رادیاتور پانلی ایساتیس

فروش رادیاتور پانلی ایساتیس

فروش آنلاین انواع رادیاتور پانلی (پنلی) ایساتیس مدل آفتاب با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای لورچ (پربازده، آذر، افروز، رز)  بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan )، ایران رادیاتور ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir)، SGP ( AY PAN )، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan)، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

60 سانتی متر
80 سانتی متر
100 سانتی متر
120 سانتی متر
140 سانتی متر
160 سانتی متر

محصولات مرتبط

توضیحات

فروش انواع  رادیاتور پانلی ایساتیس در اصفهـان با تخفیف ویژه

گروه صنعتی ایساتیس در سال 1385 با هدف ایجاد به روزترین تکنولوژی روز ایتالیا و در راستای تعهد به پیشرفت صنعت ملی در حوزه ی محصولات حرارتی و برودتی ، تاسیس شد و حرکت به سوی تولید این محصولات را آغاز کرد. شرکت ایساتیس موفق شد در مدت کوتاهی با همت جمعی از جوانان متخصص ایرانی محصول پکیج دیواری و رادیاتور شوفاژ را با کیفیتی متفاوت، وارد بازار تاسیسات داخلی نماید و این آغاز مسیری بود که گروه صنعتی ایساتیس در آن گام نهاد و رفته رفته توانست به هدف و مقصد ارزشمند خود نزدیک شود . این گروه با پاسداشت فرهنگ و عناوین ایرانی نام ایساتیس را انتخاب کرده است که نامی تاریخی و باستانی است و به منظور نکوداشت سرزمینی است که خاستگاه تفکر و راه اندازی این گروه صنعتی بوده است.گروه صنعتی ایساتیس فروش محصولات را در صدر جدول اهدف اصلی خود قرار داده است و ارائه محصولات به بازار را امری واجب دانسته و همراهی با مشتری و مراقبت از جایگاه شرکت و کیفیت محصولات را راز ماندگاری و رضایتمندی مصرف کنندگان خود می داند. این شرکت با راه اندازی شبکه فعال و گسترده خدمات پس از فروش در تمام شهرها و شهرستان ها ، محصولات را پشتیبانی می کند. از این رو این گروه صنعتی بیش از 2500 نفر تکنسین را زیر نظر متخصصان ایرانی و ایتالیا آموزش داد.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر لورچ ( پربازده، آذر، افروز، رز )، بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan )،  آب بند ( ایران نوین، نوین گرما، ماگما، کارینا، وارمکس )، ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir) ، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan) ، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA)، فرولی (Ferroli)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر

رادیاتور پانلی ایساتیس

تولید رادیاتور پانلی ایساتیس طی یک سال پیش به صورت کامل توسط شرکت LEAS ایتالیا وارد شده. رادیاتور پنلی ایساتیس از آخرین تکنولوژی روز ایتالیا برخوردار می باشد و استفاده از فناوری پیوند دو ورق با حفظ ضخامت از برتری رادیاتور پنلی ایساتیس می باشد. رادیاتور پنلی ایساتیس با استفاده از تکنولوژی نانو سرامیک دارای کیفیت رنگ بسیار بالایی می باشد. رادیاتور پنلی ایساتیس دارای بالاترین زمان گارانتی در ایران هست که دارای 15 سال گارانتی از زمان نصب می باشد. می توان گفت کیفیت رادیاتور پنلی ایساتیس در ایران منحصر به فرد است و قابل رقابت با برندهای معتبر جهانی می باشد .

ویژگی و مشخصات محصول

  • دارای بالاترین زمان گارانتی در ایران

  • استفاده از تکنولوژی نانو سرامیک جهت بالا بردن کیفیت رنگ

  • توان تولید رادیاتور در سایزها و رنگ های مختلف

  • کیفیت تولید متناسب باآخرین تکنولوژی روز دنیا

  • قیمت مطلوب

  • ظرافت در جوش ها ،درز جوش و جوش اتصالات خروجی

  • قابلیت نصب دو طرفه

  • ظرفیت حرارتی فوق العاده 

مشخصات عمومی
جنس فولادی
برچسب انرژی B
شرکت سازنده ایساتیس
ساخت ایران
گارانتی دارد
مدت گارانتی 15 سال
شماره استاندارد ایران -
مشخصات فنی
قابلیت نصب روی دیوار دو طرفه
ضخامت ورق 1.15mm
ظرفیت حرارتی- kcal 1832
ظرفیت حرارتی برای یک متر (kcal/h) 1832
فشار آزمایشگاهی (حداقل - حداکثر) -
Lit - حجم آب -
Lit /m - حجم آبگیری -
مشخصات فیزیکی
رنگ سفید
طول 100
mm - AXE 500
mm - پهنا 100
mm - ارتفاع 550
kg - وزن 29

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور پانلی ایساتیس”