هواکش 140 نیروتهویه البرز شش پره مدل NTA6140

فروش هواکش الــــــوند با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع هواکش های گروه صنعتی نیروتهویه البرز مدل 6 پره NTA6140 با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گــروه صنعتی الوند، گــروه صنعتی فن ایران، گروه صنعتی سرکــان تهویــه، گــروه صنعتی الکتروپــارس، گــروه صنعتی خزر رفن، گــروه صنعتی آسیـــا به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

17,000,000 تومان

توضیحات

هواکش 140 نیروتهویه البرز شش پره مدل NTA6140

گروه صنعتی نیرو تهویه البرز یکی از تولید کنندگان تجهیزات گرمایشی ، سرمایشی و تهویه در ایران می باشد. این گروه با بیش از 23 فعالیت در این عرصه توانسته است هواکش های بسیار باکیفیتی به بازار ارائه بدهد. پروانه این هواکش ها از جنس استیل، مقاوم به خوردگی ساخته شده و جهت جلوگیری از لرزش و ارتعاشات ناخواسته با دستگاه های تمام اتوماتیک بالانس می گردد.محل قرارگیری سطح تماس دمپرها بر روی پایه دمپرها به گونه ای است که مانع از نفوذ جریانات هوا ، گرد و خاک و نور در زمان بسته بودن دمپرها به فضای داخل می گردد.در زمان روشن شدن با استفاده از تکنولوژی گریز از مرکز، دمپرها باز شده و در زمان خاموش بودن دمپرها به آرامی بسته شده و در جای خود قرار می گیرد.در زیر می توانید تمام هواکش های تولید شده توسط شرکت صنعتی نیرو تهویه البرز را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از هواکش ها اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید. هواکـش 140 گـروه صنعتی نیرو تهویه البرز 3 پره مدل NTA3140،هواکـش 100 گـروه صنعتی نیرو تهویه البرز 6 پره مدلNTA6100، از دیگر موارد استفاده جهت تهویه و جریان مناسب هوا ، در سالن های مرغداری ، گلخانه ها و سالن های صنعتی می توان از هواکش های صنعتی استفاده نمود.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر هواکــش های گــروه صنعتی الـــوند، گــروه صنعتی خـزرفـن، گروه صنعتی سرکــان تهویــه، گــروه صنعتی الکتروپــارس، گــروه صنعتی فن ایــران، گــروه صنعتی آسیـــا

هواکش های نیرو تهویه البرز در دو مدل 100 و 140 به صورت 3 و 6 پره تولید میشوند . جنس بدنه ی این هواکش از استلنس استیل بوده و پروانه از جنس پروپیلین سبک و مقاوم در برابر رطوبت و یا آمونیاک موجود در سالن است  .هواکش 3 پره مدل NTA3140 دارای توان 1.1 کیلووات و ظرفیت هوادهی 44100 متر مکعب در ساعت میباشد . هواکش های صنعتی با دمپر اتوماتیک کلاچ دارو پروانه استیل مخصوص مرغداری ها ، گلخانه ها و سالن های صنعتی است .لازم به توضیح است که کلیه هواکش های نیرو تهویه البرز در صورت نصب توسط سرویس کار مجاز شرکت دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد .در صورت درخواست هواکش تمام استیل با واحد فروش تاسیسات سپهر انرژی تماس حاصل فرمایید .

مزایا و قابلیت های هواکش 140 نیروتهویه البرز

  • پاور الکتروژن یا البرز (کلاس F با کارایی بالا و مصرف انرژی پایین)
  • بدنه مستحکم از جنس گالوانیزه، پانچکاری شده توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک
  • پروانه از جنس استنلس استیل که در دو حالت ایستا و دوران بالانس شده اند
  • هوزینگ پروانه از جنس پروپیلین سبک و مقاوم در برابر رطوبت و آمونیاک در سالن
  • توپی وسط و فولی V شکل جهت افزایش طول عمر از جنس آلمینیوم به روش die-cast و تک تسمه نوع A
  • حذف یاتاقان و عدم نیاز بلبرینگ به نگهداری و گریس کاری
  • پاور الکتروژن یا البرز
  • پانچکاری شده توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک
  • سیستم اتومات گریز از مرکز بازو بسته کردن دمپرها
  • ستونهای طراحی شده مخصوص از پروفیل سه گوش با دوام و استحکام بالا
  • عدم تولید صدا توسط دمپر در زمان کارکرد
مشخصات عمومی
مدل NTA6140
شرکت سازنده گروه صنعتی الوند
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
نوع برق مصرفی 3 فاز - 380
جریان برق مصرفی - Amp 4.3
تعداد پره 6 پره
قطر پروانه 140
نوع موتور -
توان موتور - hp 2
جنس بدنه گالوانیزه
جنس پروانه استلنس استیل
سرعت پروانه (دور بر دقیقه) 410
هوادهی در 0 پاسکال - m3/h 46800
هوادهی در 20 پاسکال - m3/h 41200
میزان صدا 50/60
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 78
ابعاد - cm 138*41

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هواکش 140 نیروتهویه البرز شش پره مدل NTA6140”