جت هیتر گازوئیلی 60000 دودکش دار باک دار مدل QELB110

فروش آنلاین انواع جت هیتر گروه صنعتی نیرو تهویه البرز 60000 گازاوئیلی باکدار مدل QELB110 با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گــروه صنعتی الوند، گروه صنعتی آرماندیس، گــروه صنعتی کولاک گستر یزد، به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

جهت اطلاع از تخفیف کالا تماس بگیرید

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

جت هیتر نیرو تهویه البرز مدل QELB – 110 با توان حرارتی 60000 کیلو کالری در ساعت قابلیت گرمایش فضای 500 الی 1500 متر مکعب را دارا می باشد. جت هیتر دو موتوره دودکش دار گازی و گازوئیلی و دوگانه سوز نیرو تهویه البرز مخصوص سالن های صنعتی، گلخانه ها و مرغداری ها است و یکی از پرکاربردترین هیترهای گرمایشی محسوب می شود که با استفاده از حرارت المنت یا کوره، هوای سرد وارد شده را توسط فن گرم و به محیط اطراف انتشار می دهد.انواع جت هیتر شامل جت هیتر برقی، جت هیتر گازی، جت گازوئیلی و جت هیتر دوگانه سوز است. جت هیتر نیرو تهویه البرز یک مدل جت هیتر گاز سوز است که میزان مصرف سوخت در هر ساعت می باشد. جت هیتر گازی نیرو تهویه البرز مجهز به ترموستات محیطی می باشد به طوری که امکان تنظیم گرمای محیط را براساس نیاز مشتری فراهم می نماید. همچنین الکتروفن دستگاه هدایت هوای گرم را تا فاصله 10 متری میسر می‌سازد که با این وجود گرما در محیط به صورت یکنواخت توزیع می گردد. راندمان حرارتی دستگاه بسیار بالا بوده و مصرف سوخت آن با تنظیم شیر برقی قابل تنظیم است. این دستگاه دارای فن آکسیال کم صدا بوده و نسبت به تغییرات فشار گاز دارای سیستم خود تنظیم است که مانع از سوخت ناقص می‌شود. لازم به ذکر است در صورت عدم نیاز به گرمایش، امکان استفاده از فن جت هیتر به تنهایی وجود دارد که می تواند هوای محیط را تهویه نماید.

رقبـای برند نیرو تهویه البرز برندهایی نظیر هواکــش های گــروه صنعتی الـــوند، گروه صنعتی آرماندیس، گــروه صنعتی کولاک گستر یزد

جت هیتر گازوئیلی دودکش دار باکدار البرز مدل QELB-110، با توان حرارتی 60 هزار کیلو کالری در ساعت برای گرم کردن فضاهایی چون گلخانه‌ها، سوله‌ها و سالن‌های صنعتی مناسب است. میزان هوادهی هیتر 5000 متر مکعب بر ساعت می باشد که قابلیت گرمایش فضایی به مساحت 1500-500 متر مکعب را داراست. سوخت مصرفی دستگاه گازوئیل می باشد که هیتر مجهز به سیستم ایمنی فلوسوئیچ و شیر کنترل گازی می‌باشد.

این دستگاه به لحاظ وجود دودکش امکان خروج گازهای آلاینده از محیط را فراهم کرده است، بطوری که گرمای مطبوع و سالم را ارائه می‌دهد. علاوه بر موارد ذکر شده وجود مخزن 100 لیتری گازوئیل امکان پرتابل بودن آن را فراهم کرده است. نشانگر سطح سوخت روی باک، میزان سوخت داخل مخزن را نشان می دهد که در صورت وجود کاهش می توان مجددا آنرا پر نمود.

مشخصات فنی جت هیتر دوگانه سوز دوموتوره 2D100

  • دارای چرخ دستی
  • راندمان حرارتی بالا
  • مجهز به فیلتر گازوئیل
  • دارای تابلو برق

موارد استفاده جت هیتر گازوئیلی

  • سالن های مرغداری
  • گلخانه ها
  • سالن های صنعتی
  • پروژه های ساختمانی
  • دامداری ها
مشخصات عمومی
مدل QELB110
برچسب انرژی B
ساخت ایران
گارانتی نیرو تهویه البرز
مدت گارانتی 12 ماه
مشخصات فنی
نوع هیتر گازوئیل سوز
نوع برق مصرفی تکفاز 220
جریان برق مصرفی - Amp 2.8
توان خروجی - KW 67
ظرفیت حرارتی- kcal 50.000 - 60.000
مدل دودکش دارد
تعداد موتور تک موتور
توان موتور- Kw 0.37
حجم هوادهی - m3/h 5000
میزان پوشش- m2 500 - 1500
کلاس عایق F
مصرف سوخت -Lit/h 8
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 63
ابعاد - cm 52*95*147

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جت هیتر گازوئیلی 60000 دودکش دار باک دار مدل QELB110”