رادیاتور پانلی نوین گرما

فروش رادیاتور پانلی نوین گرما

فروش آنلاین انواع رادیاتور پانلی (پنلی) آب بند رادیاتور نوین گرما با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای لورچ (پربازده، آذر، افروز، رز)  بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan )، ایران رادیاتور ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir)، SGP ( AY PAN )، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan)، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

 

2,150,000 تومان

محصولات مرتبط

توضیحات

شرکت تولیدی و صنعتی آب بند در سال ۱۳۷۰ در زمینی به مساحت ۱۰۰۰مترمربع واقع در بابل با تولید دیگ های فولادی کار خود را آغاز نمود و در سال ۱۳۷۷ تولید مشعل ها گازی و گازوئیلی را به مجموعه تولیدات خود اضافه کرده است، در سال ۱۳۸۲ با تلاش و پشتکاری فراوان و با بهره گیری از متخصصین فنی و کارآمد رادیاتور آلومینیومی استاندارد در طرح تولیدات این شرکت قرار گرفت و با اتکا به تخصص جوانان ایرانی و تجارب پیشکسوتان این صنعت، تولید این نوع محصول آغاز و روانه بازار تاسیسات گردید. گروه صنعتی آب بند با هدف تنوع بخشیدن به محصولات خود، اقدام به خرید خطوط پیشرفته تولید رادیاتور پنلی با برندهای ایران نوین، نوین گرما، مگما، گارینا، وارمکس نمود. هم اکنون شرکت تولیدی و صنعتی آب بند با دارا بودن تیم مهندسی و تولیدی مجرب (بیش از ۴۱۰ نفر) و بهره مندی از امکانات تجهیزات پیشرفته در زمینه طراحی و ساخت انواع دیگ بخار، رادیاتور آلومینیومی و پروفیلی، مشعل گازی و گازوئیلی و دوگانه سوز و منبع دو جداره و قطعات اکسترودی مطابق استاندارد بین المللی اروپا (CE) و ISO 9001 – ۲۰۰۸در زمینی به مساحت ۴۵۰۰۰مترمربع مشغول به فعالیت است.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر لورچ ( پربازده، آذر، افروز، رز )، بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan ایران رادیاتور، آب بند ( ایران نوین، ماگما، کارینا، وارمکس )، ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir) ، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan) ، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)،

رادیاتور ها یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی جهت انتقال گرمایش می باشد. یکی از پر مصرف ترین انواع سیستم های گرمایشی داخلی رادیاتور می باشد.عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های  حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می کند و حرارت  را توسط جابه جایی منتقل می کند. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می کنند. رادیاتور ها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی ، پره ای آلومینیومی  و پنلی یک تکه می باشند. رادیاتور های پنلی تک و دو کنوکتوره می باشند.

گروه صنعتی آب بند با نام تجاری ایران نوین از سال 1382 با هدف خدمت رسانی در بخش تاسیسات و ساختمانی با بهره گیری از کادر مجرب و کارآزموده این رشته رسما شروع به فعالیت نموده است. هدف از تاسیس این شرکت، طراحی و تولید انواع رادیاتورهای حوله ای، دایکاستی، پروفیلی بوده است که بدون شک امروزه این گروه را می توان با افتخار در این راستا نام برد. کلیه محصولات این شرکت با نشانه CE اروپا و علامت و پلاک استاندارد به بازار عرضه می شود و همچنین برخی از این محصولات به کشورهای همسایه از قبیل آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان، ارمنستان، عراق و سوریه به صورت مستمر صادر می گردد.

ویژگی و مشخصات محصول

  • طراحی مدرن و زیبا

  • راندمان حرارتی بالا

  • مقاومت در برابر خوردگی

  • پولیش کاری در سه مرحله

  • رنگ پودری الکترواستاتیک

  • سهولت در نصب

  • تست با فشار 8 بار

  • آسانی حمل به دلیل سبکی

  • قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایشی

  • (موتور خانه مرکزی ، پکیج شوفاژ ، سیستم های خورشیدی)

مشخصات عمومی
جنس فولادی
مشخصات فنی
ضخامت ورق 1.15
فشار آزمایشگاهی (حداقل - حداکثر) 8
مشخصات فیزیکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور پانلی نوین گرما”