دستگاه تصفیه هوا ALP X مدل ZZ-503

دستگاه تصفیه کننده هوا Alp x مدل ZZ-503

تصفیه‌ کننده‌ی هوای ALP X مدل ZZ-503 دستگاهی باکیفیت و جمع‌ وجور است. این دستگاه برای فضایی کوچک مانند اتاق‌ خواب مناسب است.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

 تصفیه هوا آلپ ایکس مدل ZZ-503 :

صدای این دستگاه کم و دارای فیلترهای متعدد است. فیلتر هپا با به دام‌انداختن ذرات معلق بسیار ریز، سهم بزرگی در تصفیه‌ی هوا دارد. دو لایه فیلتر فتوکاتالیست و کربن‌اکتیو دود، بو و… را از هوا می‌زدایند. یک عدد لامپ UV یا فرابنفش در قسمت داخلی دستگاه وجود دارد که باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برد. این دستگاه عملکرد یونیزه نیز دارد. سیستم یون‌ساز با تولید یون منفی، ذرات معلق هوا را باردار می‌کند و باعث نشست این ذرات روی دیوارها و کف اتاق می‌شود. در داخلی‌ترین قسمت دستگاه، یک فیلتر سبک معدنی وجود دارد که کار تصفیه‌ی هوا را تکمیل می‌کند و برخی گازهای سمی را از بین می‌برد. همراه دستگاه یک ریموت کنترل از را دور وجود دارد ودستگاه مجهز به یک پنل است که تمام تنظیمات را می‌توان از این طریق مشاهده کرد. سرعت فن دستگاه و تایمر را در سه مرحله می‌توان تنظیم کرد. این دستگاه قابلیت تولید گاز ازن نیز دارد. انتشار گاز ازن در محیط، حس هوای جنگل و کوهستان را به‌ شما می‌‌دهد؛ ولی تنفس بلندمدت گاز ازن می‌تواند مشکلاتی را نیز در پی داشته باشد.

ویژگی ها :

دستگاه تصفیه هوای ZZ503 با اخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است .

دارای فیلترهای HEPA برای از بین بردن ذرات معلق بالا تر از 3 میکرون .

کربن اکتیو و فتو کاتالیست برای از بین بردن بو و مواد شمیایی .

لامپ UV برای ضد عفونی کردن و از بین بردن ویروسها .

تولید یون منفی باعث لطافت هوا می شود .

تولید اوزن برای ازبین بردن ذرات معلق کمتر از 1 میکرون است .

این دستگاه دارای کنترل از راه دور و سنسور تشخیص الودگی محیط وصفحه نمایش LCD است . و مناسب برای محیطی با حجم 75 متر مکعب و مساحت 25 متر مربع می باشد .

دارای یکسال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد .

ابعاد دستگاه : 390*210*360 میلیمتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تصفیه هوا ALP X مدل ZZ-503”