جت هیتر گازی 150000 دودکشدار آرماندیس مدل ARO100M

فروش جت هیتر آرماندیس با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع جت هیتر گروه صنعتی آرماندیس 150000 گازی دوموتوره دودکش دار مدل ARO100M با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گــروه صنعتی نیرو تهویه البرز، گروه صنعتی الوند، گــروه صنعتی کولاک گستر یزد، به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع جت هیتر آرماندیس با تخفیف ویژه

شرکت گروه صنعتی آرماندیس در سال ۱۳۸۵ با نام شرکت بهین شعله ساز سپاهان تاسیس شد . در ابتدا با طراحی و تولید بردهای کنترل شعله پکیج شوفاژ ، یونیت هیتر و جت هیتر شروع به فعالیت نمود و در سال ۱۳۸۸ موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع در زمینه برد کنترل انواع شعله از سازمان ثبت اختراع و مالکیتهای صنعتی و همچنین تاییدیه دانشگاه صنعتی اصفهان گردید و در سال ۱۳۹۰ فعالیت عمده خود را با هدف طراحی و تولید تجهیزات گرمایشی ، هیتر مرغداری و گلخانه شامل مرغداری فعالیت خود را درشهر اصفهان گسترش داد. استفاده از جت هیتر برای تامین گرمایش بسیار متداول میباشد. مخصوصا نوع بدون دودکش جت هیتر که دارای راندمان حراراتی بسیار بالای است جهت استفاده در سالن های مرغداری و پرورش بلدرچین ، کبک و بوقلمون مورد استفاده فراوان دارد. استفاده از جت هیتر یا همان بخاری موشکی باعث کاهش هزینه تامین و نگه داری سیستم گرمایشی شده و تاثیر مستقیم در کاهش مصرف سوخت و برق دارد. جت هیترآرماندیس یا همان هیترجت در سایز 100.000 کیلوکالری در ساعت طراحی و تولید میگردد و دارای ۵ سال گارانتی کوره و برد و یک سال گارانتی شامل تمام قطعات میباشد. کل بدنه داخلی و بدنه خارجی و اجزای جت هیتر از استیل استنلس خالص و نسوز هستند که نه بر اثر رطوبت امکان زنگ زدن دارد و نه بر اثر حرارات امکان پوسیده و اکسید میشود. با توجه به تهویه مداوم و مکرر سالن های مرغداری با استفاده از فن های بزرگ و استفاده از جت هیتر بدودن دودکش دارای توجیح اقتصادی بسیار بالا بوده و میزان مصرف سوخت را کاهش میدهد. جت هیتر ها دارای یک فن میباشند که با استفاده از یک موتور بسیار قدرت مند موتوژن هوای داغ را تا عمق مرغداری پرتاب می نمایند و باعث گرم شدن محیط میگردد. جت هیتر به صورت اتوماتیک کار میکنند و فقط کافیست شما وارد دستگاه نمایید که چه دمایی مورد در سالن مورد نیاز است بقیه کارها بصورت خودکار انجام خواهد شد و دمای سالن روی درجه حرارت مورد نظر تنظیم خواهد شد. در زیر می توانید تمام جت هیترهای دو موتوره و دودکش دار با سوخت گاز، گازوئیل و دوگانه گاز و گازوئیل تولید شده توسط شرکت صنعتی نیرو تهویه البرز را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از جت هیترها اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید.جت هیتر گروه صنعتی آرماندیس 100000 گازی دوموتوره دودکش دار مدل ARG100M، جت هیتر گروه صنعتی آرماندیس 100000 گازی تک موتوره بدون دودکش مدل ARG100، جت هیتر گروه صنعتی آرماندیس 100000 دوگانه سوز دوموتوره دودکش دار مدل ARGO100M،جت هیتر گروه صنعتی آرماندیس 100000 دوگانه سوز تک موتوره بدون دودکش مدل ARGO100،جت هیتر گروه صنعتی آرماندیس 100000 گازوئیلی دوموتوره دودکش دار مدل ARO100M، جت هیتر گروه صنعتی آرماندیس 100000 گازوئیلی تک موتوره بدون دودکش مدل ARO100، جت هیتر ها دارای ۱ سال گارانتی کامل شامل تمام قطعات بوده و بعد از اتمام گارانتی نیز دارای ده سال خدمات پس از فروش است.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر هواکــش های گروه صنعتی نیرو تهویه البرز، گــروه صنعتی الـــوند، گــروه صنعتی کولاک گستر یزد

