فن سیرکوله 57 سانتی 4 پره نیرو تهویه البرز مدل NTA457

فروش فن سیر کوله نیرو تصویه البرز با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع فن سیرکوله گروه صنعتی نیرو تهویه البرز 4 پره مدل NTA457 با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گروه صنعتی الوند، گــروه صنعتی کولاک گستر یزد، گــروه صنعتی مهام صنعت، گــروه صنعتی آسیـــا به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

تعداد پره

4 پره

ابعاد

قطر 50 سانت

6,800,000 تومان

توضیحات

فروش انواع فن سیر کوله نیرو تصویه البرز با تخفیف ویژه

سیستم های تهویه در گلخانه ها و مراکز پرورش محصولات کشاورزی نقش بسیار مهمی را بازی می کنند. وجود فن سیرکوله گلخانه خانگی برای سلامت گیاهان شما حیاتی و لازم است. فن سیرکوله در گلخانه باعث کاهش گرمای محیط گلخانه شده و همچنین کیفیت هوا را بهبود می بخشند. فن سیرکوله که از آن با عنوان جت فن هم نام برده می شود در گلخانه ها، سوله های کشت قارچ و مرغداری ها برای ایجاد گردش دائمی هوا در جهت یکنواخت سازی دما و رطوبت استفاده می شود. فن سیرکوله باعث بالا رفتن راندمان سیستم های سرمایشی گلخانه نظیر فن و پد در گلخانه و سیستم های گرمایشی نظیر هیترها می شود. وجود فن سیرکوله در گلخانه شما در زمستان ها بیش از تابستان ها لازم و ضروری است. چرا که با روشن کردن سیستم های گرمایشی در گلخانه، هوای گرم به علت این که دانسیته کمتری نسبت به هوای سرد دارد به سمت سقف گلخانه حرکت کرده و جمع می شود. در این حالت مکانیزم فن سیرکوله گلخانه به این صورت است که با ترکیب و جابجایی دائم هوای سقف و کف گلخانه باعث یکنواختی دمای هوا و سیرکوله هوا می شود.نقش فن سیرکوله در راندمان سیستم های سرمایشی هم پررنگ است. در تابستان ها و هوای گرم که سیستم خنک کننده گلخانه در حال کار است با افزایش درجه حرارت گلخانه هوای داخل شرجی شده و در عملکرد فن اگزاست گلخانه اختلال پیش می آید. در این شرایط با روشن کردن فن سیرکوله می توان به تهویه و تخلیه هوای گرم سرعت بیشتری داد. فن سیرکوله علاوه بر گلخانه های خانگی و صنعتی کاربردهای دیگری هم دارد که به دو مورد از این کاربری ها در ادامه اشاره خواهیم کرد.نقش فن سیرکوله در راندمان سیستم های سرمایشی هم پررنگ است. در تابستان ها و هوای گرم که سیستم خنک کننده گلخانه در حال کار است با افزایش درجه حرارت گلخانه هوای داخل شرجی شده و در عملکرد فن اگزاست گلخانه اختلال پیش می آید. در این شرایط با روشن کردن فن سیرکوله می توان به تهویه و تخلیه هوای گرم سرعت بیشتری داد. به نوعی می توان خرید فن سیرکوله را کوچک ترین سرمایه گذاری برای داشتن گیاهان سالم دانست. فن سیرکوله علاوه بر گلخانه های خانگی و صنعتی کاربردهای دیگری هم دارد که به دو مورد از این کاربری ها در ادامه اشاره خواهیم کرد.در زیر می توانید تمام فن سیرکوله تولید شده توسط شرکت صنعتی نیرو تهویه البرز را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از فن سیرکوله ها اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید. فن سیرکوله صنعتی نیرو تهویه البرز 63 سانتی 9 پره مدل NTA963، فن سیرکوله صنعتی نیرو تهویه البرز 57 سانتی 6 پره مدل NTA657، فن سیرکوله صنعتی نیرو تهویه البرز 47 سانتی 4 پره مدل NTA447، به صورت کلی می توان خرید فن سیرکوله صنعتی نیرو تهویه البرز 63 سانتی 3 پره مدل NTA363، فن سیرکوله را کوچک ترین سرمایه گذاری برای داشتن گیاهان سالم دانست.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر هواکــش های گــروه صنعتی الـــوند، گــروه صنعتی کولاک گستر یزد، گروه صنعتی مهام صنعت

