فن سیرکوله 40 سانتی 5 پره الوند

فروش فن سیر کوله الــوند با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع فن سیرکوله گروه صنعتی الونــد 5 پره مدل FS 5 C40 با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای گروه صنعتی نیرو تهویه البرز، گــروه صنعتی آسیا، گــروه صنعتی کولاک گستر یزد، گــروه صنعتی مهام صنعت به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

سیستم تهویه از مهم ترین بخش های مراکز پرورش محصولات کشاورزی به صورت گلخانه ای و سالن های مرغداری است. فن سیرکوله نیرو تهویه الوند یکی از بهترین سیستم های تهویه در این مراکز به شمار می آید زیرا فن های سیرکوله به صورت دائمی به گردش هوا و یکنواخت سازی رطوبت و دما می پردازند. جابه جایی دائم گاز اکسیژن و دی اکسید کربن توسط فن سیرکوله در سالن گلخانه موجب افزایش راندمان در برداشت محصول می شود. همچنین در سالن های پرورش طیور به دلیل وجود گاز آمونیاک خطر مرگ پرندگان و شیوع بیماری های مختلف وجود دارد، در این شرایط جابه جایی سریع هوا و افزایش اکسیژن بسیار ضروری است، به همین خاطر وجود فن سیرکوله در مرغداری ها بسیار ضروری است.در زیر می توانید تمام فن سیرکوله تولید شده توسط شرکت صنعتی الوند را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از فن سیرکوله ها اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید. فن سیرکوله صنعتی الوند 50 سانتی 7 پره مدل FS 5 C50، فن سیرکوله صنعتی الوند 40 سانتی 7 پره مدل FS 5 C40، فن سیرکوله صنعتی الوند 60 سانتی 5 پره مدل FS 5 C60، فن سیرکوله صنعتی الوند 50 سانتی 5 پره مدل FS 5 C50، گروه صنعتی الوند فن سیرکوله خود را در ابعاد مختلف (۴۰، ۵۰ و ۶۰ سانتی متر) در دو نوع سه فاز و تک فاز ارائه می کند.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر هواکــش های گــروه صنعتی نیرو تهویه البــرز، گــروه صنعتی کولاک گستر یزد، مهام صنعت

مقایسه قطعات فن سیر کوله الــوند

هواکش های سیرکوله باعث گردش هوای سالن شده و از راکد ماندن هوا جلوگیری می کند.گروه صنعتی الوند هواکش های سیرکوله خود را در ابعاد مختلف (40، 50 و 60 سانتی متر) در دو نوع سه فاز و تک فاز ارائه می کند.

1. گردش هوا

2. مصرف کم

3. کم صدا بودن

4. نصب، نگهداری و تعمیرات آسان

5. گارانتی طلایی یک ساله

6. تأمین قطعات و خدمات پس از فروش 10 ساله

مرغداری- گلخانه – دامداری – انواع سوله (صنعتی، ورزشگاه، پرورش قارچ و …)

جت فن یا فن سیرکوله جهت جابه‌جایی هوا و یکنواخت‌سازی دما و رطوبت در سالن‌های صنعتی، گلخانه‌ها، سالن‌های پرورش قارچ و مرغداری‌ها استفاده می‌شود.استفاده از فن سیرکوله باعث یکنواخت شدن دمای سالن‌ها و رشد یکنواخت بوته ها و طیور می‌شود. محل نصب فن سیرکوله معمولا در ارتفاع بالا و زیر سقف سالن‌هاست. استفاده از فن سیرکوله از تغییرات ناگهانی دما و رطوبت سالن‌ها جلوگیری می‌کند و با به گردش درآوردن دایمی هوا از رشد باکتری‌ها و قارچ‌های مضر تا میزان قابل توجهی جلوگیری می‌کند.

فن سیرکوله با جبران افت فشارباعث عملکرد بهتر تهویه‌های اصلی سالن و افزایش بازده سیستم‌های سرمایشی (کولر‌ها و سیستم پد و فن) و گرمایشی (هیتر‌های فن‌دار و جت‌هیترها) می‌شود.

