داکت اسپلیت اینورتر وستن ایر 24000 مدل MWSD-24/H3A

داکت اسپلیت اینورتر تکفاز سرمایش و گرمایش 24000 وستن ایر مدل MWSD-24/H3A 

 داکت اسپلیت وستن ایر در دو نوع اسپلیت کانالی اینورتر دار سرد و گرم و داکت اسپلیت بدون اینورتر سرد و گرم تولید شده است که هر دو مدل دارای گاز r410 میباشند . 

 

اینورتر

اینورتر دار

نوع اسپلیت

سرمایش و گرمایش

نوع برق مصرفی

تک فاز

ظرفیت سرمایش (BTU/h)

24000

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولر گازی کانالی اینورتر سرمایش و گرمایش 24000 وستن ایر مدل MWSD-24/H3A

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی نوعی از کولرهای گازی است که هوای مطبوع را توسط کانال به نقاط مختلف ساختمان ارسال می کند. داکت اسپلیت در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان ها به شمار می رود که در واحد های مسکونی،تجاری و اداری کاربرد گسترده ای پیدا کرده است.

داکت اسپلیت یک سیستم سرمایشی یکپارچه محسوب می شود که با چندین دریچه هوای متصل به کانال اصلی که با هواساز (یونیت داخلی) مرتبط است هوای داخل فضای مورد نظر را تهویه و خنک می کند. تفاوت اصلی داکت اسپلیت با سایر انواع اسپلیت در این است که یونیت

داخلی به جای نصب روی دیوار یا به صورت سقفی کاستی، زیر سقف کاذب و به صورت توکار نصب می شود و به وسیله کانال به اتاق ها و فضاهای هر واحد از ساختمان هوارسانی می کند. قابلیت دیگر داکت اسپلیت امکان استفاده از هوای تازه در تهویه مطبوع می باشد. هوای تازه پس از فیلتر شدن و زدودن گرد و غبار توسط فیلترهای قابل شستشوی هواساز (یونیت داخلی) و رسیدن به دمای مطلوب در یونیت داخلی در فضا توزیع می شود.

طرز کار داکت اسپلیت:

داکت اسپلیت برای تولید سرمایش از سیکل تبرید تراکمی بهره می برد. به این صورت که مایع مبرد پرفشار از طریق لوله مسی و بعد از بازگشت از شیر انبساط یا فشار شکن وارد اواپراتور هواساز شده و در معرض گرمای هوای داخل ساختمان یا هوای تازه که توسط فن از روی کویل عبور داده می شود قرار می گیرد و ضمن خنک کردن هوا تبخیر می شود و به صورت گاز به سمت کمپرسور مکش می شود و بعد از تراکم و افزایش فشار و دما به کندانسور ارسال می شود. گاز مبرد داغ و پرفشار در کندانسور گرمای خود را از دست داده و به مایع پر فشار تبدیل می شود و به سیکل تبرید باز می گردد. داکت اسپلیت برای تولید گرمایش می تواند از سیکل تراکمی استفاده کند و با جا به جایی عملکرد کندانسینگ یونیت و اواپراتور ،گرمای مورد نیاز برای گرمایش هر واحد از ساختمان را تامین کند. ولیکن با توجه به اینکه هیت پمپ و سیکل تراکمی برای تولید گرمایش علاوه بر تحمیل هزینه انرژی الکتریکی بالا و محدودیت عملیاتی در دمای محیط بسیار پایین،استهلاک دستگاه را افزایش داده و عمر آن را می کاهد؛ لذا برای گرمایش معمولا از یک کویل آب گرم که در جلو یا عقب هواساز نصب می شود، استفاده می شود. آب گرم از بویلر یا پکیج توسط لوله به کویل آب گرم می رسد و فن هواساز هوا را از روی پره های کویل عبور می دهد و هوای گرم مطبوع را از طریق کانال به قسمت های مختلف می رسد. بنابراین در صورت استفاده از کویل آب گرم، یونیت خارجی یا کندانسور در طول فصل سرما و بهره برداری از گرمایش خاموش خواهد بودو علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه انرژی الکتریکی عمر دستگاه نیز افزایش می یابد.

