشترین بازدهی گرمایی را داشته و در مقابل باد های شدید نیز گرمای لازم را ایجاد میکند .این دستگاه همچنین دارای ساختار فلزی ضد زنگ میباشد .براکت پشت دستگاه علاوه بر اینکه نصب دستگاه را اسان کرده کابل ها و سایر تجهیزات دستگاه را درون خود جای داده و ظاهری زیبا ایجاد کرده است .

سیستم ایمنی هوشمند این دستگاه به وسبله کنترل الکترونیکی در هنگام خاموش شدن ناگهانی دستگاه با جرقه زدن دوباره باعث روشن شدن هیتر میگردد در این حالت در صورتی که عمل جرقه زدن به هر دلیلی انجام نگیرد شیر ایمنی گاز که جهت تضمین ایجاد شعله در نظر گرفته شده هیتر را خاموش میکند .

ویژگی ها

1- ساخته شده از استیل ضد زنگ با پوشش سرامیکی با ظرفیت حرارتی بالا

2- مقومت بالا در برابر باد های شدید

3-دارای سیستم جرقه زن الکتریکی که به سیستم کنترل هوشمند متصل شده است

4- شیشه سرامیکی دستگاه باعث میشود که دستگاه گرمای  بیشتری از خود تابش کند

5- امکان راه اندازی با گاز طبیعی یا گاز مایع

6- قابل نصب روی دیوار و سقف

7- به وسیله پایه نگه دارنده متحرک ،انتقال گرما به ناحیه مورد نظر را فراهم کرده است

مشخصات فنی

مشخصات عمومی
ساخت ایران
گارانتی شرکت گرماتاب
مدت گارانتی 3 سال
حداکثر راندمان دستگاه -
مشخصات فنی
نوع سوخت گاز شهری / گازمایع
نوع برق مصرفی 240
میزان پوشش- m2 12
حداقل ارتفاع پیشنهادی نصب ( سقفی ) m 2
حداقل ارتفاع پیشنهادی نصب ( دیواری ) زاویه دار- m 2.5
حداکثر فاصله ایمنی ( بالای دستگاه / زیر لوله آتشخوار/ کنار دستگاه )- cm 110 / 110 /35
قطر لوله ورودی گاز - inch 3/8
مصرف گاز مایع - kg/h 0.63
مصرف سوخت - m3/h 0.73
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 14
ابعاد - mm 428*464*490

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر تابشی گازی سرامیکی گرماتاب مدل متال دکوراتیو 7000”