دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل G35

تصفیه هوا سامسونگ مدل AC-G35 سه مرحله ای

تصفیه هوا سامسونگ مدل AC-G35 سه مرحله ای می تواند به طور مؤثر هوای اتاق خواب را تا شعاع 35 مترمکعب به سرعت تصفیه کند. به دلیل داشتن نشانگر رنگی در یک نگاه میتوانید کیفیت هوا را بسنجید و در نهایت ظاهر عالی تصفیه هوا G35 با سبک و چیدمان اتاق شما همخوانی خواهد 

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل G35 :

  • مجهز به فیلتر سه گانه برای تصفیه هوا
  • ازبین برنده گردوغبار، گازهای مضر و ذرات
  • مجهز به سنسور گرد و غبار و بوی نامطبوع

فیلترهای سه‌گانه :

سه لایه فیلتر مجزا در دستگاه G35 سامسونگ می‌تواند هوای اطراف خود را با کیفیت بسیار مناسب پاکسازی کند. لایه اول ذرات ریز و معلق در هوا را جذب کرده و در لایه دوم بوهای نامطبوع و گازهای مضر از بین می‌رود. گاز سرطان‌زای فرمالدهید که در صنعت رنگ به کار می‌رود و از طریق رنگ دیوارها یا مبلمان می‌تواند به هوای خانه راه می‌یابد یکی از گازهایی‌ست که توسط تصفیه هوای G35 پاکسازی می‌شود. لایه سوم از فیلتراسیون دستگاه نیز به حذف ذرات بسیار ریز و غیرقابل مشاهده اختصاص دارد.

نمایشگر سیستم هوشمند میزان هوا :

سنسورهای گرد و غبار، کیفیت هوا را در زمان واقعی تشخیص می دهند و دارای 4 رنگ می‌باشد که به وضوح نتایج را با استفاده از نور LED با 4 تغییر رنگ نشان می دهد، بنابراین شما متوجه تغییر هوا شده و فورا می توانید هوا را پاکیزه کنید.

تعویض راحت فیلترها :

طراحی هوشمندانه و آینده‌نگرانه تصفیه هوای G35 به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون مشکل نسبت به تعویض فیلتر دستگاه اقدام کند. همچنین لایه اول فیلتر که قابل شست‌وشو بوده، به همین ترتیب قابل جدا کردن و تمیز شدن است.

طراحی منحصربه‌ فرد :

تصفیه هوای G35 سامسونگ از نظر ظاهری بسیار زیبا و گیراست. طراحی مینی‌مال و مدرن این دستگاه یک مزیت مهم نسبت به دیگر دستگاه‌هایی‌ست که چندان به ظاهر اهمیت نمی‌دهند. اما نکته اینجاست که تصفیه هوا در زندگی شهری بدل به یکی از عناصر مهم خانه‌ها شده و لازم است به زیبایی آنها بیفزاید. به این جهت تصفیه هوای G35 سامسونگ در نهایت دقت و ظرافت طراحی شده و با داشتن یک دستگیره قابل تا شدن در بالای دستگاه و چرخ‌های پنهان در زیر، به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی آن را در خانه یا محل کار جابه‌جا کنید. گوشه‌ها و لبه‌های دستگاه نیز به‌صورت گرد و منحنی طراحی شده تا در خطری برای اعضای خردسال خانه نداشته باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل G35”