رادیاتور پانلی سانیکا

فروش رادیاتور پانلی سانیکـــا با قیمت عمده در اصفهـان

فروش آنلاین انواع رادیاتور پانلی (پنلی) آب بند رادیاتور سانیکــا Sanica  با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای لورچ (پربازده، آذر، افروز، رز)  بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan )، ایران رادیاتور ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir)، SGP ( AY PAN )، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan)، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

2,400,000 تومان

60 سانتی متر
80 سانتی متر
100 سانتی متر
120 سانتی متر
140 سانتی متر
160 سانتی متر

محصولات مرتبط

توضیحات

فروش انواع  رادیاتور پانلی سانیکـــا در اصفهـان با تخفیف ویژه

شرکت سانیکا در سال 1987 در کشور ترکیه تاسیس شده است و با بیش از 30 سال سابقه ، کیفیت و رضایت مندی مشتری را به سطح بالایی رسانده است محصولات سانیکا به بیش از 50 کشور صادر می شود .افزایش استانداردهای زندگی و رضایت مشتریان بوسیله ارائه کیفیت بالا،محصولات اصیل و اقتصادی از سیاست های کار این شرکت می باشد. خط تولید رادیاتورهای پنلی سانیکا در سال 2003 تاسیس شد و با ظرفیت تولید 5 میلیون متر در سال بالاترین ظرفیت تولید رادیاتور پنلی را در دنیا دارا می باشد و در سال 2015 این شرکت با برخورداری از بزرگترین خط تولید تمام اتوماتیک در دنیا در لیست برترین شرکت های تولیدی صنعتی در دنیا قرار گرفت و انواع رادیاتور پنلی سانیکا با ظرفیت های مختلف از 60 سانتی متری تا 160 سانتی متری ساخته شده است.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر لورچ ( پربازده، آذر، افروز، رز )، بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan ایران رادیاتور، آب بند ( ایران نوین، نوین گرما، ماگما، کارینا، وارمکس )، ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir)، SGP، آی پن ( AY PAN )، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan) ، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر

مقایسه قطعات رادیاتور سانیکـــا

شرکت سانیکا یکی از بزرگترین تولید کنندگان رادیاتور پانلی ،فولادی ورادیاتور چدنی در سطح دنیا می باشد

در سال ۲۰۱۵ سانیکا با بهره برداری از بزرگترین خط تولید تمام اتوماتیک رادیاتورهای پنلی در دنیا با ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون متر در شهر اکیسار ترکیه، و به همراه ظرفیت های تولیدی بالا در دیگر صنایع خود: ۵۰۰ هزار عدد وان حمام، ۲۵۰ هزار عدد کابین دوش، ۵۰۰ هزار عدد مخزن داخل دیوار سرویس بهداشتی، ۲۵۰ هزار تن لوله های تاسیساتی در زمره برترین شرکت های تولیدی صنعتی دنیا قرار گرفت. صادرات به بیش از ۷۰ کشور دنیا سانیکا را در صدر برندهای قدرتمند دنیا و در لیست ۱۰۰۰ شرکت برتر صادر کننده و ۵۰۰ شرکت بزرگ صنعتی ترکیه قرار داده است. از جولای سال ۲۰۱۵ صادرات رادیاتور های پنلی سانیکا به کشور کانادا آغاز شد که این موفقیت بزرگ تجاری سانیکا را جزو اولین برند های تولید کننده رادیاتور در اروپا قرار داد که محصولات خود را در آمریکای شمالی ارائه داده اند.

از جمله دلایل موفقیت های روزافزون سانیکا در سطح جهانی می توان به ویژگی های متمایز آن در اهمیت دادن به کیفیت محصولات تولیدی، بکار بردن تکنولوژی روز، سرمایه گذاری در تحقق و توسعه محصولات و تلاش روز افزون در کسب و حفظ رضایت مشتریان اشاره کرد.