در زمستان (که هواکش‌های اصلی خاموش می‌شوند)، هوای گرم بدلیل چگالی کم‌تر به سمت بالا می‌رود و در زیر سقف انباشته می‌شود، از آنجا که معمولا در سالن‌ها دما در ارتفاع پایین‌تر و میانی دارای اهمیت است، سنسور‌های دما در ارتفاع پایین نصب می‌شوند و تجمع هوای گرم در ارتفاع بالا باعث می‌شود سنسورها دیرتر فرمان قطع سیستم گرمایشی را صادر کنند، این امر باعث افزایش قابل توجه مصرف سوخت می‌شود.

با نصب فن سیرکوله در ارتفاع بالا، هوای گرم انباشته شده دوباره به سطح سالن باز میگردد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در تابستان نیز(که تهویه های اصلی با تمام توان کار می‌کنند) با تجمع هوای گرم در زیر سقف سالن، در عملکرد هواکش‌ها اختلال ایجاد می‌شود و هوای سالن به اصطلاح دم می‌کند و شرجی می‌شود، با نصب فن سیرکوله هوای گرم انباشته شده با سرعت بالا تخلیه می‌شود.

در سالن‌هایی که بدلیل فعالیت خود گرد و غبار یا گاز‌های مسموم تولید می‌کنند، فن سیرکوله به تخلیه سریعتر هوای آلوده کمک می‌کند.

فن سیر کوله و جت فن یکی از اجزای اصلی و مهم در گلخانه های مدرن می باشد که میزان بازدهی و راندمان برداشت محصول از واحد سطح را به میزان قابل توجه ای افزایش می دهد. این نوع هواکش از انباشت گرما در سطوح بالای گلخانه و در نتیجه خارج شدن آن ازگلخانه جلوگیری کرده و باعث بازگشت گرما به داخل گلخانه و مدار گرمایش گلخانه می گردد

مزایای فن سیرکوله برای مرغداری

در سالن های پرورش طیور نیزاز فن های سیرکوله به منظور کاهش استرس دمایی استفاده میشود. همانطور که میدانید گرم یا سرد بودن دما باعث ایجاد استرس دمایی در طیور و پرندگان میشود و در نتیجه میزان تخم هایی که میدهند بسیار کمتر خواهد شد و یا حتی میزان خوراکی که مصرف میکنند و میبایست به گوشت تبدیل شود بیشتر به فضولات تبدیل خواهد شد. با نصب فن سیرکوله شما میتوانید دمای سراسر سالن را یکی نمایید و به این صورت مانع از بروز استرس دمایی در طیور و پرندگان شوید.همچنین جت فن و یا فن سیر کوله در سالن مرغداری گاز آمونیاک وسط سالن را به سمت فن های تخلیه منتقل نموده و باعث کاهش میزان این گاز در وسط سالن مرغداری می شود. این نوع فن باعث انتقال سریع تر گرما و اکسیژن و هوای تازه به مرکز سالن می گردد

مزایای فن سیرکوله برای سالن های تولید قارچ

در سالن های پرورش قارچ نیز به دلیل نیاز شدید به رطوبت ، و اینکه نمیتوان رطوبت را در همه جا به صورت یکسان تولید کرد میتوان از فن های سیرکوله برای یکسان سازی رطوبت داخل سالن پرورش قارچ استفاده نمود که در غیر این صورت رطوبت به میزان کافی نخواهد بود و یا در برخی از نقاط سالن بیشتر یا کمتر خواهد بود و در نتیجه قارچ ها به میزان کافی رشد نخواهند نمود. هدف از استفاده فن در سالن های پرورش قارچ جابجایی سریع هوا در مواقعی است که نیاز دارید. فن های سیرکوله در سالن های پرورش قارچ بیشتر بعد از آبیاری انجام میشود یعنی زمانی که کاهک قارچ ها کاملاً خیس میباشد و در این صورت می بایست سریعاً خشک گردد که در این صورت از فن سیرکوله یا همان جت فن استفاده مینمایند.

تولدید قارچ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فن سیرکوله 40 سانتی 5 پره الوند”