جت هیتر گازی 100000 تک موتوره مدل GE100

فروش آنلاین انواع جت هیتر گروه صنعتی نیرو تهویه البرز گازی 100000 کیلوکالری تک موتوره مدل GE100 با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گــروه صنعتی الوند، گروه صنعتی آرماندیس، گــروه صنعتی کولاک گستر یزد، به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

جهت اطلاع از تخفیف کالا تماس بگیرید

34,500,000 تومان

توضیحات

جت هیتر گازی البرز مدل GE-100 با توان حرارتی 100 هزار کیلوکالری بر ساعت و سوخت مصرفی گاز برای گرمایش فضاهایی بزرگ مانند سالن‌های مرغداری، گلخانه‌ها، سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزان هوادهی دستگاه، 7000 مترمکعب در ساعت است و قابلیت هدایت هوای گرم را تا فاصله 20 متری دارد و می‌تواند دمای محیط را به 50-40 درجه سانتی گراد برساند. این مدل از هیترهای گرمایشی به شکل ثابت بر روی چهارپایه و به صورت آویز با زنجیر قابل نصب می باشد که با نصب ترموستات محیطی روی آن می توان از گرمای یکنواخت محیط اطمینان حاصل کرد. جت هیترهای تک موتوره نیرو تهویه البرز دارای راندمان حرارتی 99 درصد بوده و از شعله پخش کن دو مرحله ای با طراحی ویژه جهت اختلاط سوخت و هوا و فرم دهی به شعله استفاده می کند. از دیگر ویژگی های جت هیتر گازی 100000 تک موتوره مدل GE100 می توان به شیر برقی گاز اروپایی، بدنه استنلس استیل و توری محافظ موتور، تابلو برق الکترونیکی تمام اتوماتیک و ضد آب اشاره نمود.

جت هیتر های تک موتوره نیرو تهویه البرز، قابلیت نصب بصورت آویز و پرتابل را داشته و امکان استفاده با ترموستات محیطی را دارد. جت هیتر نوعی از بخاری های صنعتی است که عمدتا برای مصارفی همچون گرم کردن سالن های صنعتی، سالن های ورزشی بزرگ، مرغداری ها، گلخانه ها، سوله ها، کارگاه های صنعتی و کارگاه های ساختمانی کاربرد دارد. جت هیتر ها با انواع سوخت های مختلف از جمله گاز طبیعی، گاز مایع و گازوئیل و بوسیله فن دمنده، با پرتاب گرما باعٍث گرم شدن محیط می شوند. از آپشن های انتخابی برای جت هیترها می توان به پایه چرخ دار، باک برای مدلهای گازوئیلی و اگزوز خروجی (دودکش) برای استفاده در مکان هایی همچون گلخانه ها و مرغداری ها اشاره نمود. گرما در جت هیتر ها از شعله مستقیم دریافت می شود و قابلیت گرمایش محیط تا 40 الی 50 درجه سانتی گراد (حداکثر) را دارند. انتخاب جت هیترها بر اساس توان دستگاه به کیلو کالری و یا حجم محیط قابل استفاده به متر مکعب می باشد.

مشخصات جت هیتر گازی 100000 تک موتوره مدل GE100

  • راندمان حرارتی بسیار بالا
  • وجود فلوسوئیچ جهت بالا بردن ایمنی دستگاه
  • پانچکاری شده توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک
  • قابلیت نصب ترموستات محیطی جهت کاهش مصرف انرژی
  • تعمیر و نگهداری آسان و دسترسی راحت به مجموعه سوخت
  • بدنه از جنس استنلس استیل و کوره از جنس استنلس استیل نسوز
  • الکتروموتور الکتروژن یا البرز تک فاز (کلاس F با کارایی بالا و مصرف انرژی پایین)
  • دارای برد الکترونیک تمام اتوماتیک و تابلو برق ضد آب (قابلیت کار با سوخت گاز)
  • راندمان حرارتی 99%
  • قابلیت نصب ترموستات محیطی برای کاهش مصرف انرژی
مشخصات عمومی
مدل GE100
برچسب انرژی B
ساخت ایران
گارانتی نیرو تهویه البرز
مدت گارانتی 12 ماه
مشخصات فنی
نوع هیتر گاز سوز
نوع برق مصرفی تکفاز 220
جریان برق مصرفی - Amp 3.5
توان خروجی - KW 116
ظرفیت حرارتی- kcal 90.000 - 100.000
مدل دودکش ندارد
تعداد موتور تک موتور
توان موتور- Kw 0.55
میزان مصرف گاز طبیعی - m3/h 12
حجم هوادهی - m3/h 7000
میزان پوشش- m2 1000 - 4000
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 70
ابعاد - cm 60*55*154

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جت هیتر گازی 100000 تک موتوره مدل GE100”