رادیاتور برقی 5 پره تک الکتریک مدل HD945-A5FTQ

رادیاتور برقی – روغنی 5 پره تک الکتریک 

شوفاژ برقی تک الکتریک  مدل HD945-A5FTQ دستگاهی بسیار کاربردی با طراحی زیبا و بهینه است. این دستگاه تامین گرمایش فضاهای کوچک را بسیار آسان می‌کند. در فضاهای کوچکی که نیاز به گرم یا سرد کردن 24ساعته‌ی آن‌ها نیست، استفاده از این دستگاه بسیار کاربردی خواهد بود.

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

رادیاتور برقی تک الکتریک 5 پره :

رادیاتور برقی تک الکتریک 5 پره دارای توان 1800 وات میباشد .

 عملکرد گرمایشی شوفاژ برقی با دو المنت مجزا انجام می‌شود و المنت‌ها کار گرم‌کردن روغن داخل لوله‌های مخصوص را به‌عهده دارند. روغن گرم‌شده، داخل لوله‌ها به حرکت درمی‌آید و فضای اتاق را گرم می‌کند. هرکدام از المنت‌ها دارای یک دکمه‌ی فشاری چراغ‌دار است و با فشردن یکی یا هر دو، می‌توان میزان گرمایشی را که از دستگاه تولید می‌شود تعیین کرد. روغن در این دستگاه به‌عنوان سوخت کاربرد ندارد، بلکه ناقل گرماست. روغن استفاده‌شده در دستگاه دائمی است و هیچ زمان به تعویض نیاز ندارد. المنت گرم‌کننده‌ی روغن در کف دستگاه قرار دارد و با گرم‌شدن روغن، توسط سیستم کانوکشن، روغن گرم به بالا و روغن سرد به پایین دستگاه منتقل می‌شود. این چرخه به‌طور مستمر ادامه پیدا می‌کند. ظرفیت گرمایی روغن موجب جذب انرژی بیشتر در حجم کمتر (نسبت به آب) می‌شود.

بدنه‌ی این دستگاه فلزی است و ظاهر زیبایی دارد. در قسمت بالایی دستگاه درجه‌ی ترموستات قرار دارد. با کمک این درجه می‌توان دمای دلخواه را در اتاق حفظ کرد. درصورتی‌که دستگاه به هر دلیلی بیش از اندازه داغ شود به‌ صورت خودکار خاموش می‌شود. در زیر دستگاه دو پایه بسته می‌شود که هرکدام دارای دو چرخ است. به کمک این چهار چرخ می‌توان دستگاه را که نسبتا سنگین است، به هر جایی منتقل کرد. کابل برق حدود 1.5 متر است و می‌توان آن را در قسمت جلوی دستگاه، در محفظه‌ای دور از دید جمع کرد. در قسمتی دقیقا بالاتر از محل ورود هوا یک تایمر قرار دارد. این درجه از پلاستیک سفید ساخته شده است و رنگ و جنس آن با بقیه‌ی اجزای دستگاه ناهمگون است. پیش‌فرض تایمر، 24ساعته طراحی شده است. عملکرد تایمر این محصول بسیار دقیق است؛ به‌طورمثال اگر بخواهید دستگاه بین ساعت‌های 4 تا 5 بعداز‌ظهر کار نکند، دکمه‌های قرمزرنگ و کشویی روی تایمر را، در این بازه‌ی زمانی، به سمت خارج فشار دهید. همچنین در وسط دایره‌ی تنظیمات تایمر یک دکمه‌ی کشویی قرار دارد که در سه حالت تایمر همیشه خاموش، تایمر همیشه روشن یا براساس تنظیمات، می‌توان آن را قرار داد. این دکمه به شما کمک می‌کند که تنطیمات تایمر را برای حالت‌های خاص تغییر ندهید.

ویژگی های رادیاتور برقی تک الکتریک :

  • مجهز به ترموستات قابل تنظیم
  • دارای فن 
  • حفاظت از گرم شدن بیش از حد
  • دارای چراغ نشانگر قدرت
  • دارای چراغ تعبیه شده در زیر دستگاه
  • دارای روغن محافظ محیط زیست
  • دارای کلید ایمنی
  • دارای تایمر 24 ساعته
  • دارای 2 سال گارانتی شرکت بدرسان الکتریک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور برقی 5 پره تک الکتریک مدل HD945-A5FTQ”