جت هیتر گازمایع 50000 الوند

فروش جت هیتر الــــــوند با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع جت هیتر گروه صنعتی الــوند 50000 گاز مایع تک موتوره با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گــروه صنعتی نیرو تهویه البرز، گروه صنعتی آرماندیس، گــروه صنعتی کولاک گستر یزد، به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

عدم موجودی کالا

توضیحات

فروش انواع جت هیتر الــــــوند با تخفیف ویژه

مشخصات فنی و تصاویر و قیمت انواع مدل های جت هیتر گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز الوند را مشاهده و مقایسه و خرید نمایید. جت هیتر های الوند در مدلهای تک موتوره، دو موتوره و دودکش دار با سوخت گاز، گازوئیل و دوگانه گاز و گازوئیل تولید می شوند. جت هیترهای تک موتوره الوند مناسب برای استفاده در مرغداری ها و گلخانه ها بوده و تا 90 درصد راندمان همراه با 50 درصد کاهش مصرف سوخت را به همراه دارند. دستگاه های دو موتوره مناسب برای مکانهای دارای آلودگی هوا و شرایط نامناسب محیطی بوده و قابلیت اصلی این دستگاه تامین هوای مورد نیاز جهت احتراق خارج ار محیط آلوده می باشد. جت هیترهای دو موتوره دودکشدار الوند مناسب جهت فضاهایی که اکسیژن کافی نداشته و یا آلوده هستند، می باشد و بیشتر جهت گلخانه ها و مرغداری های مادر و اجداد مورد استفاده قرار می گیرد. هیترهای موشکی دودکش دار دارای راندمان پایین تری نسبت به نمونه های بدون دودکش هستند. روکش بدنه استنلس استیل ، احتراق پاک و تولید Co2 به میزان کم همراه با پرتاب باد تا 20 متر از دیگر ویژگی های جت هیتر های الوند می باشند. در زیر می توانید تمام جت هیترهای دو موتوره و دودکش دار با سوخت گاز، گازوئیل و دوگانه گاز و گازوئیل تولید شده توسط شرکت صنعتی الوند را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از هواکش ها اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید. جت هیتر گروه صنعتی الوند 100000 گازوئیلی تک موتوره مدل H1D100، جت هیتر گروه صنعتی الوند 100000 گازوئیلی دو موتوره مدل H2D100، جت هیتر گروه صنعتی الوند 100000 گاز مایع تک موتوره، جت هیتر گروه صنعتی الوند 100000 گازی دو موتوره مدل H2G100، جت هیتر گروه صنعتی الوند 100000 گازی تک موتوره مدل H1G100،جت هیتر گروه صنعتی الوند 100000 گازی شهری و گازوئیل تک موتوره،جت هیتر گروه صنعتی الوند 100000 گازمایع و گازوئیل تک موتوره، جت هیتر گروه صنعتی الوند 100000 دو موتوره، جت هیتر گروه صنعتی الوند 50000 گازوئیلی تک موتوره باکدار مدل H1D50،جت هیتر گروه صنعتی الوند 50000 گازی تک موتوره مدل H1G50، هیتر موشکی یا جت هیتر ها یکی از شیوه های نوین گرمایش جهت سالن های صنعتی، مرغداری ها، گلخانه ها و کارگاه های ساختمانی در جهان می باشند.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر هواکــش های گــروه صنعتی نیرو تهویه البــرز، گروه صنعتی آرماندیس، گــروه صنعتی کولاک گستر یزد

