رادیاتور پره ای بوتان مدل ویتوریا

فروش رادیاتور پره ای بوتان با قیمت عمده در اصفهـان

فروش آنلاین انواع رادیاتورهای پره ای گروه صنعتی بوتان مدل ویتوریا با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گــروه صنعتی ایران رادیاتور، گــروه صنعتی ایران نوین، به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع  رادیاتور پره ای بوتان  در اصفهـان با تخفیف ویژه

در این بخش می توانید اطلاعات فنی، رادياتور آلومینیومی پره ای بوتان را مشاهده نموده و مقایسه و خرید نمایید. رادیاتور ها یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی جهت انتقال گرمایش می باشد. یکی از پر مصرف ترین انواع سیستم های گرمایشی داخلی رادیاتور می باشد. عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می کند و حرارت را توسط جابه جایی منتقل می کند. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می کنند. رادیاتور ها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی ، پره ای آلومینیومی و پنلی یک تکه می باشند. رادیاتور های پره ای با توجه به مساخت فضا و نوع رادیاتور انتخابی انتخاب می شوند. رادیاتورهای آلومینیومی بوتان از پیشرفته ترین فناوری ساخت اروپا با خط تولید تمام رباتیک دایکاست بر خوردار می باشد، همچنین رنگ آمیزی آن طی سه مرحله با دو پوشش رنگی مایع و پودری برای تضمین کیفیت و مقاومت انجام می شود. رادیاتور های بوتان از نوع پره ای و جنس آلومینیومی در سه مدل ایل پریمو Il primo، النا Elena و ویتوریا Vittoria بوده که هر کدام در سه سایز از نظر ارتفاعی بوده دارای آکس 35، 50 و 60 می باشند. انتخاب بین این مدل های از روی شکل ظاهری بوده و از نظر ابعاد، ظرفیت حرارتی و حجم آبگیری اختلاف چندانی ندارند. در زیر می توانید تمام رادیاتور های پره ای تولید شده توسط شرکت صنعتی بوتان را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از رادیاتورها اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید. گروه صنعتی بوتان، رادیاتور پره ای بوتان مدل ایل پریمو، گروه صنعتی بوتان، رادیاتور پره ای بوتان مدل النا، در واقع رادیاتور بوتان برای استفاده در محیط های مختلفی از قبیل خانه های مسکونی، مدارس، بانک ها، بیمارستانها و تمام محل هایی که دارای سیستم گرمایش مرکزی هستند کاربرد دارند. 

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر هواکــش های گــروه صنعتی ایران رادیاتور،  گروه صنعتی ایران نوین

مقایسه قطعات رادیاتور پره ای بوتان
رادیاتور ها یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی جهت انتقال گرمایش می باشد. یکی از پر مصرف ترین انواع سیستم های گرمایشی داخلی رادیاتور می باشد.عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های  حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می کند و حرارت  را توسط جابه جایی منتقل می کند. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می کنند. رادیاتور ها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی ، پره ای آلومینیومی و پنلی یک تکه می باشند. رادیاتور های پره ای با توجه به مساخت فضا و نوع رادیاتور انتخابی ( طول پره و آکس آن) انتخاب می شوند. رادیاتورهای آلومینیومی بوتان از پیشرفته ترین فناوری ساخت اروپا با خط تولید تمام رباتیک دایکاست بر خوردار می باشد، همچنین رنگ آمیزی آن طی سه مرحله با دو پوشش رنگی مایع و پودری برای تضمین کیفیت و مقاومت انجام می شود.

رادیاتور آلومینیومی بوتان مدل ویتوریا جهت گرمایش ساختمان از طریق پکج یا موتورخانه مرکزی بوده و هر پره آن برای 2 متر مربع فضا کافی می باشد. (با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و مصالح مصرفی)

ویژگی ها

  • قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایشی

  • پکیج شوفاژ دیواری

  • موتورخانه مرکزی

  • سیستم های خورشیدی

  • بویلر چگالشی

  • انواع ترموستات و تایمر

  •  طراحی مدرن و جذاب ایتالیایی

  • برترین کیفیت پوشش رنگ با بکارگیری رنگ مایع، علاوه بر رنگ Eproxy پودری

  • رنگ پودری و مایع از بزرگترین و معتبرترین شرکت مواد شیمیایی آلمان BASF

  • بالاترین توان حرارتی هر پره و در نتیجه نیاز به پره های کمتر

  • بالاترین مقاومت دربرابر خوردگی و حداقل هواگیری به دلیل پوشش محافظ داخلی

  • ترازبندی 100% تمام پره های به دلیل تولید رباتیک

  • ده سال گارانتی

مشخصات عمومی
جنس آلومینیومی
شرکت سازنده بوتان
ساخت ایران
گارانتی دارد
مدت گارانتی 10 سال
شماره استاندارد ایران -
مشخصات فنی
ظرفیت حرارتی- kcal 154
فشار آزمایشگاهی (حداقل - حداکثر) -
Lit - حجم آب 0.34
Lit /m - حجم آبگیری -
kg -وزن هر پره 1.4
cm - عرض هر پره 8
بلوک بندی پره ها 3-5-7-10
مشخصات فیزیکی
رنگ سفید
mm - AXE 500
ابعاد - mm 427*95*80

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور پره ای بوتان مدل ویتوریا”