رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل اکو

فروش رادیاتور پره ای ایران رادیاتور با قیمت عمده در اصفهـان

فروش آنلاین انواع رادیاتورهای پره ای گروه صنعتی ایران رادیاتور مدل اکو با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گــروه صنعتی 2000، گــروه صنعتی بوتان، گروه صنعتی ایران نوین، به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

عدم موجودی کالا

توضیحات

فروش انواع  رادیاتور پره ای ایران رادیاتور در اصفهـان با تخفیف ویژه

رادیاتورها یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی جهت انتقال گرمایش می باشد. یکی از پر مصرف ترین انواع سیستم های گرمایشی داخلی رادیاتور می باشد. عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می کند و حرارت را توسط جا به جایی منتقل می کند. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می کنند. رادیاتور ها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی ، پره ای آلومینیومی و پنلی یک تکه می باشند. رادیاتور های پره ای با توجه به مساخت فضا و نوع رادیاتور انتخابی ( طول پره و آکس آن) انتخاب می شوند. رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور دارای بازدهی گرمایشی بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی، سبکی و اشغال حداقل فضا با ظرافت طراحی و همچنین بلوک بندی پره ها موجب انعطاف و راحتی نصب رادیاتور میگردد. در زیر می توانید تمام رادیاتور های پره ای تولید شده توسط شرکت صنعتی ایران رادیاتور را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از رادیاتورها اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید. گروه صنعتی ایران رادیاتور، رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل کال، گروه صنعتی ایران رادیاتور، رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل ترمو کالر، گروه صنعتی ایران رادیاتور، رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل سولار، گروه صنعتی ایران رادیاتور، رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل Maxi،جهت خرید رادیاتور پره ای و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در مورد خرید رادیاتور می توانید با ما در ارتباط باشید.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر هواکــش های گــروه صنعتی ایران رادیاتور، گــروه صنعتی 2000، گــروه صنعتی بوتان، گروه صنعتی ایران نوین

مقایسه قطعات رادیاتور پره ای ایران رادیاتور

رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور بصورت تمام دایکاست تولید می شوند به این معنی که هر پره از آنها بصورت یکپارچه توسط ریخته گری آلومینیوم در قالب تحت فشار ساخته می شوند.

رادیاتورهای ایران رادیاتور، در طی روند تولید، 3 مرحله تست فشار، 2 مرحله تست رنگ و پس از یک مرحله تست شعله، با بالاترین کیفیت بسته بندی و به بازار عرضه می شوند.

رادیاتور های آلومینیومی ایران رادیاتور با ویژگی های بازدهی گرمایش بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی ، سبکی و اشغال حداقل فضا با ظرافت طراحی ، در نزد متخصصین تاسیسات ساختمانی طرفداران زیادی دارد. هماهنگی مدل و رنگ رادیاتورها به گونه ای است که به محیط پیرامون خود زیبایی منحصربه فردی را می بخشد. مدل های مختلف این رادیاتور ها در تمام مراحل تولید ، بر اساس استانداردهایISO 9001-2000 تحت کنترل شدید واحد کنترل کیفیت قرار دارند. پره های رادیاتور به صورت بلوک بندی ثابت 5، 7 و 10 پره ای با ظرفیت حرارتی مختلف مونتاژ می گردد ، که این امر موجب سهولت در مونتاژ و نصب رادیاتور می گردد.

رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور در مدل های متنوع و برای استفاده در متراژهای مختلف تولید و عرضه می شوند.

از معروف ترین مدل های رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور می توان به مدل های اکو، کال، دوال، ترموکالر، کالری، درای، سولار و فایر اشاره کرد.

مدلهای فایر (Fire)، سولار (Solar)، درای (Dry)، کال (KAL) و کالری (Calorie) رادیاتورهای ایران رادیاتور در سه سری 350، 500 و 600 تولید و عرضه می شوند که این مدلها دارای استاندارد ISO 3147-3150 می باشند.

فشار کار کلیه مدل های رادياتورهای آلومينيوميتمام دايکاست ایران رادیاتور معادل 6 bar می باشد.

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل ترمو جهت گرمایش ساختمان از طریق پکج یا موتورخانه مرکزی بوده و هر پره آن برای 2 متر مربع فضا کافی می باشد. (با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و مصالح مصرفی)

ویژگی ها

مناسب برای استفاده در سیستم های گرمایشی غیر مستقیم و یا مدار بسته با آب داغ و بخار با فشار پایین

اینرسی حرارتی پایین برای پاسخ سریع به هر تنظیم کنترل

مقاوم در برابر خوردگی

اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم داخلی گرمایشی

قابلیت نصب انواع شیر ترموستاتیک

مشخصات عمومی
جنس آلومینیومی
شرکت سازنده ایران رادیاتور
ساخت ایران
گارانتی دارد
مدت گارانتی 10 سال
شماره استاندارد ایران -
مشخصات فنی
ظرفیت حرارتی- kcal 115
فشار آزمایشگاهی (حداقل - حداکثر) 6
Lit - حجم آب 0.3
Lit /m - حجم آبگیری -
kg -وزن هر پره 0.85
cm - عرض هر پره 6
بلوک بندی پره ها 5-7-10
مشخصات فیزیکی
رنگ سفید
mm - AXE 500
ابعاد - mm 568*80*63

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل اکو”