مقایسه قطعات جت هیتر الــــــوند

جت هیتر های 50.000 کیلوکالری در ساعت الوند از نظر نوع سوخت به 3 مدل گازی – گازوئیلی – گاز مایع تقسیم میشوند .جت هیتر های تک موتوره الوند مناسب جهت مرغداری ها ، گلخانه ها ، دامداری ها و سالنهای صنعتی میباشد که و با داشتن توانایی پرتاب باد تا 12 متر و با ایجاد گردش مناسبی از هوا ، دمای یکنواختی را در محیط ایجاد مینماید. این مدل دارای رگلاتور و برد ضد آب میباشد . گروه صنعتی الوند به پشتوانه قریب به ۳۰ سال تجربه در تولید هیتر ، در سال ۱۳۹۰ اقدام به ساخت هیترجت در ظرفیت های مختلف نموده و دو اصل بهبود مستمر و استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت را سرلوحهی کار خود قرار داده است تا بتواند محصولی قابل رقابت با بازار جهانی و شایسته ی مصرف کنندگان ایرانی ارائه دهد. اخذ نشان استاندارد ملی ایران گواه دیگری بر کیفیت محصول و رضایت مندی مشتریان می باشد

ویژگی های کلی جت هیترهای الوند

1. گردش مناسب هوا و ایجاد دمای یکنواخت

2. انتشار کم ترین مقدار مجاز آلاینده ها در محیط به واسطه طراحی کار آمد مجموعه سوخت

3. بر روی هیترهای با سوخت گازوئیل، شیربرقی خاصی تعبیه شده است که در صورت خاموش شدن شعله ورود گازوئیل به پمپ و کوره را به صورت اتوماتیک قطع می نماید.

4. بر روی هیترجت های با سوخت گاز، وجود سنسور و میکرو سوئیچ باعث می شود که چنانچه به هر علتی شعله خاموش شود، مسیر عبور گاز بسته شده و از بروز آتش سوزی و انفجار جلوگیری گردد.

5. تابلو برق کاملاً الکترونیکی بوده و برد هیتر جت الوند با حساسیت بالا طراحی و ساخته شده است . همچنین پیش بینی های لازم از جمله خاموش و روشن شدن اتوماتیک، نوسانات برق و تغییرات فشار سوخت ، در آن صورت گرفته است.

6. کنترل دمای محیط توسط ترموستات محیطی قابل نصب روی محصول

7. امکان اتصال به سیستم های اتوماسیون

8. گارانتی طلایی یک ساله

9. تأمین قطعات و خدمات پس از فروش 10 ساله

10. دارای نصب رایگان

مشخصات فنی

کوره: ورق نسوز 310S با ضخامت یک میلی متر و مقاوم در برابر حرارت مستقیم با درجه حرارت 1150 درجه سانتی گراد
بدنه: استیل ضد زنگ ، مقاوم در برابر رطوبت
پروانه: استیل مقاوم در برابر دمای بالا
پمپ گازوئیل: از برند دانفوس دانمارک و شیر برقی سرخود
شیربرقی: ماداس یا برهما ایتالیا
موتور: موتوژن تک فاز (55/. کیلووات)
کلاهک: کلاهک تعدیل با قطر و زوایای دقیق مهندسی جهت هدایت و پرتاب هوای گرم تا فاصله ی 12 متری از دهانه هیتر جت
مجموعه سوخت: طراحی منحصر به فرد که سوخت و هوا را کاملاً با یکدیگر ترکیب کرده و گرد و خاک بسیار کمی به خود می گیرد.

موارد استفاده

  • مرغداری ها

  • دامداری ها

  • گلخانه ها

  • کارخانجات صنعتی

مشخصات عمومی
مدل -
برچسب انرژی -
ساخت ایران
گارانتی گروه صنعتی الوند
مدت گارانتی 12 ماه
مشخصات فنی
نوع هیتر گاز مایع
نوع برق مصرفی تکفاز 220
جریان برق مصرفی - Amp -
توان خروجی - KW -
ظرفیت حرارتی- kcal 50
مدل دودکش ندارد
تعداد موتور تک موتور
توان موتور- Kw 0.24
حجم هوادهی - m3/h 3500
میزان پوشش- m2 -
کلاس عایق -
مصرف گاز مایع - kg/h 4.4
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 28
ابعاد - cm -

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جت هیتر گازمایع 50000 الوند”