رادیاتور پانلی ایران رادیاتور

فروش رادیاتور پانلی ایران رادیاتور با قیمت عمده در اصفهـان

فروش آنلاین انواع رادیاتور پانلی (پنلی) ایران رادیاتور با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای لورچ (پربازده، آذر، افروز، رز)  بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan )،  آب بند ( ایران نوین، نوین گرما، ماگما، کارینا، وارمکس )، ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir)، SGP ( AY PAN )، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan)، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

2,300,000 تومان

60 سانتی متر
80 سانتی متر
100 سانتی متر
120 سانتی متر
140 سانتی متر
160 سانتی متر

محصولات مرتبط

توضیحات

فروش انواع رادیاتور پانلی ایران رادیاتور در اصفهـان با تخفیف ویژه

 شرکت ایران رادیاتور به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه تولید رادیاتورهای آلومنیومی و پنلی است که توانسته است با استفاده از علم و تکنولوژی روز دنیا و همچنین بهره مندی از متخصصین و کارشناسان زبده در این زمینه موفق به تولید محصولاتی بی نظیر و کم نظیر گرمایشی شده است. از افتخارات شرکت ایران رادیاتور می توان به بزرگترین مجموعه تولید کننده رادیاتور گرمایشی در خاورمیانه و یکی از سه شرکت برتر تولید کننده رادیاتور گرمایشی در سطح جهان نام برد که محصولات خود را به اکثر کشورهای هدف صادر می کند که با استقبال مصرف کننده همراه شده است و در واقع نسبت به سایر سیستم های گرمایشی رادیاتور در رده های بالای درخواست مصرف کنندگان قرار دارد. مدل های رادیاتور ایران رادیاتور شامل رادیاتور پنلی فولادی و رادیاتور آلومینیومی پره ای می باشد. علاوه بر سیستم های گرمایشی که ایران رادیاتور توانسته در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گیرد میتوان به سیستم تهویه مطبوع نیز اشاره داشت.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر لورچ ( پربازده، آذر، افروز، رز )، بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan )،  آب بند ( ایران نوین، نوین گرما، ماگما، کارینا، وارمکس )، ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir) ، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan) ، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر

مقایسه قطعات رادیاتور پانلی ایران رادیاتور

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور به تازگی معرفی شده است. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور از نظر ورق و ضخامت آن خوب و قابل قبول می باشد ، این رادیاتور پنلی دو کنوکتور می باشد که موجب می شود گرمایش بیشتر و مناسب تری را انتقال دهد.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور با قیمت رقابتی که دارد توانسته فروش خوبی را در مدت زمان کمی که از معرفی آن می گذرد بدست بیاورد. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور از سایز 60 سانت شروع می شود و 20 سانت به طول آن افزوده می شود

رادیاتور ایران رادیاتور با ویژگی های بازدهی بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی، سبکی و اشغال حداقل فضا، یکی از پرطرفدارترین محصولات در رده رادیاتور های گرمایشی میباشد. رادیاتور های پره ای ایران رادیاتور به صورت بلوکهای 5 و 7 و 10 پره عرضه میشوند. تست فشار رادیاتور های ایران رادیاتور 9 بار بوده و دارای گارانتی 10 ساله می باشد.

ویژگی ها

  • تنوع در سایز و مدل

  • اینرسی حرارتی پایین

  • مقاوم در برابر خوردگی

  • تست با فشار 9 بار

  • گارانتی 10 ساله

  • قابلیت نصب انواع شیر ترموستاتیک

مشخصات عمومی
جنس فولادی
برچسب انرژی C
شرکت سازنده ایران رادیاتور
ساخت ایران
گارانتی دارد
مدت گارانتی 10 سال
شماره استاندارد ایران -
مشخصات فنی
قابلیت نصب روی دیوار یک طرفه
ضخامت ورق 1.2 mm
ظرفیت حرارتی- kcal 1650
ظرفیت حرارتی برای یک متر (kcal/h) 1640
فشار آزمایشگاهی (حداقل - حداکثر) 9 بار
Lit - حجم آب 5.68
مشخصات فیزیکی
رنگ سفید
طول 100
mm - AXE 500
mm - پهنا 120
mm - ارتفاع 555
kg - وزن 30

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور پانلی ایران رادیاتور”