روشویی پایه دار مروارید مدل رومینا 60

روشویی پایه دار مروارید مدل رومینا سایز 60

روشویی رومینا مروارید با سایز ۶۰ تولید می شود. این روشویی از نوع پایه دار می باشد. ابعاد آن ، ۸۶٫۵*۵۲*۶۲ سانتی متر و وزن آن ، ۲۵٫۲ کیلوگرم می باشد. هم چنین این روشویی مروارید در دو درجه برای مشتریان تولید می گردد. اگر به دنبال داشتن یک روشویی با کیفیت و دوام بالا و زیبایی مناسب می باشید ، سپهر انرژی به شما محصولات مروارید را توصیه می نماید.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

محصولات مرتبط

توضیحات

درباره چینی بهداشتی مروارید :

شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید با نام های تجاری مروارید وPlus‌ پیشگام صنعت چینی بهداشتی کشور است.
شرکت مروارید از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را با ظرفیت تولید ۳۰۰۰ تن در سال در شهرک صنعتی یزد شروع کرد. مروارید اکنون ، با به کارگیری دانش فنی روز ، مواد اولیه مرغوب و سیستم های کنترل کیفیت TQM و همچنین با برخورداری از پیشرفته ترین تکنولوژی دیجیتالی ربات ، Low Pressure و High Pressure Casting توانسته تولیدات خود را به بیش از سه برابر ، معادل ۱۰۰۰۰ تن در سال افزایش داده و مرزهای تولیدات ملی راپشت سر گذارد.
شرکت مروارید ، به عنوان نخستین واحد صنعتی چینی بهداشتی ایران ، مفتخر به اخذگواهینامه ISO9001/2008 از کشورهای فرانسه و آلمان می باشد و همچنین موفق به دریافت گواهی نامه های استاندارد SASO جهت صادرات به کشور عربستان و SONCAP جهت صادرات به کشور نیجریه گردیده است. مروارید ، همچنین به دریافت استاندارد محیط زیست ISO 14001/2004 و نیز OHSAS 18001 نائل آمده است.
شرکت مروارید پس از ۲۲ سال به عنوان تولیدکننده خوشنام و نیز ، صادرکننده نمونه ، مرزهای متعارف تجارت را درنوردیده است و با اعتلای نام و جایگاه ایران ، محصولات خود را هم تراز با دیگر محصولات جهانی با کیفیت و زیبایی یکسان ، به ایران و جهانیان عرضه می کند.
چینی بهداشتی مروارید با درک روند متغیر ارزش های اجتماعی و پیامد های جهانی شدن و همچنین رقابت فزاینده در بازار ، نام تجاری Plus‌ را بوجود آورد تا با کسب خشنودی خریداران، به عنوان ارزشمند ترین سرمایه شرکت ، همچنان در صدر باقی بماند.
Plus اولین برند خارجی تحت لیسانس شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید است که با نظارت این شرکت و با همکاری دیگر شرکت های بین المللی تولید می شود.
محصولات این برند با طراحی منحصر بفرد ، کیفیت و زیبایی بی نظیر و کارکرد مطمئن، با درجه بندی یکسان ، اهداف ما را در تأمین خواسته های مصرف کنندگان برآورده می کند.
مدیران و کارکنان مروارید امیدوارند با عرضه محصولات این برند به بازار، رسالت خود را در ارائه خدمات شایسته به جامعه ایرانی به انجام رسانند.

نقشه فنی :

مشخصات عمومی
مدل روشویی پایه دار رومینا
نام برند مروارید
مشخصات فنی
درجه یک و دو
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 25.2 kg
طول 62 cm
عرض 52 cm
ارتفاع ( سانتی متر ) 86.5 cm

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روشویی پایه دار مروارید مدل رومینا 60”