مقایسه قطعات جت هیتر آرماندیس

شرکت گروه صنعتی آرماندیس در سال ۱۳۸۵ با نام شرکت بهین شعله ساز سپاهان تاسیس شد . در ابتدا با طراحی و تولید بردهای کنترل شعله پکیج شوفاژ ، یونیت هیتر و جت هیتر شروع به فعالیت نمود و در سال ۱۳۸۸ موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع در زمینه برد کنترل انواع شعله از سازمان ثبت اختراع و مالکیتهای صنعتی و همچنین تاییدیه دانشگاه صنعتی اصفهان گردید .
جت هیتر مرغداری یکی از بهترین وسایل گرمایشی در سالن های مرغداری می باشد که با توجه به نوع ساخت این نوع هیتر ها در دو مدل دودکش دار و بدون دودکش ساخته می شود. با توجه به تهویه مداوم سالن های مرغداری و نیز بالا بودن راندمان جت هیتر بدون دودکش نسبت به مدل هیتر جت مرغداری دودکش دار این محصول می توان در این سالن ها از جت هیتر های مرغداری بدون دودکش استفاده نمود. هیتر جت دو فن بدون دودکش در سه مدل گازی ، گازوئیلی ، دوگانه تولید شده است .

ویژگی های جت هیتر گازی

۱- راندمان حرارتی ۹۹ % .
۲- قابلیت نصب ترموستات محیطی برای کاهش مصرف انرژی .
۳- تعمیر و نگهداری آسان و دسترسی راحت به مجموعه سوخت .
۴- دارای نمایشگر دیجیتال جهت نمایش عملکرد سیستم و نمایش عیوب احتمالی .
۵- خاموش شدن اتوماتیک شعله در صورت بروز مشکل .
۶- دارای آلارم هشدار دهنده صوتی و نمایشگر .
۷- استفاده از مرغوبترین قطعات مصرفی ساخت اروپا .
۸- بدنه ، کوره و . . . از جنس استنلس استیل .
۹- قابلیت کار با گازوئیل.
۱۰- موتور الکتروژن سه فاز یا تک فاز (کارایی بالا و مصرف انرژی پایین ) .
۱۱- دارای دو فیلتر گازوئیل ، فیلتر پمپ گازوئیل و فیلتر مکش .
۱۲- دارای موتور دوم برای تامین اکسیژن مجموعه سوخت در داخل سالن هایی با آلودگی و گرد و غبار زیاد.
۱۳- شعله پخش کن دو مرحله ای با طراحی ویژه جهت اختلاط سوخت و هوا و فرم دهی به شعله .
۱۴- دارای تابلو تمام الکترونیک ضد آب.
۱۵- امکان نصب در داخل سالن و کارکرد در آلوده ترین شرایط .

مشخصات عمومی
مدل ARO100M
برچسب انرژی -
ساخت ایران
گارانتی شرکت آرماندیس
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
نوع هیتر گاز سوز
نوع برق مصرفی تکفاز
جریان برق مصرفی - Amp -
توان خروجی - KW -
ظرفیت حرارتی- kcal 150000
دودکش دارد
تعداد موتور دو موتور
توان موتور- Kw -
میزان مصرف گاز طبیعی - m3/h -
حجم هوادهی - m3/h 8000
میزان پوشش- m2 2000-6000
کلاس عایق -
مشخصات فیزیکی
kg - وزن -
ابعاد - cm -

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جت هیتر گازی 150000 دودکشدار آرماندیس مدل ARO100M”