رادیاتور پانلی فرولی

فروش رادیاتور پانلی فرولــی با قیمت عمده در اصفهـان

فروش آنلاین انواع رادیاتور پانلی (پنلی) فرولی با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای لورچ (پربازده، آذر، افروز، رز)  بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan )، ایران رادیاتور ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir)، SGP ( AY PAN )، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan)، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA) ، لوکس پن (Lux Pan)، واگر و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

عدم موجودی کالا

60 سانتی متر
80 سانتی متر
100 سانتی متر
120 سانتی متر
140 سانتی متر

محصولات مرتبط

توضیحات

فروش انواع  رادیاتور پانلی فرولــی در اصفهـان با تخفیف ویژه

 رادیاتور فرولی ساخته شده با تکنولوژی روز اروپا در کارخانجات صنعتی فرولی ترکیه مطابق با استاندارد EN۴۴۲می باشد و از مزیت های این مدل رادیاتور گرمایشی می توان به ایده ال و سازگار با پکیچ های شوفاژ دیواری، مجهز به دو پنل و کنوکتور جهت افزایش تبادل حرارت رادیاتور با محیط، ساخته شده از ورق فولادی به ضخامت ½  میلیمتر، سازگار با انواع سیستم های گرمایش مرکزی و پکیچ های شوفاژ دیواری و سیستم های خورشیدی، به حداقل رساندن تلفات حرارتی و در نتیجه آن، کارایی حداکثر رادیاتور به واسطه اتصال مستقیم کنوکتورها بر روی مجرای آب رادیاتور گرمایشی ، ارتفاع ۶۰ سانتیمتر جهت بهینه سازی انتقال حرارت، سازگار با طیف وسیعی از سیستم های لوله کشی بواسطه قابلیت همخوانی با اتصالات مختلف ورودی و خروجی آب، تست شده در فشار کارکرد ۱۳ بار و توانمند در فشار کار کرد تا حداکثر ۱۰ بار، محافظت از بدنه رادیاتور فرولی در حمل انبارداری به سبب بسته بندی مقاوم آن، امکان نظافت به علت قابلیت برداشتن شبکه بالا و پوشش جانبی، قابلیت استفاده از نمای هر دو طرف رادیاتور و نصب آسان اشاره نمود. این شرکت رادیاتورهای گرمایشی را در مدل پنلی فولادی با بالاترین راندمان تولید و روانه بازار رقابت می کند.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر لورچ ( پربازده، آذر، افروز، رز )، بوتان ( گلدپن GOLD PAN ، آیو AYO، ایر تورپن IR TUR PAN، سیلور Silver، کلاس پنClass Pan ایران رادیاتور، آب بند ( ایران نوین، نوین گرما، ماگما، کارینا، وارمکس )، ایساتیس ( رادیتیس، واگر، فرارا، ایکاروس )، ازدمیر (ozdamir)، SGP، آی پن ( AY PAN )، بارلی ( (Barreli، بایکان (baykan) ، تاش (Tash)، جنرال والترو (Valrto)، سانیکا (SANICA)، لوکس پن (Lux Pan)، واگر

مقایسه قطعات رادیاتور فرولــی

مشخصات فنی رادیاتور فرولــی

رادیاتور ها یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی جهت انتقال گرمایش می باشد. یکی از پر مصرف ترین انواع سیستم های گرمایشی داخلی رادیاتور می باشد.عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های  حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می کند و حرارت  را توسط جابه جایی منتقل می کند. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می کنند. رادیاتور ها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی ، پره ای آلومینیومی  و پنلی یک تکه می باشند. رادیاتور های پره ای با توجه به مساخت فضا و نوع رادیاتور انتخابی ( طول پره و آکس آن) انتخاب می شوند. رادیاتور پانلی تشکیل شده از 2 پانل ( صفحه ) و 2 کانوکتور ( فین های متصل به صفحه ) از جنس فولاد می باشد. به علت استفاده از مس در سیستم های گرمایشی و تاثیر پذیری متقابل  بیشتر مس و آلومینیوم  نسبت به مس و فولاد ، استفاده از رادیاتورهای فولادی در جهان با رشدی روز افزون مواجه است. رادیاتور پانلی فرولی با توان حرارتی بالا ، طراحی منحصر به فرد زیبای خود و امکان همخوانی با انواع سیستم های لوله کشی  علاوه بر تامین گرمایش و به صفر رساندن تلفات حرارتی ،  آسایش و زیبایی محیط را برای شما به دنبال دارد.

ویژگی و مشخصات محصول

ساخته شده با تکنولوژی روز اروپا در کارخانجات صنعتی فرولی ترکیه مطابق با استاندارد EN442

ایده آل و سازگار با پکیج های شوفاژ دیواری

مجهز به دو پانل و کنوکتور جهت افزایش تبادل حرارت رادیاتور با محیط

ساخته شده از ورق فولادی ½ میلیمتر

سازگار با انواع سیستم های گرمایش مرکزی، پکیج های شوفاژ دیواری و سیستم های خورشیدی

به حداقل رساندن تلفات حرارتی و در نتیجه آن ، کارایی حداکثری دستگاه به واسطه اتصال مستقیم کنوکتورها بر روی مجرای آب رادیاتور

ارتفاع 60 سانتی متر جهت بهینه سازی انتقال حرارت

رنگ آمیزی سفید RAL 9016  دولایه پوشش با رنگ اپوکسی پلی استر پودری

محافظت از بدنه رادیاتور در حمل و انبارداری به سبب بسته بندی مقاوم آن

امکان نظافت به علت قابلیت برداشتن شبکه بالا و پوشش های جانبی

قابلیت استفاده از نمای هر 2 ظرف رادیاتور

سهولت در نصب با توجه یه متعلقات همراه  ( 2عدد بست آویز، درپوش هوا، هواگیر، پیچ و رولپلاک)

دارای استاندارد خدمات پس از فروش

مشخصات عمومی
جنس فولادی
برچسب انرژی B
شرکت سازنده فرولی
ساخت ایتالیا
گارانتی دارد
مدت گارانتی 12 سال
شماره استاندارد ایران EN442
مشخصات فنی
ضخامت ورق 1.2 mm
ظرفیت حرارتی- kcal 2254
فشار آزمایشگاهی (حداقل - حداکثر) 7-13
Lit - حجم آب 6.5
Lit /m - حجم آبگیری -
مشخصات فیزیکی
رنگ سفید
طول 100
mm - AXE 500
mm - پهنا 104
mm - ارتفاع 600
kg - وزن 31.1

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور پانلی فرولی”