امکانات داکت اسپلیت وستن ایر :

داکت اسلیت وستن ایر در هر دو نوع دور ثابت معمولی و دور متغیر اینورتر دار دارای فشار استاتیکی بالا معادل ۵۰ تا۸۰ پاسکال است که محدودیت های کانال کشی در پروژه های مختلف را از بین می برد.

الکتروفن بکار رفته در داکت اسپلیت وستن ایر از نوع سه دور است که علاوه برحجم هوادهی بالا سطح صدای بسیار کمی دارد.

داکت اسپلیت وستن ایر درتمامی ظرفیت ها و مدل ها قابلیت اتصال به کانال کشی هوای تازه را دارا می باشد که این انشعاب را میتوان از زیر یا پشت دستگاه گرفت .

تمامی مدل های داکت اسپلیت وستن ایر دارای قابلیت نصب کویل آبگرم جهت تامین گرمایش توسط آب موتورخانه یا پکیج هستند که بوسیله ترموستات کنترل می شود.

حداکثر طول لوله کشی داکت اسپلیت وستن ایر :

حداکثر طول لوله کشی در داکت اسپلیت وستن ایردر مدل اینورتر دارتا ظرفیت ۰۰۰,۳۶ معادل ۳۰ متر و در ظرفیت های بالا تر معادل ۵۰ متر است. همچنین ارتفاع مجاز لوله کشی معادل ۲۰ و ۳۰ متراست .

حداکثر طول لوله کشی در مدل بدون اینورتر داکت اسپلیت وستن ایر در ظرفیت ۲ تن یا ۰۰۰,۲۴ معادل ۴۰ متر و در ظرفیت های بالاتر معادل ۵۰ متر است. ارتفاع مجاز لوله کشی در این مدل معادل ۱۵ تا ۳۰ متر در مدل های مختلف است .

مشخصات عمومی
مدل MWSD-24/H3A
مدل پنل داخلی MWSD-24/H3A
مدل پنل خارجی MWSD-24/H3A
برچسب انرژی A
ساخت چین
گارانتی شرکت اورینت تهویه
مدت گارانتی 62 ماه گارانتی کمپرسور / 24 ماه سایر قطعات
مشخصات فنی
موقعیت نصب سقفی توکار
عملکرد سرمایش و گرمایش
نوع برق مصرفی تک فاز
اینورتر اینورتر دار
نوع کمپرسور روتاری
مبرد R410
منطقه جغرافیایی معتدل
جریان برق مصرفی - Amp 10.6 - 10.36
ظرفیت سرمایش ( BTU/h ) 24000
ظرفیت گرمایش ( BTU/h ) 27000
ظرفیت سرمایشی Kw -
ظرفیت گرمایشی Kw -
صدا پنل داخلی در حالت سرمایش (( H/M/L/Q )) ( dB(A) ) 47/44/38
صدا پنل خارجی در حالت سرمایش ( dB(A) ) -
ظرفیت سرمایشی - Ton 2
میزان گردش هوا (زیاد) ( M۳/h ) 1200/960/840
اتصالات لوله ((کوچک/ بزرگ)) ( mm ) 1/4 - 1/2
حداکثر طول لوله کشی - m 30
حداکثر ارتفاع لوله کشی - m 15
بازدهی دستگاه در حالت سرمایش - EER 3.25
بازدهی دستگاه در حالت گرمایش - COP 3.65
فشار استاتیک خارجی- pa 50/80
دامنه کارکرد -15 ° / 47
ریموت کنترل دارد
مشخصات فیزیکی
وزن پنل داخلی ( kg ) 36
وزن پنل خارجی ( kg ) 56
ابعاد خالص H*W*D پنل داخلی ( mm ) 290*890*785
ابعاد خالص H*W*D پنل خارجی ( mm ) 690*800*300

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت اسپلیت اینورتر وستن ایر 24000 مدل MWSD-24/H3A”