مقایسه قطعات فن سیر کوله نیرو تصویه البرز

جت فن یا فن سیرکوله جهت جابه‌جایی هوا و یکنواخت‌سازی دما و رطوبت در سالن‌های صنعتی، گلخانه‌ها، سالن‌های پرورش قارچ و مرغداری‌ها استفاده می‌شود.استفاده از فن سیرکوله باعث یکنواخت شدن دمای سالن‌ها و رشد یکنواخت بوته ها و طیور می‌شود. محل نصب فن سیرکوله معمولا در ارتفاع بالا و زیر سقف سالن‌هاست. استفاده از فن سیرکوله از تغییرات ناگهانی دما و رطوبت سالن‌ها جلوگیری می‌کند و با به گردش درآوردن دایمی هوا از رشد باکتری‌ها و قارچ‌های مضر تا میزان قابل توجهی جلوگیری می‌کند.فن های سیرکوله نیرو تهویه البرز از جنس استیل بوده که  با توجه به هوادهی و راندمان بالا و مصرف انرژی پایین بهترین انتخاب جهت گردش و سیرکوله کردن هوا در سالن های مرغداری – گلخانه و … میباشد .

فن سیرکوله با جبران افت فشارباعث عملکرد بهتر تهویه‌های اصلی سالن و افزایش بازده سیستم‌های سرمایشی (کولر‌ها و سیستم پد و فن) و گرمایشی (هیتر‌های فن‌دار و جت‌هیترها) می‌شود. در زمستان (که هواکش‌های اصلی خاموش می‌شوند)، هوای گرم بدلیل چگالی کم‌تر به سمت بالا می‌رود و در زیر سقف انباشته می‌شود، از آنجا که معمولا در سالن‌ها دما در ارتفاع پایین‌تر و میانی دارای اهمیت است، سنسور‌های دما در ارتفاع پایین نصب می‌شوند و تجمع هوای گرم در ارتفاع بالا باعث می‌شود سنسورها دیرتر فرمان قطع سیستم گرمایشی را صادر کنند، این امر باعث افزایش قابل توجه مصرف سوخت می‌شود. با نصب فن سیرکوله در ارتفاع بالا، هوای گرم انباشته شده دوباره به سطح سالن باز میگردد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تابستان نیز(که تهویه های اصلی با تمام توان کار می‌کنند) با تجمع هوای گرم در زیر سقف سالن، در عملکرد هواکش‌ها اختلال ایجاد می‌شود و هوای سالن به اصطلاح دم می‌کند و شرجی می‌شود، با نصب فن سیرکوله هوای گرم انباشته شده با سرعت بالا تخلیه می‌شود. در سالن‌هایی که بدلیل فعالیت خود گرد و غبار یا گاز‌های مسموم تولید می‌کنند، فن سیرکوله به تخلیه سریعتر هوای آلوده کمک می‌کند.

سیرکوله

مزایا و قابلیت ها

بدنه مستحکم از جنس استنلس استیل
میزان پرتاب هوا 20 – 40 متر در مدل های مختلف
دارای توری محافظ موتور و پره
صدای بسیار کم بهمراه هوادهی و راندمان بالا
مصرف انرژی بسیار پایین
اتصال مستقیم موتور بر روی پروانه
جلوگیری از انباشت گرما در سطوح بالای گلخانه و کمک به خروج هوای گرم جمع شده در سقف سالن
نصب سریع و آسان

مزایا و قابلیت

مشخصات فنی

مشخصات فنی

مشخصات عمومی
مدل NTA457
شرکت سازنده نیرو تهویه البرز
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
نوع برق مصرفی تکفاز 220 ولت
جریان برق مصرفی - Amp 3.5
تعداد پره 4 پره
قطر پروانه 57
نوع موتور -
توان موتور - hp 1
جنس بدنه استلنس استیل
جنس پروانه آلومینیوم
سرعت پروانه (دور بر دقیقه) 1440
حجم هوادهی - m3/h 8000
میزان صدا 50
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 22.5

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فن سیرکوله 57 سانتی 4 پره نیرو تهویه البرز مدل NTA457”