هیتر تابشی گازی گرماتاب مدل 50UT

فروش هیتر تابشی گرماتاب با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع هیتر تابشی از گروه صنعتی گرماتاب 50UT با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گــروه صنعتی گرماسان، گــروه صنعتی انرژی، گــروه صنعتی جی اچ،به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

نوع سوخت

گاز سوز

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع هیتر تابشی گرماتاب با تخفیف ویژه

سیستم های گرمایش تابشی موضعی با کارایی بالا در محیط های مختلف صنعتی و غیر صنعتی در ارتفاع نصب و مورد استفاده قرار می گیرند و از طریق مصرف انرژی کمتر و احتراق کامل مانع از تولید گازهای گلخانه ای در فضا می شوند که با بهینه سازی تابشی و راندمان احتراق 90% درصد چندین منطقه حرارتی را ایجاد می کند. اجزای تشکیل دهنده این سامانه شامل مشعل، فن مکنده و لوله ها همه به صورت یک جا در محل مورد نظر نصب می شود. همچنین امکان شبکه شدن سیستم و کنترل از یک محل (نمایش هر دستگاه) و خارج کردن آن به صورت جداگانه بر حسب نیاز از ویژگی های مهم این محصول به شمار می آید. از قابلیت های مهم این دستگاه نصب شدن آن در ارتفاع و تمرکز گرما در کف محیط است و هنگامی که این دستگاه روشن و در حال استفاده است چرخش هوا صورت نمی گیرد و موجب آلودگی و پراکندگی گرد و غبار نمی شود و گرما در کف محیط متمرکز می شود. سیستم های گرمایش تابشی حرارت را از طریق مادون قرمز منتقل می کنند و هوای گرم جابجا نمی شود و این امر باعث گرم شدن محیط در کوتاه ترین زمان ممکن است و نیازی نیست که دستگاه ساعاتی قبل از کار روشن و محیط را گرم کند. این مسئله به کاهش مصرف انرژی در تمام محیط هایی که این سامانه قابل نصب است از جمله کارخانه ها و کارگاه های بزرگ صنعتی، فضاهای باز که به دنبال کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در هزینه هستند، کمک می کند. این دستگاه ها قابلیت زون بندی گرمایی را دارند به این معنا که از یک سو با استفاده از این سیستم می توان فضای مورد نظر را تجهیز و گرم کرد و از سوی دیگر فضایی که نیاز به گرمایش ندارد نیز مورد پوشش قرار نگیرد. در زیر می توانید تمام هیتر تابشی های تولید شده توسط شرکت صنعتی گرماتاب را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از هیتر تابشی اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید.گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل 40UT، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل 35UT، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل 22UT، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی گازی مخصوص گلخانه مدل AR50SL، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی گازی مخصوص گلخانه مدل AR40SL، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل SL40،گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل SL35،گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی مدل SL22، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی سرامیکی مدل متال دکوراتیو 12000، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی سرامیکی مدل فلت دکوراتیو 12000، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی سرامیکی مدل متال دکوراتیو 7000، گروه صنعتی گرماتاب هیتر تابشی سرامیکی مدل فلت دکوراتیو 7000، جهت خرید هیتر تابشی و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در مورد خرید هیتر تابشی می توانید با ما در ارتباط باشید.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر  گروه صنعتی گرماسان، گروه صنعتی انرژی، گروه صنعتی جی اچ

مقایسه قطعات هیتر تابشی گرماتاب

گرماتاب مدلUT با توان زیاد تابش مناسب برای گرمایش سالن هایی با سقف بلند می باشد و این امکان را میدهد تا فقط قسمتهای مورد نیاز سالن را به صورت موضعی گرم کرد که این خود باعث صرفه جویی زیاد در مصرف سوخت شده و هزینه اولیه سیستم گرمایش کارخانه یا سالن های صنعتی را نیز پایین می آورد و برخلاف  بخاری های کارگاهی موجود در بازار که گرمای آن قابل کنترل نبوده و همه گرمای تولید شده آن زیر سقف جمع میشوند و یا باعث تجمع کارگران می باشد.در این دستگاه گاز شهری توسط مشعل مخصوص درون لوله ای با ضریب تابش زیاد میسوزد حرارت ایجاد شده به امواج حرارتی مادون قرمز تبدیل شده و به وسیله سطوح منعکس کننده (رفلکتور) که به شکل ذوزنقه در قسمت بالای دستگاه قرارگرفته ، به نقاط مورد نظر میتابد . این امواج بنا بر خاصیت خود در اثر برخود به گرما تبدیل شده و احساس بسیار مطلوبی نظیر حرارت خورشید در انسان ایجاد میکند. مزایای استفاده از گرم کننده تابشی جهت تامین گرمابش در فضاهای بزرگ ، علاوه بر کاهش سرمایه گذاری اولیه و همچنین صرفه جویی بالا در مصرف انرژی مانند گاز و برق ، تامین گرمایش مطلوب و بهینه را با سرعت و توزیع یکنواخت دما امکان پذیر میباشد . در فضاهایی که تهویه کافی ندارند و یا گرد و غبار متراکم وجود دارد ، لازمه هوای مورد نیاز احتراق به وسیله لوله متصل به مشعل لازم است هوای مورد نیاز احتراق به وسیله لوله ای متصل به مشعل از خارج از سالن تامین گردد . همچنین در این گونه فضاها تعبیه لوله دودکش مناسب مناسب روی اگزوز فن خروج محصولات احتراق دستگاه ، الزامی میباشد .

موارد استفاده

  • سالن های صنعتی
  • سالن های ورزشی
  • رستوران ها وفضاهای باز
  • تعمیرگاه ها ،
  • گاراژها
  • اماکن عمومی

موارد استفاده

ویژگی ها

حذف موتورخانه مركزی و هزینه نگهداری
امکان گرمایش قسمت مورد نیاز از یک سالن بزرگ
جلوگیری از چرخش هوا و حفظ سلامت محیط
واسطه گرمایش قرار نگرفتن هوا
كاهش گرادیان دمایی بین كف و سقف سالن
مستقل بودن هر سامانه
سرعت عمل گرمایش
50درصد کاهش مصرف گاز با گرمایش تابشی
90 درصد کاهش مصرف برق با گرمایش تابشی
کاهش چشمگیر مصرف سوخت و بازگشت سریع سرمایه با گرمایش تابشی
پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری
عدم اشغال فضای کاری مفید
3 سال گارانتی کامل دستگاه
10 سال گارانتی لوله های تابشی

مشخصات فنی

 

مشخصات فنی

تجهیزات جانبی دستگاه

تجهیزات جانبی دستگاه

مشخصات عمومی
ساخت ایران
گارانتی شرکت گرماتاب
مدت گارانتی 2 سال
مشخصات فنی
نوع سوخت گازسوز
ظرفیت حرارتی- kcal 45000
نوع برق مصرفی تک فاز - 220
W - توان مصرفی 40 الی 100
میزان پوشش- m2 -
حداکثر مصرف گاز طبیعی در فشار17.8 mbar -m3/h 4.7
حداقل ارتفاع پیشنهادی نصب ( سقفی ) m 5.7
حداقل ارتفاع پیشنهادی نصب ( دیواری ) زاویه دار- m 5
حداکثر فاصله ایمنی ( بالای دستگاه / زیر لوله آتشخوار/ کنار دستگاه )- cm 60 /210 /50
فیوز قطع جریان اضافی - A 4
حداکثر مصرف گاز مایع در فشار 30 -60 mbar - Kg/h 4
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 144
طول دستگاه - m 7.62
عرض 0.67

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر تابشی گازی گرماتاب مدل 50UT”