کولر آبی روبروزن مشهد دوام 2900

فروش کولر مشهددوام با قیمت عمده در اصفهان

فروش آنلاین کولر آبی 2900 روبروزن مشهد دوام با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی انرژی، آبسال، پلار، لورچ، سپهرالکتریک، مهیاسان، برفاب، امید و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

4,800,000 تومان

توضیحات

فروش انواع کولر آبی مشهددوام در اصفهان با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی مشهد دوام در اصفهان یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سرمایش منزل، محل کار و اداره می باشد و علاوه بر سیستم بسیار ساده، کولرهای آبی بسیار کارآمد می باشند و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 8000 سلولزی روبروزن، 8000 پوشالی روبروزن، مخصوص ساختمانها، آپارتمانها و واحدهای تجاری، 6000 سلولزی روبروزن، 6000 پوشالی روبروزن، مخصوص منازل و دفترفنی های کوچک 4000 سلولزی روبروزن، 4000 پوشالی روبروزن، مناسب برای مغازه ها و واحدهای اداری، 3200 پوشالی روبروزن، یکی از محصول سرمایشی این شرکت است که بازدهی خنکی آن به حدود ۷۵ درصد می‌رسد، 2900 پوشالی دریچه دار در واقع این محصول قابلیت جایجایی آسان دارد و از آن می توان پشت پنجره و یا بصورت کانال کشی در مکان های مختلف استفاده کرد و در تیپ بالازن در ظرفیت های 6500 پوشالی بالازن، 4200 پوشالی بالازن، مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبی آبسال، کولرآبـی لــورچ، کولر آبی انـــرژی، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی سپهرالکتریک، کولر آبی برفــاب، کولر آبی پــلار، کولرآبی امیــد، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

فروش کولر مشهددوام با قیمت عمده در اصفهان

کولر های آبی مشهد دوام یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سرمایش منزل، محل کار و اداره و همچنین فضای بزرگی نظیر کارخانجات صنعتی، سالن های ورزشی و… هستند. علاوه بر سیستم بسیار ساده، کولر های آبی مشهد دوام بسیار کارآمد می باشند.کولرهای آبی باید بتوانند محیط و محوطه مورد نظر را به صورت مؤثر خنک کنند. این امر تنها درصورتی میسر خواهد بود که کارایی کولر در مورد این محوطه با این ابعاد و شرایط ،مورد ارزیابی قرار گرفته باشد. گروه تولیـدی صنـعتی مشـهد دوام با تلاش و بهره گیری از دانش روز دنیا تولید کننده کولر های آبی می باشد . کولر های آبی مشهد دوام دارای استاندارد ملی ایران ، گواهینامه بین المللی اروپا و همچنین بالاترین رتبه توسط سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور می باشد.

میزان هوادهی کولرهای آبی مشهد دوام بین ۲۹۰۰ تا ۷۰۰۰ می‌باشد که ابعاد متنوع مدل‌های آن، می‌تواند هوای مطبوع و خنک واحدهای مسکونی، تجاری و اداری را به خوبی تأمین کند.

کولر آبی MD290 مشهد دوام، کوچک‌ترین محصول سرمایشی این شرکت است که که بازدهی خنکی آن به حدود ۷۵ درصد می‌رسد.

قدرت موتور MD290 یک هشتم اسب بخار است و حداکثر میزان هوادهی آن ۹۱۲ فوت مربع در دقیقه یا به عبارتی دیگر، ۱۵۵۰ متر مربع در ساعت می‌باشد.

کولر آبی MD290 امکان قرارگیری در فضای داخلی را نیز دارد. البته پیشنهاد می‌شود برای این منظور از مدل دریچه‌دار آن استفاده شود.

مشخصات فنی کولر آبی مشهددوام

  • خروجی از بغل

  • ابعاد : پهنا 58 – ارتفاع 68 – عمق 58 سانتی متر

  • هوادهی : 1550 متر مکعب بر ساعت

  • قدرت : 1/8 اسب بخار

  • میزان مصرف آب : 2 لیتر در ساعت

  • توان موتور در دور تند : 230 وات

  • توان موتور در دور کند : 165 وات

  • جریان نامی موتور در دور تند : 0.9 آمپر

  • جریان نامی موتور در دور کند : 0.75 آمپر

مشخصات عمومی
مدل MD290
شرکت سازنده مشهد دوام
ساخت ایران
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
جنس بدنه گالوانیزه
ظرفیت هوادهی 2900
راندمان 75
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولر ابی
نوع پوشال پوشال معمولی
حجم هوادهی - m3/h 2900
نوع موتور غیر اینورتر
توان موتور - hp 1.8 اسب بخار
قدرت پمپ -
سیستم سرمایشی تبخیری
مشخصات فیزیکی
رنگ آبی سفید
kg - وزن 50
ابعاد - cm 58*68*58

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی روبروزن مشهد دوام 2900”