هیتر تابشی برقی سرامیکی JH

فروش هیتر تابشی جی اچ با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع هیتر تابشی برقی سرامیکی جی اچ (JH) با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گــروه صنعتی انرژی، گــروه صنعتی گرماتاب، گــروه صنعتی شوانک، به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

نوع سوخت

برقی

برند:

16,500,000 تومان

توضیحات

فروش انواع هیتر تابشی جی اچ با تخفیف ویژه

هیتر های برقی JH نسل جدید سیستم های گرمایش تابشی مادون قرمز با گرید انرژی A میباشند .این هیتر ها فاقد فن و بدون صدا بوده که در دو مدل با ترموستات و با ریموت کنترل تولید شده است .هیتر های تابشی برقی JH قابل استفاده برای فضاهای باز و یا  بسته مانند کافی شاپ ها ، مدارس ، استخرها ، مرغداری ها ، گلخانه ها ، تعمیرگاه ها و … مناسب میباشد .

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر گروه صنعتی گرماتاب، گروه صنعتی انرژی

فروش هیتر تابشی جی اچ با قیمت عمده

هیتر های برقی JH نسل جدید سیستم های گرمایش تابشی مادون قرمز با گرید انرژی A قابل استفاده برای فضاهای باز و یا بسته قابل استفاده میباشد .

در این بخاری‌ها عنصر گرماساز که معمولاً داخل یک محفظه روشن قرار گرفته است به دمای بسیار بالایی می‌رسد و انرژی گرمایی تابشی حاصله به وسیلهٔ چند بازتاباننده به بیرون بدنهٔ گرم‌کن هدایت می‌شود. تابش حاصل در محدوده فرو سرخ (مادون قرمز) است که می‌تواند تا زمانی که به جسمی برخورد نکرده‌است از فضا عبور کند. چنین گرمایی به جای گرم کردن هوا، مستقیماً افراد یا اشیا را گرم می‌کند. این روش برای مکان‌هایی که هوا در جریان است مناسب است. همچنین در گاراژها ، آلاچیق ها ، باغ ها و ویلاها ، فروشگاه های بزرگ ، ایستگاه های راه آهن و مترو ، گلخانه ها و … که گرمایش نقطه‌ای مد نظر باشد استفاده از این روش مفید خواهد بود.هیتر های برقی JH در دو مدل با ریموت کنترل و مدل با ترموستات قابل ارائه میباشد .

 مصرف بهینه انرژی (گرید A )

کنترل هوشمند فضاهای بسته

قابلیت استفاده در فضاهای باز

بدون نیاز به تعمیر

نصب و راه اندازی اسان

مقاومت به رطوبت IPX4

توزیع یکنواخت حرارت

بدون اتلاف حرارت

ایمنی بالا

مفید برای سلامتی

حفظ رطوبت محیط

بدون صدا

بدون وزش باد

دارای استاندارد های جهانی

دارای یکسال گارانتی

مشخصات عمومی
ساخت ایران
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
نوع سوخت برقی
نوع برق مصرفی تک فاز - 220 ولت
توان-KW 1.8
میزان پوشش- m2 25
مشخصات فیزیکی
kg - وزن -
طول دستگاه - m -

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر تابشی برقی سرامیکی JH”