دستگاه تصفیه هوا میدیا مدل Pure1

تصفیه هوا میدیا مدل Pure 1

 شعاع تحت پوشش این دستگاه تصفیه‌ی هوا حدودا 20 مترمربع است که می‌توان گفت برای یک اتاق کافی خواهد بود و این مدل دارای قابلیت تنظیم سرعت فن در چهار حالت کم، متوسط، زیاد و توربو است و کاربر می‌تواند بسته به نیاز، میزان باد خروجی را تنظیم کند.

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

دستگاه تصفیه هوا میدیا مدل Pure 1 :

«میدیا» (Midea) مدل «Pure 1» یک دستگاه تصفیه‌‌کننده‌ی هوا با ابعاد مناسب بوده که برای فضاهای نسبتا کوچک طراحی شده است. شعاع تحت پوشش این دستگاه تصفیه‌ی هوا حدودا 20 مترمربع است که می‌توان گفت برای یک اتاق کافی خواهد بود. با توجه به ابعاد این دستگاه مشخص است که در فضای اتاق جای زیادی را اشغال نخواهد کرد. مدل Pure 1 به سه فیلتر پیش‌فیلتر، هپا و کربن فعال مجهز است. با وجود این فیلترها گردوغبار، بوی نامطبوع، دود و ذرات آلرژی‌زا فیلتر می‌شوند و می‌توان گفت هوای خروجی دستگاه تا حد بسیار زیادی پاک خواهد بود. البته Pure 1 مجهز به سیستم یون‌ساز است که خود به پاک‌کردن هوا کمک شایانی می‌کند. این مدل دارای قابلیت تنظیم سرعت فن در چهار حالت کم، متوسط، زیاد و توربو است و کاربر می‌تواند بسته به نیاز، میزان باد خروجی را تنظیم کند. با استفاده از تایمر چهارحالته‌ی تعبیه‌شده برای این مدل هم می‌توان قبل از خواب دستگاه را تنظیم کرد تا در موعد موردنظر خاموش شود. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به قفل ایمنی و هشدار تعویض فیلتر اشاره کرد. عمکلرد دستگاه‌های تصفیه‌ی هوا تا حد زیادی وابسته به فیلتر آن‌هاست؛ ازاین‌رو تعویض به‌موقع فیلتر تاثیر زیادی در عملکرد دستگاه می‌گذارد.

ویژگی ها : 

  • قابلیت تنظیم سرعت فن در 4 حالت کم، متوسط، زیاد و توربو 
  • تایمر ازپیش تعین شده در 4 حالت 1،2،4 و 8 ساعت 
  • دارای قفل ایمنی 
  • دارای حالت مخصوص شب 
  • قابلیت تصفیه گرد و غبار، بوی نامطبوع، دود و ذرات آلرژی زا 
  • دارای هشدار دهنده موعد تعویض فیلتر

فیلتراسیون سه مرحله ای :

با فیلتراسیون سه‌مرحله‌ای که در طی آن هوا از فیلتر‌های پیش‌فیلتر، هپا و کربن فعال عبور می‌کند، هوای خروجی از دستگاه تا حد زیادی پاک خواهد بود. با این سیستم فیلتراسیون آلودگی‌هایی مثل گردوغبار، موی حیوانات، دود سیگار، بوی بد، ویروس‌ها و میکروب‌ها از بین می‌روند. پیش‌فیلتر وظیفه‌ی فیلترکردن ذرات نسبتا بزرگ معلق در هوا را بر عهده دارد. فیلتر هپا ذرات ریز معلق در هوا، موی حیوانات خانگی، هیره یا مایت خانگی و بوی سیگار را از بین می‌برد. در نهایت هم فیلتر کربن فعال گازهای مضر، میکروب‌ّها و ویروس‌ها را از بین خواهد برد.

قابلیت تنظیم سرعت فن :

سرعت فن مدل Pure 1 در چهار حالت کم، متوسط، زیاد و توربو قابل‌تنظیم است که نسبت به دیگر دستگاه‌های تصفیه‌ی هوا یک مزیت محسوب می‌شود. اکثر دستگاه‌های تصفیه‌ی هوا سه حالت باد دارند؛ درحالی‌که در این مدل، حالت توربو هم به سه حالت اضافه شده است تا کاربر بتواند در صورت لزوم از آن استفاده کند. در این حالت سرعت تصفیه‌ی هوا نسبت به حالت کم چهاربرابر است و هوای محیط بسیار سریع به حالت پاک می‌رسد.

قابلیت تنظیم تایمر :

تایمر چهارحالته‌ی مدل Pure 1 که در 1، 2، 4 و 8 ساعت تنظیم شده است، به کاربر کمک می‌کند هنگام انجام کارهای خانه، خریدکردن، استراحت‌کردن یا خوابیدن، دستگاه را طوری تنظیم کند که سر موعد موردنظر خاموش شود. با این قابلیت، مصرف برق دستگاه تا حد زیادی کاهش می‌یابد و در ساعاتی که نیاز به تصفیه‌ی هوا نیست، بی‌دلیل کار نمی‌کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تصفیه هوا میدیا مدل Pure1”