باور داشتن سانیکا به اینکه تولید آسان ترین مرحله فرایند ارائه محصول، و فروش و جلب رضایت مشتری دشوارترین آن می باشند، منجر به تمرکز هرچه بیشتر، بر برآورده کردن خواسته ها و نیاز های مشتریان، بکار بردن تکنولوژی و دانش روز در طراحی محصولات، استفاده از ماشین آلات مدرن و مواد اولیه با کیفیت در تولید محصولات، توسعه محصولات در دست تولید و طراحی نوآورانه محصولات جدید شده است.

کیفیت متمایز، سرمایگذاری در تحقیقات و تلاش مداوم در توسعه محصولات، همگی در تبدیل شدن سانیکا به یک برند بین المللی نقش اساسی ایفا کرده اند.

ویژگی و مشخصات محصول

  • رادیاتورهای پنلی و حوله‌ای سانیکا تا فشار تست تیپ 22 دو کنوکتور13bar مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

  • رنگ‌آمیزی بر اساس استاندارد بین المللی RAL 9010

  • رنگ‌آمیزی به صورت الکترواستاتیکی با پوششی از پلی‌استر صنعتی

  • آب‌کاری و اپوکسی‌کاری محصولات جهت بالابردن مقاومت در برابر پوسیدگی

  • نوع ورق‌های به کار رفته در رادیاتورها از جنس فولاد آلیاژی با استاندارد DIN 10130  به ضخامت 1.15 میلیمتر می‌باشد.

  • تست و کنترل کیفی محصولات به صورت استاتیکی، دینامیکی، دما و فشار انجام می‌گیرد.

  • رادیاتورها مجهز به کنوکتور می‌باشد که به صورت کروگیتی شکل ساخته شده‌اند که این باعث عمل بالابردن راندمان گرمایشی رادیاتورها گردیده است.

  • از مهمترین ویژگی‌های این رادیاتورها می‌توان به سازگاری بالا با انواع پکیج‌های دیواری اشاره نمود.

  • لوازم نصب و متعلقات رایگان (پیچ، رول پلاک، درپوش هواگیری و آچار هواگیری)

  • رادیاتورهای حوله‌ای قابلیت گرم نمودن محیط و خشک نمودن حوله و انواع مصنوعات پارچه‌ای را دارند.

  • سفارش رنگ در مقیاس پروژه امکان‌پذیر است.

  • کلیه رادیاتورهای سانیکا دارای استاندارد کیفیت TSE و EN442 می‌باشند.

  • با استفاده از این رادیاتورها می‌توان در فواصل مورد نیاز و با باز نمودن قاب بغل و شبکه رویی نسبت به تمیز کردن آنها اقدام نمود.

  • دارای 12 سال گارانتی در مقابل پوسیدگی

  • دارای بسته‌بندی مناسب جهت حمل و نقل آسان

  • رادیاتور پانلی سانیکا دارای 12 سال گارانتی می باشد

  • رادیاتور پانلی سانیکا دارای سه مدل میباشد:

  • تک کنوکتور : تیپ 21

  • دوکنوکتور : تیپ 22

  • سه کنوکتور : تیپ 33

مشخصات عمومی
جنس فولاد آلیاژی
برچسب انرژی C
شرکت سازنده سانیکا
ساخت ترکیه
گارانتی دارد
مدت گارانتی 12سال
شماره استاندارد ایران EN442
مشخصات فنی
ضخامت ورق 1.5 mm
ظرفیت حرارتی- kcal 1827
ظرفیت حرارتی برای یک متر (kcal/h) 1828
فشار آزمایشگاهی (حداقل - حداکثر) 10-13
Lit - حجم آب 6.1
Lit /m - حجم آبگیری -
مشخصات فیزیکی
رنگ سفید
طول 100
mm - AXE 500
mm - پهنا (تک کنوکتور : 70) / ( دوکنوکتور : 106) / (سه کنوکتور :164)
mm - ارتفاع 550
kg - وزن 27.7 (دو کنوکتور )

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور پانلی سانیکا”