دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل G42ANWA

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل G42ANWA 

تصفیه هوای G42ANWA سامسونگ با ابعاد کوچک و قیمت مناسب، از فیلتراسیون سه‌گانه بهره می‌برد و این توانایی را دارد تا گرد و غبار، گازهای مضر و ذرات ریز را از بین ببرد تا هوای خانه سالم شود.این دستگاه دارای نشانگر LED با 4 رنگ بوده که در هرلحظه میزان آلودگی و کیفیت هوا را میسنجد . تصفیه هوا سامسونگ مدل G42ANWA مناسب برای فضایی تا 40 متر مربع میباشد .

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل G42ANWA :

  • مجهز به فیلتر سه گانه برای تصفیه هوا
  • ازبین برنده گردوغبار، گازهای مضر و ذرات
  • اتصال به وای فای از طریق دانگل
  • قابلیت کنترل دستگاه از طریق تلفن همراه
  • مجهز به سنسور گرد و غبار و بوی نامطبوع

فیلترهای سه‌گانه :

سه لایه فیلتر مجزا در دستگاه G42 سامسونگ می‌تواند هوای اطراف خود را با کیفیت بسیار مناسب پاکسازی کند. لایه اول ذرات ریز و معلق در هوا را جذب کرده و در لایه دوم بوهای نامطبوع و گازهای مضر از بین می‌رود. گاز سرطان‌زای فرمالدهید که در صنعت رنگ به کار می‌رود و از طریق رنگ دیوارها یا مبلمان می‌تواند به هوای خانه راه می‌یابد یکی از گازهایی‌ست که توسط تصفیه هوای G42 پاکسازی می‌شود. لایه سوم از فیلتراسیون دستگاه نیز به حذف ذرات بسیار ریز و غیرقابل مشاهده اختصاص دارد. این سیستم باعث از بین رفتن ذرات بزرگ گرد و غبار، انواع مختلف گازهای مضر همچون فرمالدهید و کاهش بیش از %99 ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرومتر میشود .

نمایشگر و سیستم تشخیص هوشمند :

حسگرهای شناسایی گرد و غبار و گاز کیفیت هوای هر لحظه را می‌سنجند و نتیجه حاصل با نشانگر LED 4 رنگ به وضوح نمایش داده می‌شود تا بتوانید بلافاصله از کیفیت هوای موجود مطلع شوید.

ایجاد فضایی شیک و آسوده در خانه :

طراحی شیک و راحت آن باعث ایجاد فضایی آرامش‌بخش و آسوده در خانه شما می‌شود. این دستگاه از یک چراغ ظریف حسگر هوا و قالبی با گوشه‌های گرد برخوردار است، و ضمناً دستگیره داخلی آن امکان جابجایی آسان به مکان دلخواه شما را فراهم می‌کند.

قابلیت کنترل در هر زمان و هر جا :

تصفیه هوای G42 سامسونگ این قابلیت را دارد تا از طریق یک دانگل مجزا به اینترنت متصل شود. این کار باعث می‌شود تا کاربر بتواند از طریق اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند به مدیریت و کنترل دستگاه بپردازد. حالا شما می‌توانید پیش از رسیدن به خانه یا محل کار، دستگاه را از طریق اپلیکیشن روشن کنید تا هوای محیط در هنگام ورود شما در وضعیت سالم قرار بگیرد. همچنین از طریق اپلیکیشن این امکان را خواهید داشت تا کیفیت هوا و عملکرد دستگاه تصفیه هوا را زیر نظر بگیرید.

عملکرد اثربخش :

در حالت خودکار، میزان آلودگی سنجیده می‌شود و توان مصرفی به صورت خودکار برای حفظ کیفیت هوای بهینه تعدیل می‌گردد. در حالت خواب، جریان هوایی آرام و بی‌صدا تولید می‌شود و چراغ حسگر هوا خاموش می‌گردد تا به خواب عمیق شما کمک کند.

تعویض راحت فیلترها :

به خاطر وجود دریچه هوا در جلو، نیازی نیست آن را بی دلیل جابجا کنید یا از دیوار عقب بکشید تا بتوانید فیلتر را عوض یا تمیز کنید. علاوه بر این، فیلتر مقدماتی آن فقط نیاز به تمیزکاری دوره‌ای دارد و فیلترهای 2 در 1 که خاصیت بوزدایی و جذب ذرات معلق 2.5 میکرومتر دارد را می‌توان سریع و آسان تعویض نمود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل G42ANWA”